Najradšej mám týchto ničnevedkov, ktorí sa snažia o nejaké ničm ktoré im zabezpečí nejaké to ich niečo, ja tu liečim a vy ste jeden z množstva bacilov, ktoré treba vydezinfikovať.
Najradšej mám týchto ničnevedkov, ktorí sa snažia o nejaké ničm ktoré im zabezpečí nejaké to ich niečo, ja tu liečim a vy ste jeden z množstva bacilov, ktoré treba vydezinfikovať.
Ďalej o zdraví mojej hlavy som presvedčený na základe normovaných testov, z nich mi vyšlo že som ok. Nebudem písať presné hodnotenie, aby si sa nepocikával. Čo sa ti nepáči na prenesení dane za školstvo do krajiny pôvodu vzdelania pracovníka? Veď vzdelanie je rovnako tovar, ako vw golf, alebo dom. Vzdelanie ma koľkokrát omnoho väčšiu hodnotu ako dom dom dom dom. Ak máš vedľa seba masára a chirurga, komu zveríš svoje zdravie?
Ak nechápeš pojmom nebude to mnou, ale tebou :) až teraz som si všimol, že si lámeš hlavu nad relatívnosťou. Tak teda je tým myslené, ak budeme mať o 150 študentov na nejaký odbor vhodných viac, tak bude študovať o 150 študentov ten ročník viac. Ak budeme mať na nejaký odbor študentov menej, tak ... . Chápeš tu relativitu, ona funguje v každej inerciálnej skupine na ktorú ju aplikuješ, pokiaľ niečo robíš v absolútnych číslach tak sa ponevierač niekde okolo roku 1900. Oproti súčasnosti je to asi 100000000 rokov pozadu. To už neplatí a vôbec nemá miesto v skutočnosti. Štát má byť pružná inštitúcia a nie zdochyňajúci kôň.
Brehy iba si hlupák a ja som filozof. Ja som vyštudoval kvantovú mechaniku aby som mohol robiť etiku, stíhaš ešte? Robim to ako filozof, ty to robíš ako kretén.
Áno naše školstvo je grc, ale ak stále najlepší budú utekať za hranice, tak nás stále nebudú tí najlepší vzdelávať!
Čítal si diobre? Zrejme nie, nakoľko ako vidím, neprečítal si si 3.) článok, inak by si nemohol napísať to čo si tu nagrcal.
Poviem ti to jemne, som jeden z mála, ktorý to chápu od bytia. Máš znalosť, čo to je bytie? Heidegger bol jeden z tých, ktorí usiloval o postihnutie tohoto fenoménu. Môžeš čítať. Máš tú znalosť, že si môžeš dovoliť kritizovať hlboké myšlienky bez prípravy? Peter, strieľaš slepými, jediné čo si povedal, na to čo ja som napísal sa rovná tomuto: gfewjp pôewfgjpúe ewfj epúf wegfj úeMfewfj owejgf o- teda nejakú detinskú hlúposť. Čo s takými ako si ty? Ostaň tam kde si a nepokúšaj sa ovplyvniť evolúciu, nakoľko ťa to môže stať existenciu. Pozor na to.
Nech zašne byť skromná. Pozemky nech prevedie na fond národného majetku, rozpredá nehnuteľnosti a za tie peniaze nech sponzoruje vývoj liekov, školstvo, a svoje persony nech poskytuje k úteche, tieto persony nesmú mať istú strechu nad hlavou, nech dobrota je skutočná. Až potom uverím v Cirkev, že je svätá.
