vazeni euro-progresivni libioti co podporujete surogativne materstvo, mali by ste podporovat aj prostituciu.
v jednom pripade si niekto "prenajme" posvu zeny na 9 mesiacov a v druhom na cca 9 minut...
vazeni euro-progresivni libioti co podporujete surogativne materstvo, mali by ste podporovat aj prostituciu.
v jednom pripade si niekto "prenajme" posvu zeny na 9 mesiacov a v druhom na cca 9 minut...
je to na grc (nie tvoj prispevok, ale sposob, ktory si v nom popisal) - a vobec to nijako nevylucuje co uviedol zahradka (s ktoreho nazorom sa zhodujem).
vyjadril sa k tomu trefne gymnazista nad mojim prispevkom.
popisujes prax v state, kde surogativne materstvo podporuju - je to vskutku odporne... ved oni vlastne postupne nadroguju biologicku matku, aby na svoj prirodzeny plod "zabudla"...
clovek si povie, ze normalna zena toto nepodstupi - ale je, zial vela zien (aj v takom FR), ktore to z ekonomickych dovodov urobia (hoci nasledky ponesu cely zivot, v tej chvili je pre nich "odmena" lakavou).
volno v skolach dostali studenti (to je uvedene v clanku) a nie ucitelia...
Vallator zase klame - toto namestie (vtedy) Gottwaldovo nebolo v novembri 1989 jedným z najdôležitejších miest verejných zhromaždení.
Verejne zhromazdenia v Bratislave zacali na Hviezdoslavovom namesti (kde bola predtym aj znama "svieckova" manifestacia) a kvoli kapacitnym dovodom sa presunuli na namestie SNP.
co vsak cakat od progresivneho libiota, co nie je schopny memorizovat fakty ani len nedavnej historie.
"k zemi" ho predsa neposlal ciastocny zasah PVO - zbytocne sa rozhodli letiet dalej a dlho...
libiote - ale ved to netvrdi Fico, tak sa ho nema co pytat. vy progresivci ste vazne mentalne dezorientovani...
ved ma pravdu, že lietadlo nehavarovalo v dôsledku zásahu ruskej protivzdušnej obrany - piloti sa rozhodli letiet a zbytocne dlho leteli s poskodenym lietadlom, co zhorsovalo jeho manevrovacie schopnosti pred pristavanim. Mali nudzovo pristat na najblizskom letisku...
oficialne a plne jednoznacne to hovoria medzinarodne predpisy o leteckej doprave: za bezpecnost vzdusneho priestoru zodpoveda stat, ktory nad svojim uzemim naviguje let dopravu.
Pavek - ty si parlamentne volby nevyhral, tak nemas co komu diktovat co ma byt v koalicnej zmluve!!!
Brussels je na tom horsie nez Kyjev - lebo v Ukrajine sa v ramci pristupoveho procesu snazia korupciu znizit...
ludia mdleho rozumu klamarom ako je vonderlajno doveruju.
neprebudi ich ani jej priame klamstvo ako v Plovdive ci ucelove zatajenie megakseftu s fakcinami zaciernenim rozhodujucich casti zmluvy a dohodu nakupu "sms-kami", ani ked orban v mene vtedy predsedajuceho Madarska ziadal od EK preukazat kde sa z rozpoctu EK stratilo cca 50 mld eur a pristup jej a jej nohsledov bol, ze na summit vyslali len uradnickov tretej urovne bez kompetencii...
to by bol priamy uhol pohladu na realitu - ale cosi take od caplovica predsa nemozes ocakavat...
ak je vola obcanov dat hlasy strane, co chce referendum o dalsom clenstve v NATO, a tato po volbach vytvori koaliciu a tym aj vladu, nejaky suflikant, co ma podla ustavy len formalne vymenovat ministrov, ma respektovat volu obcanov vyjadrenu vo volbach!
referendum je predsa najvyssou formou demokracie (nazyvanej aj "priamou demokraciou" a toto by malo byt zohladnene aj v Ustave).
pavek krivi demokraciu, ak odmieta vo vlade stranu, ktora ziada obcanov o vyjadrenie sa k clenstvu v NATO - to je predsa demokraticke (nepozaduju vystupenie, ale referendum!).
preco sa treba zamerat na alkohol za volantom, ak vodici s nim sposobili len 1276 nehod a bez neho az 10175 nehod..?
podla tvojho prveho prispevku ti to zjavne jedno nie je
pevne radary maju zmysel iba chvilu, pokym niekto nevytvori mapu s ich miestami, kde kazdy normalny pribrzdi, lebo o radare vie a mimo si ide "podla seba". stoji to furu penazi a prinos je iba v mieste ich polohy...
aky-taky zmysel by malo iba ak usekove meranie rychlosti
tejto euro- <!> co zlezie z lietadla a hned ma tlacovku o tom, ako zli Rusi ohrozili jej zivot a tym je to utok proti institucii EU rusenim signalu GPS v Plovdive a lietadlo s nou muselo hodinu kruzit a piloti "hladali" letisko v papierovych mapach -co bolo vzapati vyvratene, ze ziadny signal v Plovdive nebol ruseny a lietadlo leteto podla planu, urobili iba jeden obrat nad letiskom kvoli vetru- tak tejto osobe este niekto doveruje?!?
zbohom zdravy rozum!
daj link na dopadovu studiu v meste zrusenim jazdneho pruhu na vajanskeho naprezi a netrep tu stale dokola tie vase tupe progresivne emocionalne vylevy!
chcem vidiet porovnanie dopravnej priepustnosti a ekologickych vplyvov v meste (celom - nielen na nabrezi) pred zrusenim pruhu a po. nech sa ukaze "profesionalizmus" blbeckov v metropolitnom institute, co za to zhrabli tucne odmeny a vyhodili do luftu 600 tisic na vystavbu cyklopruhu a 300 tisic na opravu ich "riesenia", ktore nezodpovedalo normam...
po Vajanskeho nabrezi predsa nejazdila tranzitna doprava, mojko progresivny, ale sa ludia individualnou dopravou presuvali najkratsou trasou z vychodu na zapad mesta a opacne. Bola to mestska obsluzna komunikacia (kedysi "hlavny tah" mestom).
na mestke okruhy sa presmerovava doprava, ktora nerobi ziadnu obsluhu v meste (alebo len v jeho okrajovych castiach) a len nim/okolo neho prechadza - to predsa prirodzene pre kazdy tranzit (aj ked je trasa dlhsia nez by bola napriec mestom), to plati uz davno...
Odporúčame