Pozeram cenniky Skoda SCALA a KAMiIQ:
Existuju momentalne nove a "stare".
Pre porovnanie:
Ak chcem motor 4-valec a aby malo auto tempomat, cena zacina:
Skoda Scala - 1.500cm3 - 22.370
Pozeram cenniky Skoda SCALA a KAMiIQ:
Existuju momentalne nove a "stare".
Pre porovnanie:
Ak chcem motor 4-valec a aby malo auto tempomat, cena zacina:
Skoda Scala - 1.500cm3 - 22.370
Suhlasim - ten, co vymyslel "cyklo" chodnik na Vajansekho nabrezi - s bus zastavkou v ramci "pruhu" - je chory na hlavu.
Ten musi nenavidiet bicykel.
"TAK SA TO ROBÍ - DO PSEJ MATERE !!!" - či ?
K comu je dobry ten navyse svietiaci pas cez cele predne celo ?
Dizajnovo sa mi to nepaci, v pripade poskodenia kapoty to zvysuje cenu pri jej vymene.
Şkoda sa "fasuje" - nie kupuje !
Pozeram cennik a technicke parametre Skoda Kamiq.
Okrem ceny, ktoru ani nekomentujem, pri technickych parametroch ani ťuk ze jje to len oturbeny 3-valec !!!
Europsky automobilovy priemysel (hlavne VW) speje rovnakym smerom ako kedysi NOKIA.
Ta si tiez myslela, ze moze vyrabat a predavat to co chce ona a nie co chcu a ocakavaju zakaznici.
Vyzera dobre.
Zial, talianske auto. Vhodne tak na prvych 5 rokov. Potom na smetisko.
Niekde som cital nazor, ze Škoda sa nekupuje, ale "fasuje".
Asi to je pravda :-)
Ďakuj svojim:
Námietka druhého účastníka súťaže, Doprastavu, a následne aj aktívna snaha zainteresovaných v NDS a na ministerstve dopravy pod vedením Jána Počiatka dodatočne vylúčiť najnižšiu ponuku spôsobila v rokoch 2013 až 2014 premrhanie 1,5 roka. Nakoniec NDS v júni 2014 podpísala zmluvu so spoločnosťami s podstatne horšou reputáciou, a to s Dúha a.s. a Salini Impregilo S.p.A., ktorých cenová ponuka bola s hodnotou 410 miliónov EUR v tendri tretia najdrahšia. Výsledkom tak bola nielen výrazne vyššia cena, ale aj veľmi zlé riadenie stavby, výrazne narastajúce meškanie a odsunutie termínu dokončenia tohto akútne potrebného úseku z konca roku 2019 predbežne až na koniec roku 2023.
Takze to dokoncuje firma Skanska, ktora to aj povodne vyhrala este na zaciatku celej tej vystavby (konzorcium Strabag - Skanska)
Viac sa docitate na wiki - tunel Višňové:
https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Tunel_Vi%C5%…
Ked prisiel opät Smer do vlady v roku 2012 tak sa robila nanovo sutaz kde to vyhrala pofiderna firma Duha a.s. - ktora nevlastni ani len jednu lopatu spolu s dalsou "noname" talianskou firmou.
Vysledok tohto zlepenca sme videli - ked nedokazali za cas a vysutazene peniaze tunel dokoncit.
Kto chce viac ohladne firmy Duha, nech si najde clanky ako robila v KE rekonstrukciu elektrickovych trati.
Bola to len firma na pranie penazi a preto je smutne,ze takato firma vyhrala sutaz na stavbu takehoto doleziteho tunela.
Kedze nemala ani techniku ani ludi - inak ako to skoncilo ani nemohlo.
Kto bol majitel Duhy a jeho prepojenie na Smer si najdete na nete.
Tiez, ako som spominal rekonstrukcia el. Trati v KE, co je oproti vystavbe tunela ako pozametat chodnik...
Takto si predstavujem elektricke priblizovadlo do mesta.
A kvoli hmotnosti aj asi bakelitovu kapotaz karoserie. A minimum el. casti, napr "švihadlá" na otvaranie okien.
Nie 2 a viac tonove opachy typu Ford Bronco a pod.
Cenou uz Dacia trochu presvihla svoje mantinely.
Sim zvedavy na cenu.
Posledne som vyberal auto a Dacia Duster (1.2 TCE) s cenovkou atakujucou 20.000€ zial nepresla vyberom. Suzuki Vitara s motorom 1.4 Boosterjet bol o cca 500€ drahsi, avsak uz to bol mil-hybrid.
Vyskusal som Dacia Duster TCe 130 manual, pri zaradenom stvrtom stupni pri pridavani a uberani plynu clovek citil, ako sa rychlostna paka hybe. Myslim, ze objem motora bol 1.2. Cena - 19.400€!
Potom som vyskusal Suzuki Vitara 1.4 Mildhybrid - s cenou 20.040€!
Musim povedat, ze oproti Suzuki Vitara bola Dacia Duster "budar".
Teraz je cas zrusit tych zbytocnych 22 mestskych casti a nechat 4. Kazdy starosta mestskej casti chce svoj plat, sekretarku, kancelariu, auto......,........,....., vianocne odmeny.......
Odporúčame