Pani Hrušovská, tak ako sa nechodí do Oravy, ale na Oravu, tak sa aj cestuje na Liptov.
Pani Hrušovská, tak ako sa nechodí do Oravy, ale na Oravu, tak sa aj cestuje na Liptov.
Melana má pravdu! Béla vyjadrením podpory Čaputovej verejne oznámil, že chce zmenu. Tak nech ju má, ale už teraz! Ako politik skončil!
Harakter zrazu chce hovoriť na Koaličnej rade o predčasných voľbách. Pustil do gatí, keď sa mu prezidentský stolec,jemne povedané, vzdialil do nedohľadna. Uvedomuje si to. že po predčasných voľbách by definitívne musel opustiť parlament.
Nechápe že pred vyhlásením podpory Čaputovej by sa patrilo aspoň prehovoriť s koaličnými partnermi?
Výsledky virtuálnych volieb Pravdy sú iba názory časti populácie - 20-tisíc čitateľov Pravdy, ktorí čítajú spravodajstvo na internete. Preto takýto prieskum nie je reprezentatívny, rovnako ako by neboli reprezentatívne výsledky virtuálnych volieb napríklad Katolíckych novín, denníka SME, alebo iných denníkov mediálnych skupín.
Škoda času venovaného čítaniu takýchto článkov.
Amatér, ktorý sa snažil doplniť reláciuSRo, by si mohol naštudovať aspoň základné odborné termíny používané v letectve.
V článku používa chybný preklad "uhla útoku". Vhodnejšie by bol uhol nábehu a uhol stúpania. To by však chcelo ovládať mechaniku letu.
Kapitán Boeingu 737 hovorí exluzívne o skaze v Etiópii. Keby to nebolo také smutné tak by som sa nezdržal smiechu. Pán kapitán s najväčšou pravdepodobnosťou nesedel v kokpite Boeingu 737 novej generácie ani stojaceho na letisku.
Podľa oznámenia amerického úradu civilného letectva FAA vydaného v pondelok 11.3.2019 je naďalej zachovaná letecká spôsobilosť lietadiel Boeing 737 MAX.
Aj keď podobnosť medzi nedeľným zrútením lietadla Ethiopian Airlines a skoršou haváriou stroja indonézskej společnosti Lion Air je dosť veľká, pravdepodobne neboli dostatočne rozšírené opatrenia výrobcu Boeingu po októbrovej havárii. Uvažoval kapitán nad tým, či boli všetci piloti informovaní???
Ľudia by sa nemali nechať ovplyvňovať...ale čo s ovečkami, ktoré si nevedia urobiť vlastný názor?? Niektorí dokonca si robia z volieb tipovaciu súťaž. Až po čase zistia že opäť stúpili do niečoho, čomu sa mali vyhnúť.
Inakšie by sme nemali niekoho s veľmi silnou podporou, ale súčasne úžerníka, daňového podvodníka. A o pozemkových podvodoch pod Tatrami, alebo zneužívaní leteckej dopravy už radšej ani nehovoriť.
Mistrík jednoznačne podporuje Čaputovú. :))) Doteraz som ani jedného z nich nepoznal, preto mi je úplne jedno, koho podporuje!
Výsledkom volebných prieskumov sa pripisuje prehnaná dôveryhodnosť. Niekedy mám pocit, že agentúry sa snažia nasmerovať voličov (ovce) do košiara, ktorý sa páči majiteľom médií.
Mistrík by mal asi odstúpiť v prospech Čaputovej. Alebo som tú dohodu pochopil nesprávne? :)
Doteraz nikto nerozmýšľal nad nutnosťou zmeny zákona o dedení pozemkov. Podľa doteraz platného zákona dedia všetci potomkovia a tým vlastne rastie počet vlastníkov takmer do nekonečna, ale dedia čoraz menšie parcely. Na zmenu súčasného stavu asi bude nutné urobiť opäť revolúciu a znárodnenie, prípadne vyvlastnenie :).
Som zvedavý kto a ako bude schopný vyriešiť tento problém. Redukovať množstvo vlastníkov predsa nie je možné "bezbolestným" spôsobom!
A aké by boli výsledky, keby nejaké občianske združenie urobilo prieskum medzi žiakmi na základých školách? Možno dôveryhodnejší prieskum by bol medzi seniormi nad 80 rokov. Nie každý z nich má stareckú demenciu! Napriek tomu by ich názor nebol rozhodujúci, aj keď ich je viac ako stredoškolákov.
Asi tie občianske združenia nevedia na čo sa zamerať, aby dokázali že nie sú celkom zbytoční!!!
Ja som zhrozený z toho, aké nezmysly tára tento človek. Klame, lebo si myslí že všetci okrem neho sú hlupáci. Vôbec nemá pravdu v tom, že distribučné spoločnosti rezervujú výkon podľa veľkosti ističov. A už vôbec nie podľa ističov u drobných odberateľov na ich rekreačných zariadeniach alebo garážach a podobne. Tieto zariadenia sa využívajú väčšinou sezónne a hlavne mimo špičiek odberov.
Za čo bral on a ostatní "znalci" regulačného úradu nadštandardné platy a odmeny, keď si museli objednávať z prostredia mimo úradu? Všetci vieme, že hlavne preto, aby sa mohli podeliť s odborníkmi, ktorým platili vysoké zmluvné odmeny za posudky.
Povedzme si rovno - koľkým ľuďom zachránili život autolekárničky? Ak pri haváriách došlo len ku škrabancom, vodiči sa viac starali o rozsah poškodenia vozidiel ako o obväzovanie drobných rán. Pri ťažkých haváriách pomohli viac mobily na zavolanie záchrannej služby ako autolekárničky.
Aké vzdelanie by mal mať dopravný odborník, či dokonca expert? Asi len vodičský preukaz! Ľahko sa kritizuje! Kde bol ten "expert" za posledných takmer 30 rokov?
Jedno je isté, na bratislavských cestách sa pohybuje priveľa áut s jedným cestujúcim. Koľko miesta zaberie takých cca 50 áut s jedným človekom - a expert nech porovná koľko autobusov, alebo trolejbusov je potrebných na prepravu 50 ľudí. Ak to s tým svojím vodičákom ten expert dokáže, tak až potom nech kecá.
Vo voľbách matematika neplatí. Ak by podľa prieskumov volilo Mistríka volilo cca 16% voličov a Čaputovú 15%,. to ešte neznamená že by po odstúpení Čaputovej získal Mistrík 31%.
Tak ako sú reálne predčasné voľby, rovnako je reálny odchod Bélu z politiky. V prezidentských voľbách sa mu neujde ani "medailové miesto" a zrejme bude mať problém aj dostať sa do parlamentu.
Takto to dopadne keď výstavbu diaľnic riadi bývalý pedagóg a reprezentačný tréner slovenskej reprezentácie v šerme. A o tých pred ním škoda hovoriť. Sú to všetko "politickí nominanti", alebo lepšie povedané - odborníci na všetko.
Mená sú jasné. Opäť si budeme myslieť že volíme menšie zlo. Do dvoch rokov bude väčšine jasno - že opäť sa to nepodarilo.
Konečne naozaj veľmi dobrý príspevok.
Odporúčame