Vallo z Agresivného Slovenská im parkoviská isto nebude stavať a míňať si výpalné ktoré si jeho kolektív prepere cez mestku policiu a formičky na účty.
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Treba vybudovať nové parkoviská, parkovacie domy a garáže. Počet áut je daný počtom ľudí, znižovať sa určite nebude. Auto ako dopravný prostriedok je zatiaľ jediný výhodný, je rýchlejší, pohodlnejší a lacnejší ako MHD. Taká je faktografia, hlupáci na magistráte sa majú ešte veľa čo učiť.
Na toto paštekari nemajú mozgovú hmotu, keď si zvolili Liberálneho vypalnika
Staraj sa radšej o ľudí na svojom vaľale, aby si alkoholom nezatemňovali celý mozog . Nauč ich aby si vo voľbách vyberali takých zástupcov, čo ich z biedy dostanú. Bratislavčania si svoje problémy vyriešia a Blaváci nech sa vrátia na lazy. Bratislavčania tu žiadnych Blavákov neptrebujú.
nerozduchavaj nenavist - v kazdom velkom meste je strasne vela ludi, co najprv prisli pracovat do BA a potom sa sem prestahovali - takze historicky mas malo skutocnych povodnych bratislavcanov
Reagoval som na slová:
Na toto paštekari nemajú mozgovú hmotu, keď si zvolili Liberálneho vypalnika
alaakla
Kto rozdúchava nenávisť?
Vytvorte ešte dalších 10 000 pracovných miest v Bratislave a Bratislava si može automobilovú dopravu zavesit na klinec, pretože už sa nebude dat kde pohnút na ceste a kde zaparkovať, tolko aut nemá ani New York čo táto dedina na Záhorí, nechutné ministerstvá, plná vypasených úradníkov ktorí si bez auta ani smeti nedokážu vyniesť, centrály slovenských ale aj zahraničných firiem, takisto plné zamestnancov, ktorí bez auta ani na krok, každý na autíčku do posilky, do parku zabehat, tenis zahrat, ale na oktánovom tátošovi, mhd je pre socky, to je pojem blavakizmu, a bodaj by ste raz tú hnusnú mhdčku ešte raz aj nevyužívali ako jediní dostupný prostriedok prepravy ked Vám cesty klaknú z kolon a bude konec vesnice !
Akurát, že tí, podľa teba, vypasení úradníci na tých nechutných ministerstvách sú zväčša decká "kapitálotvorných" malomestských bulov, ktorým ich "úspešní" tatkovia k tým "teplým flekom" pribalili aj autá, aby ani tie smeti (z bytov písaných na tatkovu/mamkinu "firmu") nemuseli nosiť do kontajnerov pešo. Vodičáky majú evidentne z povaly po starých otcoch, ktorí mali "oprávnenie" maximálne tak na kravský záprah, takže parkovanie na trávnikoch, chodníkoch, vo vjazde do garáže alebo tak, že zaberú 2 parkovacie miesta je pre nich štandard. Však kde sa kravky zastavili, tak tam sa "parkovalo"! No a na dopravné značky ako zákaz vjazdu s doplnkovou tabuľou alebo na žltú čiaru na okraji vozovky, čumia títo nositelia "kultúry do Blavy" ako honelník na páva. ...sa príď pozrieť do Petržalky cez víkend, porovnaj to s tým ako to tam vyzerá cez týždeň, keď sa dohrnú CP-čkári a potom tu niečo vypisuj, trdlo. ;-7
Najvacsi vtip je, ze vraj vedia, co volili, ked teraz na SME vypisuju, ze lutuju, ze ho volili.
A vtip je aj to, ze si vraj vsimli, ze to ma v programe, ked reklama na Valla znela: Staci si pamatat dve slova - Matus Vallo!
Len dufam, ze pri Caputovej sa zaujimali aj o politiku a nebudu este viac prekvapeni.
kolko rodin v meste ma 3 auta ?!
cezpolny ma cestvat o 2-3 hodiny dlhsie len preto, aby auto nechal doma? - v nemecku, rakusku by ta hnali
firemne auto - a ako vies, ktore je firemne a ktore sukromne - ked niekto plati 1% z ceny sluzobneho auta ze ho moze pouzivat i sukromne, tak uz nebude moct?
VELA, VELA OTAZNIKOV...
