Tak to asi nikdy nepoletíte vládnym špeciálom.
Nezabudnuteľný zážitok? Asi na to dlho nezabudnem, ako sa dá takéto podujatie pobabrať. Katastrofa. Veľká časť znechutených divákov odchádzala už krátko po začiatku. Už viac sa nedám nachytať, tí čo tam neboli vlastne mali šťastie. Keby aspoň ozvučenie fungovalo, keď už nebolo vidieť čo premietajú. Nuž čo, ešte sa budú musieť veľa učiť, kým sa naučia, ako na to.
Bankoví analytici sú necelý týždeň po referende prekvapení, že finančné trhy sa už zotavili, akoby sa nič nedialo. Zato úplne presne vedia, aký pokles rastu ekonomiky eurozóny bude v nasledujúcich troch rokoch. Vedia oni figu borovú. Po čase budú analyzovať v čom sa ich predpoklady líšili od reality a svet pôjde ďalej.
Mám pocit, že tie libry v šuplíku ťa ešte dlho budú strašiť. Keď to pochopíš, tak zrátaš svoje straty a budeš závidieť tým, ktorí dokážu na tom zbohatnúť.
V tomto prípade vyšetrovatelia vinu na pilotov nezvalili. Piloti to naozaj zavinili! Nedodržali povolenú výšku, do ktorej mohli zostupovať, pristáť mohli len ak by z tejto výšky videli pristávaciu dráhu. Spoluvina ruských dispečerov je v tom, že im dôrazne nezakázala pokus o pristátie za nevhodných poveternostných podmienok a neodklonila let na vhodnejšie letisko.
Každé štyri roky?
- Čtrnáct mrtvých a na dvě desítky zraněných si v neděli ráno 7.9.2008 vyžádala vážná nehoda slovenského autobusu v Chorvatsku.
- Nehoda českého autobusu na chorvátskej diaľnici A1 - neďaleko mesta Ogulin (23.6. 2012), zahybulo 8 ľudí a 44 sa zranilo.
- 21.6.2016 - piati Slováci zahynuli, zranenia utrpelo 23 osôb
Bodaj by sa ten výťah nevyprázdňoval, keď pasažieri očakávali rýchlejší výstup hore. Tak sa rozhodli poprestupovať do rýchlejších výťahov. A výťahár zostane pomaly sám.
No a čo? Nie som obdivovateľom premiéra, ale v tomto prípade by som ho skôr odsudzoval, keby zmenil svoj názor pod hrozbou sankcií. Môžu ho odsudzovať ako populistu, ale otočiť postoj len preto, aby jeho stranu nevyhodili zo spolku, ktorý zrejme nevie čo robí, by asi nedokázal a vyzeral by v najlepšom prípade smiešne.
Inžinierov deliť na tých v najlepšom zmysle slova, ktorí aj tak dokážu hrozne veci zmrviť, a zapredancov na politickú objednávku, je od matematika a informatika jemnejšie povedané netaktnosť. Ako inžinier si netrúfam hodnotiť všetkých matematikov a informatikov ako netaktných, aj keď mám k nim výhrady. V tom je medzi nami rozdiel, lebo vidíme svet reálnejšie, ako "elita národa".
Netešte sa, nikto nebude rozdávať čerstvo vytlačené eurá. Je to len opatrenie na zabránenie kolapsu bankového sektora po špekulatívnych nákupoch EUR v snahe niektorých zbohatlíkov zarobiť ešte viac, ako doteraz. Väčšina
našich ľudí nemá na to, aby rozkývala finančné trhy. Mohli by sme to pocítiť len na nedostatku hotovosti po vypredaní
zásob peňazí, ale nedostatok hotovosti máme vždy pred výplatným termínom, takže nič nového.
Podľa fotografie k článku sa nehoda nestala na Hálovej ulici, ale na Rusovskej ceste. Je nepochopiteľné, ako sa môže
niekto čelne zraziť na tejto 4-pruhovej ceste o celkovej šírke cca 15 metrov s autobusom MHD, ktorý aj podľa fotografie nevybočil z pravého pruhu tejto komunikácie. Že by si vodič MHD včas neuvedomil, že autám značky Audi je nutné venovať zvýšenú ohľaduplnosť, lebo pri časovej tiesni posádok im nemusia stačiť tie zvyšné 3 pruhy?
