My, voliči Hranatého Birmovaného Fica sa im radi vyskladáme na drahé autá, vily a dovolenky Smeráckych mecenášov.....
Nevadí, že my sami nemáme z čoho žiť.....
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
My, voliči Hranatého Birmovaného Fica sa im radi vyskladáme na drahé autá, vily a dovolenky Smeráckych mecenášov.....
Nevadí, že my sami nemáme z čoho žiť.....
Kedysi kamióny vozili len špeciálne tovary a dnes všetko! Namiesto toho, aby sa tento zlý trend utlmoval, tak sa budú ešte vytvárať lepšie podmienky? To je choré! V prvom rade treba zabrániť, aby sa pohybovalo toľko zahraničných kamiónov na našich cestách. Vozia zbytočné tovary, tam kde si vieme vyrobiť vlastné, alebo je to len agresívny marketing českých a poľských dodávateľov. By ma zaujímalo, čo my vlastne okrem áut vyvážame a kam? Zlomok toho čo sa dováža k nám!
Nie excelentne, ale veľmi dobre.“
(minister dopravy Ľubomír Vážny pri hodnotení nábehu mýtneho systému, 7. 1. 2010)
„Ja jazdím aj v Turecku, ale takýto bordel som ešte nevidel.“
(šofér českého kamióna čakajúci na priechode v Rajke po spustení mýta – na registráciu do systému sa v januári 2010 čakalo aj v kolónach)
Pán Vážny nemá prístup k zmluvám, aby si overil prezentované skutočnosti. Podľa neho však bola zmluva postavená práve tak, že neskôr prejde do vlastníctva štátu. Malo dôjsť k prevodu systému do majetku štátu bez dodatočného doplatku, resp. opätovnej platby za systém.“
(Vážneho hovorca na otázku o tom, že štát systém zaplatil, no nevlastní ho, 25. 11. 2019)
Neberte ma, prosím, úplne doslovne, mám dojem, že sa tá suma môže pohybovať až na úrovni 400 miliónov eur.“
(Peter Ďurček, štátny tajomník ministerstva dopravy, o odkupnej cene zo zmluvy 2019, 11. 12. 2019)
Faktom je, že Počiatek bol aj ministrom dopravy, takže je možné že si tento systém "ošetril" podľa svojich predstáv, keď že to bolo všetko jeho podnikanie...
Počiatok to bol najväčší omyl Fica po tom čo kandidoval na post prezidenta No mali sme tu i iné hviezdy ako Palacka Rusko Galko Prokopovič Figel Brocka penťačik Uhlárik atd atd dnešný minister Ersek sa zdá že je najschopnejší z ministrov dopravy ....
re. na Mudras.tot
Štrajk autodopravcov sa už nespolitizoval, on je spolitizovaný od samého začiatku, čoho dôkazom je nielen termín jeho vyhlásenia 2 mesiace pred PV ale aj nerealizovateľné požiadavkami v čase tesne pred PV. Čo však najviac vypovedá o spolitizovanom štrajku autodopravcov, sú osoby , ktoré stoja za jeho organizáciou. Jedná sa o osoby naviazané na opozičné strany (OĽANO, SAS), Predstavitelia týchto strán v médiach štrajk podporujú, rovnako aj požiadavky štrajkujúcich ( poslanci Heger, Marosz) . K štrajku sa pripojila aj časť poľnohospodárov, reprezentovaných pánmi Magdoškom a Oravcom z akejsi politickej strany poľnohospodárov. Ospravedlňujem sa, že nepoznám názov tejto strany.
no na elektronizácii mýta by nebolo nič zlé, keby ho k "dokonalosti"/ teda ako zohnať peniaze vl.hlavou č.2, =ošklbať čo najviac občanov tak aby zostalo i pre sponzorov/ nedotiahli k dnešnému stavu tí "tvoji" /Fico,VážnyPočiatek,Pellegrini, Choma/. Keď videl Slota, že i tak še dá, "zobral"motorovú pílu" nabalil sa na emisiách a ani so šéfom na polovicu sa nepodelil.Nože daj k tomu niečo!
nuž ak tu niekto spomína emisie tak mu pripomeniem že Dzurindová vláda predávala emisie za 2 doláre odsúdený SNS -sáci za 5-6 dolárov Ze sa i pri tom nabalili potom zostáva otázka o koľko sa potom nabalili Dzutrimda s Miklošom ked ich predávali za 2 doláre : ??? milý kritici Fica a spol odpovedzte my na to!!
Vieš čo robili súdruhovia z UV KS SMER s.r.o. v obdobiach 2006-2010,2012-2016 a 2016-2020 ,keď ti už ostali len očí pre plač a LEBO Dzurinda???