Vela: svoje, manzelkine, firemne. Sam poznam take pripady. Cezpolny bude cestovat ovela lepsie, ked sa zdvihne dopyt. Kym si vsetci vyvazaju zadky autami, tak nema kto zaplatit lepsiu/castejsiu verejnu dopravu
myslis tu verejnu dopravu, pri havarii ktorej dne bolo zranenych 13 ludi a skoncili v nemocnici - a t sa zrazil autobus a trolejbus MHD iduce do kopca
sam poznas par pripadov, ale tych nie si desatisice
kecas ako obycajne, metro je jedina doprava ktore nie je zavisla na doprave na cestach - nic ju nekrizuje a je presna
velke mesta si mozu dovolit vacsi luxus, ponuknut vcasny prchod pomocou metra tam, kde obyvatel mesta potrebuje - potom by niektori zvazili, ci to auto potrebuju, alebo nie, ale pokial nie je plnohodnotna MHD v meste, tak auto je jedna z alternativ
"kecas ako obycajne" ale absolutne nenapises v com.
aj mensie mesta maju metro, lebo tym metrom chodi vacsina mesta, kedze parkovanie je kur***sky drahe.
"METRO sa neoplati, lebo vsetci vsetci si vyvazaju zadky v autach" - kapisto - v tom kecas!
prave ze kecas, kolko ludi musi kazde rano sediet v autach na dialnici v zacpe do BA ?
nikde iadne zachytne parkovisko s navaznostou na MHD - povedane inak, ak by na okraji miesta boli parkoviska a hned od nich slo metro - vela by zvazilo zastavit na odstavnom parkovisku zadarmo a nacas prist do prace metrom
tak to funguje i vo viedni a inych mestach sveta
Buffly má pravdu! Treba jednoznačne donútiť obyvateľstvo nepoužívať nepremyslene autá. (Dane, SUV obmerdziť, spoplatniť, autá prestať 2 roky vôbec vyrábať, zracionalizovať MHD, párne/nepárne dni, zdražieť a poriadne PHM, urobiť prídelový systém, nadlimit poriadne spoplatniť... atď, len čo ma tak napadá) Niet inej cesty. Je neúnosné aby sa aj na mlieko a na cigarety chodilo autom.
Dane
SUV obmerdziť
spoplatniť
autá prestať 2 roky vôbec vyrábať
zracionalizovať MHD
párne/nepárne dni
zdražieť a poriadne PHM
urobiť prídelový systém
nadlimit poriadne spoplatniť
chod do rozvojovej krajiny, ked chces takto obmedzovat ludi
co sa tyka 2 roky nevyrabat auta, to mozeme stat zavriet a posledny vypnut svetlo
parne/neparne dni - povedane inak, ak niekt potrebuje auto k praci, tak musi mat dve, aby mohol kazdy den pracovat
pride cas, ked sam zistis, ze tvoje navrhy skor vratia SK do stredoveku, ako dopredu - rozvoj nezastavis takymito restrikciami
je krasne ako kazdy vymysla ako dostat auta z mesta - len sa zabuda, ze tu nie je alternativna spolahliva doprava - metro - kazdy sa mu vyhyba ako svetenej vode ale metro je to, co ludia potrebuju, nemusia mrznut na zastavkach, metro nie je zavisle od aut alebo nehod na povrchu, skratka chodi nacas a spolahlivo - to je cesta a nie restrikcie
A čo železničná doprava? Cesta z Dev, Novej Vsi na Hl. stanicu trvá 4-5 krát kratšie ako autom. Treba však vybudovať nové žel, zastávky.
aj to je cesta - aj vo viesnu maju S-bahn - rychlovlaky do okolia mesta
V Bratislave sú v dezolátnom stave chodníky, na tie sa kašle. Parkujúce autá pritom ničia obrubníky chodníkov denne. Na cesty peniaze sú, na chodníky sa ser*.
Je to katastrofa. Otestovali sme s vozičkárom naše chodníky
mas pravdu - mesto neriesi veci komplexne, ale iba ciastkovo - na ludi sa ....