Predpokladám Erika, že máš aspoň osem titulov, keĎ je u nás školstvo také jednoduché. Asi by si sa divila aké ťažké je študovať na zaostalých vysokých školách, ktoré sú často vedené k kresťanským dogmám, a načo sa má toto budúci produkt učiť? Je toho toľko zbytočného a zároveň toľko neodprednášaného.... . TOto je problém, dnes je problém nie v schopnosti študentov ale v kavalite škôl. Študenti sú kvalitný, ale školstvo je od čias socializmu chudobnešie o vedomosti i poznanie. Študent sa musí naučiť na každú skúšku či ide o niečo dôležité, alebo o niečo čo s jeho presvedčením je v maximálnom rozpore, a to sa skús naučiť. Napríklad takú koncepciu novotomistického kreacionizmu, a jeho predstavu mechanizmu poznania. To sú veci. ALe pritom je to absolútne nič neriešiaca vec k možnosti sebarealizácie v praxi. Jedine že by si v tom chcel robiť doktorát - ale robiť doktorát z vecí, ktoré nepotrebujeme je smutné!
Povedal som omnoho viac ako ty dokážeš pochopiť? Nuž, aj keď sa zdá, že to nie je môj problém, opak je pravdou, je to veľký problém!
ale spomeul som si, že v podstate mi išlo o ukážku, tak som to tam tresol, išlo len o ukážku, ukážjka rozkývania či emočných pôsobení, preto žiadne křoví, len rezanie do živého
ale spomeul som si, že v podstate mi išlo o ukážku, tak som to tam tresol, išlo len o ukážku, ukážjka rozkývania či emočných pôsobení, preto žiadne křoví, len rezanie do živého
Predpoklady však nie vždy korešpondujú s ambíciami.Ústavný zákon by mal vychádzať z: Akceptujme možnosť predurčenosti, a potom relativizujme množstvo odborov na základe počtu predurčených. Asi takto by som radšej videl zmenu zákona. Predurčenosť je daná genetikou, ak človek trpí alergiou, nebude záhradníkom, rovnako ako menší občan nepôjde hrať basketbval, preto ho to nie je treba nútiť, pokiaľ nevykazuje iné prvky predurčenosti ku hre v basket(je mnoho malých rozohrávačov). Pokiaľ sa človek chce vzdelávať a dokáže absolvovať predmety výučby, nemá mu byť bránené! Radšej by si mali postrážiť dane na ľkolstvo unikajúce odchodom našich mozgov. Zober si Kabana, jeho Bugatti ktoré stojí 1 000 000 € predávajú francúzi, jeho podiel išiel do francúzskych škôl a my ? Naše školy cvychovali, a iné z toho ťažia. Aká je potom úroveň škôl ak tí najlepši odchádzajú? Iba hlupák by tu ostával, ak je rečovo vybavený a má možnosť perfektného zárobku. TU je naj problém! Diplomacia chrápe!
Psrdon chyba, písal som rýchlo: Kapitálové toky sú vedené racionalitou človeka, ak však čovek sa rodí s odlišnými vlohami, znamená to, že evolúcia energiu potrebuje ohnúť iným smerom. Ľudia nechcú byť predsa montážny pracovníci v automobilke, ľudia chcú byť kozmonautmi, projektantmi, hasičmi atď.
To že sa kapitálove toky uskutočňujú racionalitou neznamená, že evolúcia energie má úplne iné plány. Štát by mal akceptovať talentovanosť!
Čaplovič musí obmedziť sám seba v diktovaní toho, koľko múdrosti má byť zasiate do hláv našich detí!!! Naše deti sú naša budúcnosť!!! Ako budú oni vzdelané, takú budeme mať my starobu!!!
AHoj, prijal som tvoju výzvu, a dal som takéto niečo. Ono niekedy potrebuije človek nakopnúť:
Čo je báseň? rým či sen? Začíname básňou deň?
Je to Báseň, či len deň? Čo sa pýtam, je to sen?
Báseň vrava ustanie, človek vo svet zapomnie.
Krásny je svet z nášho vnútra v básni našej krásna lutna,
zohráva sa každý deň, že rytmus v básni chýba jej,
mama, otec, brat aj včela, z úľa v duši uletela, ostala len ona sama,
v básni, aha mama, otec, sestra, pes, čas sa kráti, kde sme dnes?
Odporúčame