Reťazce pobúrili slovenských potravinárov. Je to marketingový ťah, tvrdí šéf komory Macho
Obchodné reťaze majú maslo na hlave.
Kúpim len čo naozaj treba a len za primeranú cenu. Odmietam kúpiť olej za 2 Eura alebo viac.
Dlho nemali ten typ chlieb, čo sme zvykli kúpiť v K. Teraz ho zrazu mali. Len mal už iba trvanlivosť 5 dni (od výroby min. 14 dni). Tak neviem, kde boli tie 9 dni. Dali ten chlieb už preventívne lacnejšie ako pred rokom.
1 som kúpil a teraz je v mrazničke. Kúpil som totiž pred včera podobný (ale menej chutný) chlieb, ktorý stal o 50% viac. Obchodné reťaze robia z nás (konzumentov aj producentov) len dobrý deň. Oni si myslia, že môžu na všetkých stranách diktovať ceny.