1, opakovane a znova : v sucasnosti nemate kde parkovat zadarmo, po "reformách" a "opatreniach" panavallu nebudete mat kde parkovat za peniaze
2, obhajovat alebo sa dokonca vytesovat sa z nezmyselnych administratívnych opatreni, ktore nic ale lautr nic nevyriesia a len vytiahnu z ludi (jedno ci cezpolnych alebo prespurakov) peniaze, moze po týchto siahodlhých debatách len blbec alebo provokater :)
1. V sucasnosti parkujes zadarmo hoci na to nemas pravo. Po reformach, ktore prebehli v kazdom meste na svete si nebudes moct DOVOLIT zaparkovat tam kde parkujes a teda bude viac miesta
2. Ja sa vytesujem. Uz vcera bolo neskoro na zavedenie systemu
v sucasnosti vo viedni parkujes v noci - od 19 alebo 22 do rana 9 zadarmo a taktiez pocas vikendov - tak neazvadzaj
to nie je reforma, do je vypalne, ako to niekto tu nazval
system sa mohol zavadzat uz skorsie - od prveho dna nastupu valla - stacilo aby sa znacenim zabranilo parkovaniu na chodnikoch, parkovaniu na verejnej zeleni - v pripade zelene pokutovanie mestskou policiou
takze sa nejedna o reformu, ale o tahanie penazi z vrecak motoristov
Cestovatel_1 - Opakovane sa ťa pýtam: kde a kto ti garantuje v ústave právo na parkovanie zadarmo?
mal si pozerat vcera TA3 - kde sa hovorilo o ustave
po druhe kazda krajina ma ustavu
a v kazdej krajine musi byt miesto na odstavenie auta, inak by ulice a cesty bolo zablokovane, pretoe auta nemozu jazdit 24 hodin denne
takze tu ustavu si vyhod z hlavy - to je len tvoja vyhovorka, ked je niekde prilis vela aut, tak sa robi regulacia pri nakupe aut
... asi nepoznáš prax u súkromníkov.
Mzdu stlačí na čo najmenšiu, kopa nepreplatených presčasov, predavači, obsluhy, reštaurácie, služby...
Len by si mu povedal, aby ti zvýšil plat o 50 €, tak by ti oznámil, že môžeš ísť....
pochopil som logiku systému aj ked s ním samozrejme nesúhlasím....
aut bude v centre minimum aj mimobratslavčanov pride do centra len minimum.
a mimobratislavkí nepojdu do mesta autom akoby mali platit od 1000 do 1500 eur ročne na parkovanie...
prídu le n Boháči a tých je máličko čo na to majú....
a tym odbura Valo auta a bude miesta dosť... chápete? kapíšto?
pochopil som logiku systému aj ked s ním samozrejme nesúhlasím....
tvorca tohoto systému prepokladá že väčšina bratislavačnaov bude parkovať doma na sídlisku a netlačiť sa do mesta autom kde bude musieť za parkovanie dodatočne platiť...
a mimobratislavkí nepojdu do mesta autom akoby mali platit od 1000 do 1500 eur ročne na parkovanie...
a tym odbura Vaqlo auta a bude miesta dosť... chápete? kapíšto?
teoria je pekna, ale nebude fungovat
v kazdom pripade system ma diery - naco zvysuje parkovne pre bratislavcanov - mohom pouzit dvoj tarifne sadzby, navstevnik a domaci
dodnes nik nevysvetlil, ako dosiel k tym hodnotam.... a ani nevysvetlil financny dopad parkovacej politiky na prijem novych ludi,. aut, techniky snimanej evidencne cisla aut ako aj aplikacie na porovnavanie s databazou, kto plati a kto neplati za parkovaciu politiku
skratka je to chimera, sam vallo hovori,z e vsetko moze byt inak, TAK CO VLASTNE CHCU SCHVALOVAT MESTSKI POSLANCI V POLOVICKE JUNA
Parkovacia politika platí vú väčšine miest v Eirópe, iba v Bratislave podľa kuvikov fungovať nebude. Ty si proste chudák čo si kúpil auto a teraz šetrí na parkovaní. Lenže to nie je zadarmo, platť si ho, zaberáš verejný priestor. Tak ako si ho platíš v Prahe, Viedni a všade inde.
kecas a klames
vo viedni je regulovane parkovanie od 9:00 do 19/22 hodiny podla mestskych casti, parkovanie je na 2 hodiny zadoarmo, platis len nad 2 hodiny. parkovanie po 19/22 do 9 hodiny rano mas zadarmo a vikendy taktiez
takze to je rozdiel medzi viednou a ba
pariz ma 2 sadzby, pre domacich a pre navstevnikov mesta
V OBOCH MESTACH JE DOBRA SIET MHD A NIE AKO V BA
ocenil by som, ak by si ma nehodnotil podla seba - ako si napisal "Ty si proste chudák"
KED NECHAPES, ZE POSLANCI MAJU SCHVALOVAT NIECO KONKRETNEHO A NIC NIE JE NA STOLE TAK O COM JE VLASTNE REC!!