Celý štrajk autodopravcov sa už spolitizoval a tak zanikajú požiadavky tých ,ktorí boli rozhodnutí ,,bojovať" za nich až do úspešného konca!!! Zástupcovia autodopravcov náhle ,,zmäkli" a prijali hru tých ,ktorí roky nekonali a dokonca ich obvinili z toho ,že prečo až tak dlho spali a mlčali !!! A tak sa zo štrajku pomaly a iste stáva len fraška ,ktorej výsledok bude znášať ale už ne-vláda nová a nie tá a tí ,ktorí spôsobili momentálny stav nie len v doprave ,ale v štáte ako ,takom !!!
Po prečítaní diskusie som zistil, že už aj tí najzarytejší ospevovači Smeru (Stanke, H2O, kalioskop a ďalší) už vo svojich príspevkoch uvádzajú niečo na spôsob: som zvedavý, ako sa s tým po voľbách vysporiada Truban, čo urobí Zalud a dokonca ako by to vyriešil Matovič.
Že by im už dochádzalo, že smerovanie krajiny k Istotám je fuč? Alebo majú informácie priamo z centrály?
Aj im už dávno došlo,ale ich tvrdohlavosť a hanba z konania ich vyvolených z nich spravila len ťažko trpiacich ,ktorí nakoniec ušli k vodcovi inému!!!
Slovensko je zvláštny štát. Expremiér aj súčasný premiér bohapusto tárajú, a niet tej autority, ktorá by to verejne oznámila občanom - napríklad v hlavnej spravodajskej relácii dňa.
NIE, súdruh Pellegrini, Slovenská republika NEMÁ zákon o štrajku, v zmysle čl. 37 ods. 4 Ústavy SR nikdy prijatý NEBOL.
Ak je pravdou ,že SR nemá prijatý zákon o štrajku ,tak potom je na mieste otázka ,kto ,ako a prečo povolil tento štrajk autodopravcom ,ale aj mnohým iným v rôznych prípadoch a odvetviach !!!
Nemal ho kto a ako povoliť.
Štrajkovať môžeš aj ty, teraz. Ústava Slovenskej republiky v článku 37 v časti Hospodárske, sociálne a kultúrne práva zaručuje občanom právo na slobodné združovanie sa za účelom svojich hospodárskych a sociálnych záujmov a zaručuje právo na štrajk. Podmienky štrajku ponecháva na úpravu v zákonoch - tie neexistujú.
Tak že je tu potom oprávnená aj otázka . Ako je možné ,že jeden zákon právo na štrajk ako ,taký povoľuje ,ale žiadny iný ho už neupravuje a nešpecifikuje ,čo je dovolené a zakázané počas štrajku robiť???
Mýtny tender z éry prvej vlády Roberta Fica sa stal legendárnym pre víťazstvo najdrahšej ponuky. A po tom, čo tri lacnejšie verzie mýta výberová komisia zo súťaže vyradila, vyhrala s ponukou za vyše 850 miliónov eur firma SkyToll, o ktorej nik nevedel ani to, kto ju vlastní.
Vyústilo to do štrajku autodopravcov, v ktorom najprv premiér Robert Fico štrajkujúcich vyzýval, aby sa stiahli z ciest, a nakoniec im znížil daň z nafty.
O desať rokov neskôr sa dopravcovia vrátili na cesty a o správnosti ich kritiky mýta už málokto pochybuje. Všeobecne známym sa stal napríklad fakt, že zo všetkých doterajších výnosov mýta (1,6 mld. eur) zinkasoval SkyToll takmer polovicu (detaily v správe NKÚ).
V podstate prehrali. Mali vladu na lopatkach, keby pockali este tyzden, zobala by im z ruky. Takto sa nechali opinkat slubmi, ktore vzhladom na to ze vlada bude v riadnej cinnosti iba mesiac sa nesplnia. Pritom hlavna poziadavka myto, splnena vobec nebola. Nuz, no... Stratili nervy.
Hlavné je, že ukázali všetkým, akých máme zástupcov vo vláde. Najprv sa im vysmievali, že čo to je za komparz. Potom sa im vyhrážali, že si nedajú diktovať ulicou kým neodtiahnu kamióny. Nakoniec im ustúpili.
Do štrajku sa ide vždy s nadhodnotenými požiadavkami a v centrále si stanovia, čo chcú dosiahnuť v skutočnosti. Pravdepodobne dosiahli čo chceli, možno aj niečo navyše.
TermoPelle si myslel, že scenár bude rovnaký ako pri nespokojných farmároch z východu. No teraz sa ho nezľakli a dosiahli svoje.
Vládni ministri ale predtým hovorili ako je niečo nemožné a nedá sa (Kamenický,Érseg aj Pellegrini). Možno si niekto dá ich vyjadrenia do časovej osi a uvedomí si ako si pekne nakadili do úst a dali všetkým najavo, že volič je pre nich to isté, čo o voličovi povedal Haščák.
