Vyradeny Mig-29 ma takmer nulovu hodnotu. Rusi ich vo velkom vyraduju a tisice ich hniju v hangaroch, ale ta generalka, ktoru samozrejme budu robit ruske firmy (inak to necertifikuju), bude porovnatelna s nakupom novych strojov.
Vyradeny Mig-29 ma takmer nulovu hodnotu. Rusi ich vo velkom vyraduju a tisice ich hniju v hangaroch, ale ta generalka, ktoru samozrejme budu robit ruske firmy (inak to necertifikuju), bude porovnatelna s nakupom novych strojov.
Mne vydrzal kazdy Renault min. pol miliona kilometrov, dodavka v pohode vydrzi aj 800tis km, ked sa o nu niekto bude starat a menit olej. Sroty vyrabaju ine znacky, na Slovesnku tolko oblubene
Nemusite pisat velkymi pismenami. Prosim si zdroj odkial cerpate ze Macron ma 15% v Renaulte. Renault sa predava hlavne na zapade, vo vychodnej Europe sa predava hlavne lowcost Dacia ale vy si to asi pletiete. Predstavte si, Renault je na zapade casto drahsi ako VW alebo Skodovka.
Tu si precitajte nieco o predajoch v EU. Renault (bez Dacie, Nissanu, Mitsubishi) byva standartne na druhom mieste.
http://www.auto.cz/evropsky-trh-srpen-2 018-o…
V 1999-2000 Renault sanoval miliardove dlhy Nissanu, mal pravo ako hlavny akcionar vybrat si zisky. Raz ma lepsi rok jedna firma, inokedy druha, ved to je uplne v poriadku. Nadavate aj ked VW vybera zisky zo skodovky?
Poslite zdroje ze Ghosn zamestnaval sestru, ze vyuctoval rozvod Nissanu, tuneloval holandsku filialku a kupil ten palac na ucet Nissanu. Moze to byt kludne puc v Nissane, kto bude brucat rozhodnu japonske sudy.
Vobec tomu nerozumiete a pisete nezmysly od zaciatku po koniec. Skusim Vam par veci vysvetlit. Macron ma mozno par akcii Renaultu, mozete si ich kupit aj vy napr. cez SLSP, su teraz dole. Macrona nekomentujte, nerozumiete Francii, reformy su tam treba ako sol. Mitsubishi malo pred vstupom aliancie obrovske problemy, nemalo co predavat. Renault sa v Europe predava vyrazne lepsie ako Nissan a Mitsubishi, v USA nema zastupenie. Dalej Ghosna chceli japonci este pred par rokmi za prezidenta (v anketach v japonsku koncil do 10 miesta). Ghosn zachranil Nissan, bez neho by ziaden Nissan nebol. A posledne, vyprosujem si aby ste pisali ze Renault je kram, o tom teda neviete vobec nic. Ja ich mam alebo som mal 5 a milion kilometrov mi velmi dobre sluzia! Pozrite si novy test korozie, Renault Espace a Megane top - ziadna hrdza, podobne ako 5x drahsie nemecke premiovky. Skodovky, Kie, Huyindae, Peugeoty, Citroeny aj Nissan - hrzda ako na lowcost Dacii!
Kedysi sme boli ekonomicky vyspela krajina, bohatsia ako Nemecko, tych 41 rokov socializmu sa bude napravat 100 rokov! Co bolo vtedy take dobre, moj stary otec mal za cely zivot v socialistickom sne hrdzaveho moskvica a plesnivy statny byt, peniaze na truhlu na knizke a to bolo vsetko. Bol nadporucik u VB, nepil, nefajcil ale nemohol si dovolit ani cestu do poondiatej Juhoslavie. Dobre sa mali vekslaci a ti co mali rozne ksefty (masiari - poznat sa s masiarom bolo terno) a mali moznost si nieco ukradnut. Preco si nejdete pokojny zivot vyskusat na Kubu, jest raz za rok zemiaky alebo rajciny, mozete cestovat do Severnej Korei a vidiet ako chudobni chodia hladat zbytky urody na pole po zatve alebo vyskusajte socialisticke istoty v cine. Nie je to ani tak drahe, ved cestuju studenti a nikto Vam (na rozdiel od minulosti) dnes nebrani.
A Audi zdiela so Skodovkou, to je naozaj problem. Ten motor od Renaultu resp. jeho posledna generacia 115k je najlepsi maly diesel na trhu co potvrdil nedavno test Autotip. BMW 1 a Audi A3 nemali sancu. Ani co sa tyka spotreby, ani co sa tyka vykonu a pruznosti. Vstrekovace Bosch vydrzia na rozdiel od konkurencie viac a su lahko servisovatelne, to iste sa tyka bezproblemoveho filtra pevnych castic s piatym vstrekovacom. Naco vymyslat maly diesel, ked sa ich nepredaju miliony a Renault ma spickovy produkt?