O čom trepeš? Parkovanie 2 hodiny zadarmo máš vo Viedni akurát tak cca 10 km od centra. V Bratislave (okrem súkromných parkovísk) je tiež cez víkend parkovanie na verejných plochách a komunikáciách zadarmo. Navyše v Bratislave keď zaparkuješ 10 km od centra, napr. v Lamači pri OBI, v Bory MALL, pri TESCO Zlaté Piesky alebo TESCO Petržalka, tak tam to máš zadarmo na celý deň. A MHD-čka je odtiaľ do mesta tiež perfektná. Takže podľa tvojej tunajšej "logiky" je na tom príchodzí do Bratislavy vlastne ešte lepšie ako vo Viedni, v Paríži alebo iných podbných "metropolách". ;-P
ked niekto trepe, tak ty - nie ty, ale ja som tam parkova pred par dnami - takze si nechaj invektivy a ostan na zemi.
robis cest svojmu nicku - blbologu - pretoze nechapes to co som pisal, ale co uz, chaoem, nemas skusenosti z cestovania a tak si to nevies ani predstavit co sa deje v roznych mestach a toboz v mestach v ktorych som zil dlhsie.
Aj toto VALLO a jeho super komisia preplatí?
Iba blbec CP-čkár by menil EZ na "bratislavské".
Uvedomuješ si, že sú to stovky €?
- výmena OP
- výmena EZ
- zmena vo výške platby PZP aj o viac ako 100 %
- zmena, ak má auto aj poistené - havarijne
- zmena EZ pre diaľničnú známku
- zmena a žiadosť o súhlas zmeny pri vinkulácii ak spláca hypotéku
- nahlásenie zmeny do bánk, kde má vedené účty
- nahlásenie zmeny na každú individuálnu poistnú zmluvu v komerčnej poisťovni
- nahlásenie a doloženie zmeny pre Sociálnu poisťovňu
- nahlásenie a doložene zmeny pre Zdravotnú poisťovňu
- nahlásenie zmeny zamestnávateľovi
- nahlásenie zmeny doručovateľovi pošty - presmerovanie
*
A napriek tomu, ako rezident nemá garantované, že zaparkuje.
Ak by to bolo druhé vozidlo, tak platí 500 €.
Výpalné..., lebo si dovolil mať auto.
Neviem kde vidis problem - si v BA, pracujes, byvas tak prehlas seba (dan z prijmu) a auto (poistka, konska dan...) Lebo z dani z prijmov ked mas pobyt v KE kde si cca 2x za mesiac ide kosiciam, poistku platis nizsiu na auto ale deries 90%casu cesty v BA. Bud sa prehlas a v BA nebude tankodrom, alebo chodievaj vlakom. Alebo plat 2E za hodinu ak mas inu SPZ ako BA/BL. A nie je to vypalne - len cena za to ze nicis cesty, parkoviska...(ktore platis v dani ale pre KE a pod.)
a zacina sa rozduchavanie nenavisti - pekne phsnake, toto povedz ludom, co v rakusku dochadzaju do viedne a uvdis, ako si ta podaju
A kde ty zijes? :D CHod sa pozriet do viedne ako to tam je s parkovanim :D :D
vo viedni som castejsie ako ty - takze to tam poznam velmi doverne
Tak to ta chcem vidiet ako si tam zaparkujes cez den zadarmo :D A vecer tiez len tam, kde to mas dovolene
ty si ale tajtrlik - ja sa nep[otrebujem ohanat slovami ako ty , ja jednoduucho konam - okrem toho mas 2 hodiny zadarmo parkovania v mestskych castiach
no nic, vidiet ze o viedni nic nevies
najdi si tu niekde moj prispevok, ako sa parkuje vo viedni, alebo si to vygoogli - aby si mal prehlad
Vo Viedni je parkovanie grátis iba v tých mestských častiach, ktoré si ešte neschválili spoplatnenie parkovania. Sú tuším ešte také 4 z 23 okresov. Všade inde sa platí a môže sa stáť Max. 2-3 hodiny cez deň. V noci a cez víkendy je to grátis.
parkujem pravidelne vo viedni tak viem ako je to tam - naposledy v 3-tom obvode
Tak si dieťa šťasteny, ale nabudúce si daj radšej za sklo platný Parkschein, lebo inak to máš za 36 euro :-)).
platim pokutu za parkovanie raz za 10 rokov, nie je to as take zle ... :)
podla mna v noci a cez vikendy by malo byt parkovania v BA tiez gratis
@phsmake
Nechápem, prečo si si vybral práve Košice.
