Strategická investícia by mala mať vždy prednosť, aj proti sto Lašákom.
Strategická investícia by mala mať vždy prednosť, aj proti sto Lašákom.
Ako to mali "pustiť" na druhý deň. Aby sa to mohlo realizovať, musí sa to dohodnúť s dodávateľom a i so štátmi, cez ktoré ide turkstream. Vidím, že si tzv. odborník na všetko.
Ešte by mal pán Hojsík a celé Progresívne Slovensko povedať, ako a kto by prinútil Gazprom /Rusko/ zaplatiť odškodné za nedodržanie zmluvy. USA, Čína a tiež Rusko dlhodobo nerešpektujú rozhodnutia medzinárodných súdov. A teoreticky i keby sme sa z Gazpromom súdili a teoreticky i vysúdili odškodné, trvalo by to roky a Slovensko potrebuje plyn teraz.
Kde si bola ty kača, keď minulá vláda Matoviča a Hegera finančne i právne flundrovala Slovensko. Teraz už radšej drž hubu. Alebo si ťa kúpili?
Presadiť sa v športe, ktorý sa robí skoro na celom svete, napr. atletika, futbal, je oveľa, oveľa ťažšie, ako vo vodnom slalome, ktorý robí cca 10 štátov, a to iba tam, kde sú vybudované vodné kanále. Presadiť sa medzi cca stovkou športovcov je neporovnateľné s presadením medzi milionmi.
Biznis bol bude stále viac ako životy ľudí.
A za čo by sme mu mali platiť odškodné? V kompetencii každého členkého štátu je udelovanie azylu pre žiadateľov.
Ak tú ženu identifikujú, tak je len otázkou času, kedy ju Rusi zlikvidujú.
EU dáva na americké autá 10% clo, USA na autá z EU 2,5%. Vyrovnanie ciel by bolo spravodlivé.
Čo nie je potvrdené na papieri, to záväzne dohodnuté nie je. Tak sa vyjadrovali i americkí prezidenti, keď Rusko tvrdilo, že im Západ sľúbil nerozširovaním pôsobnosti NATO k hraniciam Ruska, za ich súhlas so zjednotením Nemecka.
Na základe akej, Sloveskom podpísanej zmluvy, by mali byť automaticky nadradené? Alebo si toto právo EU privlastnila bez súhlasu členských štátov?
Kde je explicitne v prístupových zmluvách napísané? Prosím, konkrétne uviesť.
Rada pre Teba, vstúp do politiky, vyhraj voľby a máš možnosť to aj zrealizovať. Ja by som bol za to.
Treba povedať, že prednosť európskeho práva pred právami jednotlivých štátov EU, nie je zakotvená v žiadnej prístupovej zmluve, ktoré podpísalo Slovensko pri vstupe do EU. Toto právo si prisvojila EU bez dodatočného súhlasu členských štátov EU. Taká je pravda a média by takto mali informovať občanov Slovenska.
Keby sa rozhodovalo spravodlivo a objektívne,tak USA mali už dávno vylúčiť za Irak, či Afganistan.
OBSE bola do Bieloruska pozvaná a výhovorka, že neboli pozvaní v dostatočnom predstihu je smiešna. Apropo mohli sa zúčastniť monitoringu volieb aj bez pozvania. Nikto im nezakazoval prísť do Bieloruska. To, že voľby boli nedemokratické, mala EU pripravené y už dávno pred konaním volieb. Ako zvyčajne, keď nezvíťazí náš kandidát, tak sú voľby nedemokratické.
Nemal som Ladu, ale polský fiat 125, obiem 1500. Za 14 rokov nič nehrdzavelo, stačilo vystriekať dutiný auta.Predal som ho a ešte 20 25 rokoch novému majiteľovi celkom dobre slúžilo. Motor to malo výborný, možnp preto, že v roku 1974 to ešte dozorovali Taliani /. Malo to aj štítok, licencia Fiat/. Terajšie autá majú mnoho zbytočností, no iné si ani nekúpiš. Napr. systém štart-stop. Všetci moji známi, aj ja, to po naštartovaní automaticky vypínajú, alebo si to dali zmeniť v riadiacej jednotke. Ďa+šia, napr. kontrola tlaku v pneumatikách a rad ďaľších zbytočnosti, ktoré auto výrazne predražujú.
Na niektoré autá kupované ešte za socializmu vôbec neboli zlé. Ja som síce Ladu nemal, mal som Fiat 125 a môžem povedať, že za 14 rokov jeho používania /dvesto tisíc km/ nemalo, okrem roztrhnutia klinového remeňa žiadnu poruchu. Potom som mal 4 roky Favorita, 2 poruchy, hrkálka, nič moc. neskôr 4 roky Kiu Sepiu, hrozné auto, bol som rád že .som sa ho zbavil. Ďalej prišlo 10 rokov Renault Laguna dízel, celkom slušné auto, no tiež sa neobišlo bez investície do opráv. Potom som mal Ford Mondeo a to bol len ťahač peňazí za opravy. Teraz vlastním 7 rokov céčkový Mercedes, ktoré doposiaľ malo len 2 menšie poruchy. Detailne som to rozpísal preto, aby sa nepaušalizovalo, že niektoré, napr. Lada, sú šroty. Je síce pravda, že v luxuse trochu zaostávajú, no priznajme si, že mnohé veci v našich terajších autách by tam ani nemuseli byť a len umelo navyšujú cenu auta.
Mňa len možno, no teba už isto uznali.
Keby sprostosť kvitla, tak si perfektne zakvitnutý.
Odporúčame