Vidím, že konkurencia
má značné obavy. Koľko vozidiel u nás bez príčiny končí v plameňoch? Ak ide iba o dve vozidlá, tak je to z tohto pohľadu nadpriemerne kvalitné vozidlo.
Vidím, že konkurencia
má značné obavy. Koľko vozidiel u nás bez príčiny končí v plameňoch? Ak ide iba o dve vozidlá, tak je to z tohto pohľadu nadpriemerne kvalitné vozidlo.
Možno niečo predajú
Trh už opustili štvoričky na báze Peugeotu 807, takže cesta je voľná. Hrozný dizajn pri praktických autách neprekáža.
Re: Videl som toto
pokiaľ viem, mazda má také dvere od roku 2002 v MPV. Aký 20 ročný model ich mal?
Re: Hmm francúza, taliana nikdy
francúza a taliana vždy. Stojí to za ušetrené peniaze.
Re: 1007
Na Peugeote sa nemá čo pokaziť. Teda okrem tých dverí. Ročník 2005 by však už mohol byť v poriadku.
Videl som toto
autíčko stáť na Shellke v Martine a neustále sa mu svojvoľne otvárali a zatvárali dvere :))) Elektrické posuvné dvere znamenajú skoro vždy problém. Či je to táto sranda, alebo VW Multivan
Ohľadom parkovania v meste sú však posuváky najlepšia alternatíva.
Re: Francúzi
Hodnotiť môže, ale kvalita hodnotenia je mizerná. A názor človeka z motoristicky a technicky zaostalej krajiny má skutočne nízku váhu.
Re: Francúzi
a Slováci nemajú kvalitné nič. Ani schopnosť hodnotiť kvalitu aút.
Golf a chlapska zalezitost???
Toto je dost zenske auto, Nepoviem VW Transporter, ale takato nakupna taska?
Sorento :D
Sorento 2WD som pozoroval, ako nedokazolo vyjst do malickeho zasnezeneho kopceka. Posobi to dost trapne, kedze sa tam normalne dostali aj auta o 10-20 rokov starsie, a tento "dzip" beznadejne prehrabaval.
Dva roky dozadu testoval
brzdy Auto Motor a Sport. Po dvoch zabrzdeniach na testovanom Lexuse uplne odisli. Vyziadali si dalsi kus a opat. Takze problemom Toyoty celkom verim. Europske modely su kvalitnejsie ako tie v USA. To sa tyka vsetkych znaciek vratene BMW a VW.
Pekné autíčko
Dúfam, že tá strecha vzadu nebude príliš nízko. Uvidíme, ako zlepšili kvalitu a spoľahlivosť oproti R5 TDI katastrofe.
Re: pxy
To auticko asi bolo cipovane, co je pre prevodovku takmer ista smrt. Dal by som si to na tvojom mieste skontrolovat a pripadne nastavit seriove hodnoty, aby ta nova neskoncila podobne.
Re: kde je pravda
Ten motor bol zniceny uz pri 37 000km. Zrazu napisalo STOP a chladiaca kvapalina bola plna oleja. Bolo to na zaruku a nejak to vo VW spravili. A to som pocul, ze vo verzii V6 to bolo este horsie
Stylom jazdy to nebude, na 2.0HDi uz mam cez 200 000km.
Re: kde je pravda
Mne tvrdil VW, ze motor pozaduje zabeh a este velmi dlhy ( 2,5 R5 TDI 128kW)
Re: Citroen
V serviske pisu, ze vymena po 30 000km iba v pripade pouzivania na dlhe trasy s miernym zatazovanim a pri urcitej teplote tusim 10-25 stupnov. Akekolvek ine pouzivanie ako jazda v meste, kratke vzdialensti, sviznejsia jazda, jazda v zime, jazda v lete sa ma olej menit po polovicnom intervale.
Re: Citroen
Bol som tak s Picassom 2.0 HDi a rovnako mi to hovorila pani aj na predvadzacke C5 1.6HDi.
Citroen
meni prvu olejovu napln po 2000km zadarmo. Takze nieco asi na tom bude.
Odporúčame