Čo čakáme od syna veliteľa koncentračného tábora ? Na konci prejavu určite v jeho hlave prebehlo mohutné hajlovanie a už videl, ako nás ženie do koncentráku.
Čo čakáme od syna veliteľa koncentračného tábora ? Na konci prejavu určite v jeho hlave prebehlo mohutné hajlovanie a už videl, ako nás ženie do koncentráku.
Chýba mi tu pod nadpisom článku len jedna veta. Tento článok bol financovaný zo zdrojov EU.
Situácia v Nemecku nie je nič výnimočné, len mimo Nemecka je z toho urobená hystéria a prebieha rozsiahla mediálna masáž
asi aj vedela prečo a ako to dopadne, východne od Drážďan oni nepustia nič
už mu do tej partie ako tieňový premiér chýba Mugabe zo Zimbabwe
Presne tak, radšej by som investoval do školstva a zdravotníctva, ktoré má budúcnosť, ako nacpať opäť peniaze do vreciek pár ľudí.
Slovensko armádu nemá ! V vzhľadom na počet vojakov a z toho keď vyčleníš bojové jednotky, tak nedokážeš s nimi 5 dní brániť 1 okres.
Ja som sa rozhodol odísť a hľadám si prácu na Morave.
V mojom prípade by som mal ČR v čistom o 103 % viac na rovnakej funkcii.
Hej, presne tak, napr. do Iraku alebo Afganistánu môžu Češi poslať L-159 a Mi- 24 a nimi plniť bojové úlohy. Gripena tam nepošlú aj keby chceli.
Výhoda by to bolo aj vtom, že naši piloti by nemali problém zo zaškolovaním a veľmi rýchlo by bol operačne bojaschopný, taktiež aj čo sa týka pozemného personálu, ten by vlastne bol na tom rovnako.
Samozrejme, tu prevládne kšeft. K lietadlám treba zaplatiť zaškolenie pilotov, pozemného personálu a ich vybavenie, plus munícia. A suma narastie omnoho vyššie.
Prenájom je síce fajn na oko, lenže v prípade bojovej situácie, ti prenajímateľ môže zakázať lietadla použiť. Teda vzdušný priestor môže zostať nechránený ! a druhá vec čo sa týka českých Gripenov, majú síce lietadlá, ale majú tak málo munície, že vlastne ubránia prd.
Jednoducho, pretože aj keď Gripen vystupuje ako švédsky výrobok, tak spoločnosť, ktorá ho vyrába bola zakúpená US spoločnosťou, ktorá vyrába bojové lietadlá. TRALALÁÁÁÁ
Žiaľ u nás sa v cestovnom ruchu akosi nechápe, že treba kvalitné služby, na tie treba ľudí aj kvalitne zaplatiť. U nás je prax, že ťa zamestnajú na dohodu alebo chcú živnosť, aby ťa mohli čo najviac obtiahnuť. Tie búdy na motyku a hrable sú toho zas jasná ukážka. Ale hlavne, že v cestovnom ruchu treba certifikát :D
Toto ma veľmi hnevá. Ako je totiž možné, že národ ako Rusi, ktorí sú predsa zaostali´, neschopní a podobne dokáže rýchlo vybudovať niečo také. Ale super európsky národ, ktorí je predsa v Európe nedokáže za 30 rokov zlepiť jednu diaľnicu.
nebude, urobia korekcie, napíše sa nový papier a ide sa ďalej....
Je veľmi pravdepodobné, že v Nemecku už rozhodli, že končí riaditeľ Sacht a tiež aj slovenský manažment, kedže situáciu nezvládli, plus k tomu ešte mali posielať nepravdivé informácie do Nemecka.
Odporúčame