Je to iba dôsledok toho, že príjmy väčšiny obyvateľstva patria medzi najnižšie v EÚ, čo zatiaľ o cenách nemožno tvrdiť. Obchodníci nepatria medzi filantropov, preto klesanie cien je len snaha predať, čo pri kúpnej sile obyvateľstva už bez znižovania cien asi nie je možné. Takže naši ekonomickí analytici by mali vymyslieť a vláde poradiť, aké opatrenia by mali prijať proti tzv."roztváraniu nožníc".
Páči sa mi vyjadrenie bývalého švédskeho ministra zahraničných vecí Carla Bildta: Bolo to zaujímavé a inšpirujúce. Ale kandidátov je veľa.
Diplomatickejšie by sa to už ani nedalo povedať. Jednoducho je to diplomat.
Niekedy je lepšie najprv rozmýšľať, až potom konať. Najmä v politike. Ak by všetky ministerstvá zahraničia reagovali na nejaké iniciatívy poslancov ešte pred ich schválením, alebo zamietnutím, tak to by sa na našich poslancoch po celom svete nasmiali.
Keď je to s financovaním televizie také kritické, tak nech zavedie úsporný režim, skráti vysielanie, vypustí z neho nezmyselné relácie a takmer nikto to ani nezbadá. A už vôbec uvažovanie o rozšírení o ďalší program je nezmyselná snaha zalepiť oči koncesionárom, aby nemali pocit že platia viac za to čo sa ani možno nedá skvalitniť. Doba sa zmenila a mnohí máme pocit, že nie je čo pozerať, aj keď je k dispozícii možno 20 x viac programov ako kedysi.
Nikto nie je nenahraditeľný. Ak by chcel podať demisiu, tak nech sa páči. Žiadne odstupné, ani iné bonusy. Rovnako, ako keď odíde na vlastnú žiadosť bežný človek, ktorý netrpí neprimeranou sebaúctou.
Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo - na bankový sektor. Človek by od bankových analytikov, komentátorov a ostatných, čo sa na vývoji vo finančnom sektore dobre živia (i keď sa už nepatrí hovoriť že priživujú), očakával o niečo viac, ako od meteorológov. Predsa len tí meteorológovia to majú o niečo ťažšie, počasie je podstatne nevyspytateľnejšie.
Ako majú ľudia chápať, že pred dvomi mesiacmi niektorí analytici strašili verejnosť, že banky budú uvažovať o zavedení, alebo dokonca aj o prehĺbení zápornej depozitnej sadzby. V prípade mimoriadnych okolností by vraj ECB mohla uvažovať aj o tlačení peňazí a ich rozdeľovaní priamo ľuďom v zmysle extrémnej formy uvolňovania menovej politiky načrtnutej známym ekonómom Miltonom Friedmanom (1912 – 2006), ktorý ju prirovnal k zhadzovaniu peňazí z vrtuľníka.
Dnes je podľa iných anylytikov situácia úplne iná. Máme sa vraj nachystať na "zamierenie úrokových sadzieb nahor". Nuž čo, raz tak a raz onak. Ono to tak býva, po daždi sa tiež vyčasí.
Tragická havárie se udála poblíž města Nashville v Tennessee, pouhých 30 minut po pádu F-16 ze skupiny Thunderbirds.
Vyslaný redaktor ČTK bol z tejto havárie natoľko vyvedený z miery, že si zmýlil hovorcu Bieleho domu s nejakou hovorkyňou a už ani nepočkal na výsledok ako to dopadlo: Po havárii sa pilot opäť stretol s Obamom. "Prezident sa poďakoval pilotovi za službu vlasti a vyjadril úľavu, že sa vážnejšie nezranil," uviedol hovorca Bieleho domu Josh Earnest.
Čítajte viac: http://svet.sme.sk/c/20180865/stihacka-sa-zr…
A tak ako teraz s velebením raňajok, väčšina odporúčaní odborníkov na výživu sa postupne ukazuje ako nie celkom istá. V konečnom dôsledku ak človek nepreháňa svoje zvyklosti do extrémov, môže jesť a piť čo mu chutí, telo si to určí samo, aj bez odborníkov na výživu.
Odporúčame