Ďalší potravinársky gigant zvyšuje ceny. Ľudia si budú musieť zvyknúť na zdražovanie, uviedol šéf spoločnosti
Svet korporácií prichádza, človek na dolnej hranici chudoby nemá hodnotu, stredná vrstva už dožíva. Mladí si myslia že budú cestovat a spoznávať svet a peniaze sa niekde nájdu na to aby mali na jedlo denne. Nároky zamestnávatelov narastajú, pretože náročnost profesií stúpa, ale nestúpa počet zamestnancov. Výrobca potravín má stále to isté množstvo surovín, to isté množstvo zamestnancov, ale chce produkovať viac a viac. Hovorí sa tomu kapitalistické perpetum mobile. Typický príklad je McDonald. Ide zdražovať tie sračky. Ludia to jedia desiatky rokov. Všeci vedia že je to odpad. Ale idú sa za tým potrha´t pretože to kupujú ludia čo sú Inn. Všetko je inn. O chvílu budeme jest len pozlátené maso a strieborné zemiaky a ešte si s radostou za to zaplatíme.