Veľká časť dochádza z okresov, ktoré sú do 50-80 km od Bratislavy.
Nie z KAŽDEJ OBCE obce pri okresnom meste, či už ide o Dunajskú Stredu, Galantu, Sereď, Trnavu, Piešťany, Senicu, Malacky je akési priame spojenie do BA.
Mnoho ľudí, ak má prácu od 7:00 chodia z domu najneskôr pred 05:00 a to nemá záruku, že to vždy stíha.
*
Tie platby za nerezidentné parkovanie, lebo nemá trvalý pobyt a auto prehlásené na okres BA, je praobyčajné VÝPALNÉ.
Uvedom si, že ak by čo i len 30.000 - 40.000 zmenilo formálne trvalý pobyt do BA, zvýšil by sa počet volných parkovaích miest na sídliskách?
A tento špás by ich stál stovky eur.
Navyše, ak má príbuzného v BA a vzhľadom aj na zdravotný stav si situácia vyžaduje starostlivosť a pomoc.
Vieš aká je daň z dedičstva, ak tam nemáš najmenej posledných 5 rokov trvalý pobyt a predtým si tam celý život býval s rodičmi?
Nestačí, že komerčné poisťovne majú zavedený systém diskriminácie v PZP podľa okresov?
Za to isté auto (ten istý človek), ktorý ho má na EZ - RS - je cca 104 €. Ak zmení na EZ (BA), tak za to isté zaplatí 196 €. A to je bezškodový s uplatnením všetkých zliav. Pri "väčších" autách, (objem, výkon), je rozdiel ešte väčší. No a takto € k € a sú to stovky..
A to bez garancie možnosti parkovania na sídlisku v dosahu do 300 - 400 m.
Cit: "Nie z KAŽDEJ OBCE obce pri okresnom meste, či už ide o Dunajskú Stredu, Galantu, Sereď, Trnavu, Piešťany, Senicu, Malacky je akési priame spojenie do BA."
Vsetko je len vecou ponuky a dopytu. Az bude dopyt, bude aj kvalitnejsie spojenie
@bufly11
Dopyt je už dávno.
Prepravné spoločnosti si to rieši po svojom, za účelom vytvárania zisku a nie v prospech cestujúcich.
Dôkazom je napojenie napr. MHD alebo prímestská doprava na pár minút meškajúci vlak v mnohých menších mestách. Jednoducho nepočká a ďaľší ide o hodinu.
Nie je koordinácia naväzujúcich, zväčša meškajúcich spojov.
Tak im treba.
Majú bývať na vidieku, ako ja a ostatní.
Ja s parkovaním problém nemám.
..............................
Ináč@ - dávať vinu terajšiemu primátorovi, ktorý je tam 14 dní aj s cestou, je smiešne.
Tie sídliská a ulice neboli stavané na tolké káry.
Keby nepad komunistický režim, bol by problém asi menší, bolo by menej áut.
Koľko % áut stojacich v Bratislave a iných mestách je firemných?
Ako to poznám, tak dosť.
v jednom mas pravdu, ten problem z casti zdedil po predchadzajucich mestskych panoch a na druhej strane mestske casti veselo zahustovali sidliska a parkovacie miesta sa nerobili
Ten nový isto nemôže za súčasný nedostatok miest.
Či to rieši akútne správne, neviem posúdiť. Ja keď oprídem do Bratislavy autom, s parkovaním problém nemám. Syn robí v megafirme a majú podzemné garáže predimenzované. Akurát prebiť sa tam, nie je vždy ľahké...
Vina je dávaná Vallovi za to, že je nositeľom myšlienky VÝPALNÉHO, bez garantovania možnosti parkovania relatívne blízo od bývania (najmä na sídliskách).