Kamionisti to urobili presne tak ako sa to má robiť. Najprv dať veľké požiadavky aby mali z čoho zľaviť a protesty robiť tesne pred voľbami keďže vládni páni chcú byť za tých dobrých a ukázať sa akí sú sociálni. Keby to robili po voľbách, takto pekne by sa s nimi nebavili. Tiež je tu pellegrini ktorý vyzerá byť mäkší a dá sa s ním vyjednávať.
Pelegriny im mohol slúbiť aj suché z nosa.Sranda by bola,keby im škodoradostne kývol na všetko-takže by sme nevyberali mýto a poplatky im stiahli na polovicu.Som zvedavý,ako by sa zatváril Truban s Kiskom,keby po Februári prebrali vládu-čo teraz s tým?V kase díra defacto proti nim ich kamaráti z UNAS,ktorí tak dobre poslúžili.A kamióny z celej Európy by mali u nás eldorádo,lebo u nás by nemuseli platiť.Výpadok rátaný na milióny-ale Skytol by dostával furt svoje prachy,lebo za prevádzkovanie sa platiť musí.aj splácať mýtny systém podľa zmluvy.
skytoll za 9 rokov inkasoval cez mýtny systém 760 miliónov eur. ale s týmto je vláda asi spokojná a tieto peniaze jej nechýbajú, všakže. ale trápnych 35 miliónov eur, o ktoré by vláda prišla znížením cestnej dane o 50% je však podľa premiéra a ministra financií hotová katastrofa pre náš štátny rozpočet...
Chvalabohu,vyhral zdravý rozum.Blokády ciest končia.Teraz nech sa realizujú za rokovacím stolom-majú moju podporu,ak je naozaj pravda,že v okolitých-porovnateľných krajinách/V4/ sú lepšie podmienky pre prepravcov ako je u nás tak nech sa zaregistruju prepravcovia v cudzine . a je to... A o novom prevádzkovateľovi mýta nech rozhodnu autodopravcovia...
slabý premier...znižovať dane autodopravcom je hnusný pluvanec ostatným daňovníkom SR. Za mýtny systém nech si ide trebars aj niekde do sadnúť do basy....ale zato že budú chýbať pre zdravotníctvo, školstvo a dopravu miliony eur , že sa teda nebudú zlepšovať je na vine Pelegrini.
Veru veru, kto nekradne s nami a ešte poukazuje na naše zlyhania, je náš najväčší nepriateľ
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sudruh Fico nedovoli, aby prisiel z myta, teda lupeze storocia o 50% vypalneho ako hovoril Pociatek. A to je len jedna lupez, z ktorej sudruh berie vypalne 50%.
Chvalabohu,vyhral zdravý rozum.Blokády ciest končia.Predsa bolo od začiatku každému jasné,že požiadavka nevyberať mýto je nesplniteľná.Teraz nech sa realizujú za rokovacím stolom-majú moju podporu,ak je naozaj pravda,že v okolitých-porovnateľných krajinách/V4/ sú lepšie podmienky pre prepravcov ako je u nás. A o novom prevádzkovateľovi mýta nech rozhodne nová vláda,čo vznikne po voľbách.
Informácie čo začinajú prenikať na verejnosť z rokovania vlády,ministrov so zastupcami štrajkujúcich kamionistov neznamenajú nič iné-ak sú pravdivé,že vláda.,premier,ustupujú. Tento ukaz slabosti,velkej nerozhodnosti môže zohrať rozhodujúcu ulohu vo volbách.Najma preto že negatívne budu reagovať najma voliči Smeru
za uzivanie dialnic a vybranych ciest vyssej triedy platis myto a za cesty nizsej triedy, ktore nie su v systeme myta, platis rocne smiesny pausal - co ti je na tom divne?
Ty si zas úplne mimo. Aj keby niekto jazdil len po spoplatnených cestách (aj 1. triedy) , cestnú daň platí. Ak Ti je 2790 eur/ťažký kamión smiešny paušál, teda málo, nech sa páči, môžeš ho každému preplatiť.
A ty môžeš predať kamión a ísť robiť do fabriky. Aj živnostník, ktorí používa auto, na ktorom jazdí za prácou, platí aj daň z motorového vozidla.
Daň z motorového vozidla platia i prepravcovia, to jest okrem mýta,či cestnej dane. Nejde o to či platiť dane, ale prečo nie porovnateľne so susednými krajinami. Podobne je to i s tendrami a nákupmi našej najsociálnejšej vlády keď to čo u susedov stojí zlomok ceny u nás o % viac. Za tunelovanie ver.financií navyše nik nesedí v base!
Odporúčame