1500 aut za rok v Europe je podla Vas 'velky zaujem' ? Ved len Dacia predala minuly rok 460tis aut! Renault predava len v Europe 1,1 miliona aut a Nissan 600tisic, naco by vozili dalsiu okrajovu znacku. Lade sa pri 1500 predanych autach neoplati auta certifikovat na novy testovaci cyklus WLTP ktory sa blizi realnej spotrebe aj emisiam. Ved to chceli vsetci, ziadne spotreby 3,2L na 100 v TP a v reali 6L. O Euro 6C a D vedeli automobilky 5 rokov dopredu. Rusky atmosfericky motor by nimi nikdy nepresiel a naco by vyvijali nove motory ked tieto na Rusko postacuju a konecne zarabaju peniaze?
Samozrejme ked Ruska ekonomika (napriek nerastnemu bohatstvu) je na urovni Madarska. Ale co uz, ruske hodinky idu najrychlejsie a moskvic je najrychlejsi tank na svete. Aj tie zigulaky im musia vyrabat francuzi.
Samozrejme ved bola svetova hospodarska kriza, kazdy kut sveta bol tym postihnuty. V takom rusku zomreli v 30tych rokoch miliony od hladu.
Smegnerka zachranila Slovensko v poslednej chvili pred bankrotom. Dobre si pamatam ako si Mociar poziciaval za 20% uroky aby mohol so Schifferkou strihat pasky na 5km usekoch dialnic na oblbnutie svojich volicov. Za take sadzby si poziciavalo Grecko ked bolo technicky v bankrote.
Spojit Billa Gatesa s okupacnymi jednotkami chce velku davku fantazie, priam mozog genia. A co by ste poradili vy? Vyhadzat banikov zo dna na den na ulicu alebo spalovat hlinu s pridavkom polskeho uholneho prachu nadalej (samozrejme za Vase peniaze)?
A co ma byt? Je to stroj ktory plnu operacnu sposobilost dosiahne o 5-10 rokov. To maju noviny pisat o kazdej nehode vojenskeho stroja? Keby pisali o nehodach tych ruskych, noviny by o tom museli pisat cca kazdy mesiac.
Nesuhlasim. Mam na predchadzajucej 1.6dci (Euro5) cez 250tis km, spokojnost a 100% spolahlivost, ziadna spotreba oleja. Ale Euro6 verzie uz zrali o liter viac koli cisteniu emisii dodatocnou davkou nafty, nemali Adblue. A co hovori kamarat na biturbo 1.6dci s malym kompresnym pomerom, dvoma turbami (stoja ako nahradny diel 4000€), co zerie v Talismane 7 litrov. Taky diesel bol ekonomicky nezmysel a vykon nezodpovedal 160k. Ano, tie motory fungovali na 100&, ale novy motor bude rozhodne uspornejsi. Len sa postupne rozlucime s manualnymi prevodovkami, s novymi motormi prestavaju mat zmysel.
Horsie su uz len sprisahanecke teorie rus-analnikov. Rusky velvyslanec dostal zaplatene na ucet v londynskej banke. Mal nakupit zlato a to poslat do Ruska na lodi, ktora bola saboterom potopena. Je 'historickym faktom' ze Lenin americanom odovzdal vsetky dokumenty k Aljaske. Rusi preto ziadne dokumenty nemaju, len sprisahanecke teorie.
Aspon si nevymyslajte. Vtedy to bol pre rusov dobry obchod, este podplacali Amikov aby to kupili. O par rokov to bol dobry obchod ale pre USA.
Su-57 je v takom stadiu ze pre Rusko je zbytocne drahe a zaostava za zapadnymi strojmi, pre Indiu zaostalo za ocakavanim a zrusila zmluvu a cina ma svoj stroj 5 gen. Rusi kupia len 10ks na podporu exportu
V syrii nevedeli zamerat izraelske F-35 ani na radaroch, to iste ani F-22, Izrael a americania ich videli. Ked nevies zamerat nikoho na radare a protivnik ta na radare vidi, ides dole, staci spravna riadena strela. SU-57 je nepredajne, nebude sa dalej vyvijat pokial sa nenajde bohaty investor ale India definitivne nema zaujem. Cina svoje lietadlo 5tej generacie ma, od rusakov nepotrebuje nic. Rusi si kupia 10ks akoze na podporu exportu, to je vsetko zatial. Pozrite si debaty s ludmi co sa vyznaju na armadninoviny.cz a nenadavajte zbytocne na mna.
Rusko je samozrejme hrozba 1) jadrove zbrane 2) rozne rakety dlheho doletu 3) torpeda s jadrovymi hlavicami 2) hybridna vojna - muzici na dovolenkach, facebookovi a vymyvaci mozgov
Ano Rusko je krajina kde zajtra znamena vcera. Ich novinove dristy aj vas vysplech su ozaj neprekonatelne. Hlavne ze tie ich super lietadla nechce ani India lebo ich nekvalita nepozna hranic, len Indonezia zobrala Su-33 na barter lebo za ne nemusela zaplatit a super T72ky sa bezne predavaju za cenu srotu. SU-57 po testoch v Syrii uplne pohorelo pri konfrontacii s F-35 a F22, nikto ho nechce dokonca ani Rusi. A ako vzdy s argumentom, aj tak je drahe a Su-35 je rovnako dobre :)