To je presne ten problém, zaplať ale mi ti nič negarantujeme! Nevidel som ešte ani raz nejaký plán čo chcú s vybratými peniazmi robiť, minú sa na mzdy?
He, he... že na mzdy! To by bol ešte ten lepší prípad. :-DDD Nehnevaj sa, ale šak aj sponzori volebnej kampane sa potrebujú "zahojiť". Čo sú oni nejakí, prepytujem, filantropi alebo, ako sa vraví, od macochy? Doteraz minuli fúru peňazí - najprv Valo, teraz Čaputová, a zakrátko bude treba ďalšie, keď sa majú udržať v teplúčku parlamentu Beblavý et comp. Či...?! ;-)
TY NEMAS NIC GARANTOVANE. Ziadne pravo na parkovanie nie je v ustave garantovane. Kde to ludia beriete? Ty len zadarmo parkujes na cudzom pozemku. To sa ti zda OK?
co sa tu ohanas ustavou ? ta o tom nepojednava
ked uz ideme takto pekne - ze na cudzom pozemku, tak cudzi pozemok je i chodnik, cyklisticky chodnik, parkoviska, cesty, dialnice a mas pravo ich pouzivat v zmysle zakona
ty mas len garantovane, ze tu mozes pisat blbosti a obhajovat nieco, co nema logiku
Presne tak. V zmysle zakona. A v zmysle zakona si obce mozu urcovat ako so svojim majetkom nalozia.
hahaha - ako vidim, ani nevies, ako je to v BA
urcite ulice patria magistartu a ine mestskym castiam
takze ziadna obec v BA - nastuduj si to, najkrajsie je, ked mestska cas rozhoduje o ceste, ktora patri magistratu a naopak - to su potom fukoty....
Bratislava bola vždy čosi "extra." Zvolili ste si Valla, ktorý vlastne nemal žiadny rozumný program, len bolo mediálne podporovaný ako Čaputová. Máte čo ste chceli. Žiadne rozumné riešenie, iba vyšší výber peňazí. Tak vám treba. To máte za ten svoj liberalizmus a "slušných" Slovákov.
Teba ten liberalizmus a slusni ludia uz musia strasit aj v spanku. Vallo to mal vo svojom programe, spoplatnenie parkovania. Zjavne si nesledoval predvolebne diskusie zo vsetkymi kandidatmi. Tam boli mozne riesenia vydiskutovane a nebudem to tu rozoberat. Alebo mas nejake zazracne riesenie? Ak ano mal si kandidovat urcite by si dostal kopec hlasov a nemusel by si tu pindat...
Givelt - to, co vallo hovoril vtedy nie je v sulade s tym, co teraz prezentuje
nik nevie, ako a co bude spoplatnene a ci rezidenti po zaplateni podla kluca valla budu mat parkovacie miest - moj osobnu nazor bude, nebudu, bude to iste co dnes
an niektore mestske casti nevedia, co bude schvalovane v polovicke juna a sam vallo povedal, ze sa este tohe vla moze zmenit - povedane inymi slovami - je to nafuknuta bublina, ale ziadne konkretne riesenie
NIKDE nie je garancia ze si svoju plechovicu niekde zaparkujes. Nikdy nebude a nikde na svete nie je. Dobre rano
pekne dobre rano - asi sa po meste sankujes, pretoze tam, kde sa neda zaparkovat su ine pravidla ako v europe, vid hong kog, singapore ci tokio, ale to by si si musel nieco nastudovat
H2O - Vallo VYHRAL práve s PROGRAMOM PARKOVANIA, má plné právo ho zaviesť. Väčšine slušných ľudí totiž vadí bordel v parkovaní áut a utláčanie chodcov v meste. Chceme žiť v slušnom upravenom meste, kde PLATIA PRAVIDLÁ. Ak si sedlák, idz na dedionu, my chceme žiť slušne, nie s prascami.
TotoTu....
vyhral s uplne inym programom parkovania ako ho teraz uvadza - sam povedal, ze vsetko moze byt inak
vallo nie je pan nad vsetkym, zodpoveda sa bratislavcanom v plnom rozsahu.
ten bordel mohol uz riesit od prveho dna v urade - zakon mu to umoznuje, ale nerobil to
ak chces zit v upravenom meste - slusnom nehovorim, pretoze sam urazas inych - tak mas komunikovat so svojou mestskou castou aby konala a nie sa odvolavat na primatora
Odporúčame