Okolo Bratislavy momentálne nie je žiadny diaľničný obchvat. Máme tu jeden obchvat, ktorý ide priamo cez BA, nič iné.
Okolo Bratislavy momentálne nie je žiadny diaľničný obchvat. Máme tu jeden obchvat, ktorý ide priamo cez BA, nič iné.
Prečítaj si môj príspevok nižšie. Napcháš prachy z rozpočtu do jedného obchvatu a ostatná časť Slovenska si môže pískať. Nič sa im nebude stavať. Stiahni si mapu plánovaných trás diaľnic a rýchlostných ciest z ndsas.sk a uvidíš koľko toho ešte je.
Ja sa pýtam, že keď budeme stavať D4, R7 a D1 Turany-Hubová zo štátneho rozpočtu, či ostanú aj na iné cesty/obchvaty v rámci republiky peniaze? Ak sa využije PPP, tak sa pohneme rýchlejšie ďalej s výstavbou ciest v iných lokalitách (R2 a pod.) ako bez PPP.
Bude naozaj PPP pre D4 a R7 až 4,5mld? Uvidíme po ponukách.
Islam sám o sebe nie je zlý, len ho vedia využiť vo svoj prospech. Islam robí to isté čo pred 600 rokmi kresťanstvo na čele s pápežmi (Krížové výpravy). Lenže kresťanstvo sa za tú dobu posunulo a Islam ešte nie. Je to aj logické, lebo Islam vznikol až v 7.storočí, teda je trošku pozadu.
Nenechajte sa vtiahnuť do nenávisti voči Islamu, nebudete potom o nič iný ako tí, na ktorých ukazujete.
V INEKU sú asi géniova. Postavme teda za štátne D4 a dokončime severnú D1 a na ostatné úseky Slovenska sa vykašlime, lebo už nevyjdú peňáze. Takto to myslia?
Preferencia hromadnej dopravy? Nech sa páči som za, ale spolu s výstavbou D4.
Spoplatnenie parkovania? Ja mám platiť za parkovanie na sídlisku, kde bývam? To ako pomôže doprave.
Zabudlo sa, že ešte je možnosť koalície Smer + SNS. Čo ale dúfam nebude, keďže ma pán Danko sklamal potom čo som si sním prečítal rozhovor v Plus 7 dní. Vybuchol a urazil sa tam ako malý chlapec. Keď niekto ide do politiky, tak svoje emócie by mal vedieť zvládať, hlavne keď je predseda strany.
Môj tip je Smer + Most-Híd
Nemám rád, že je vo zvyku všetko hádzať na baky a dedkov. V roku 1998 volili Mečiara, v roku 2012 Fica a teraz zase počujem že KDH. To akože každý kto dosiahne vek 62+ volí tieto strany či čo? Blbosť.
Čo sa týka bajkov, tak to hej. V lete jazdievam do práce na bajku (16km cez Devín). Akože nedám to každý deň, ale z času na čas je to fajn a ak by boli cyklotrasy mimo cesty, určite by som to uvítal.
A v mojom prípade to nie je tak úplne o pohodičke to auto. Ráno vozím ešte syna do škôlky, Ak by som to riešil MHD, tak do práce prídem na deviatu a domov chodím o šiestej večer. Auto je luxus beriem, ale šetrí mi čas. V mojom prípade mám šťastie, že jazdím na tú strany BA, kde ráno veľa ľudí nechodí a poobede naopak.
Treba dorobiť odstavný pruh a dať to na 130, tak to bolo myslené.
Ľudia ti do MHD nepôjdu. Neurobia ju nikdy tak, aby sa vodičom oplatilo odstaviť autá a ísť na električku/bus.
Jazdím do práce z Karlovky do DNV, čiže bez zápch. Ak idem z času na čas MHD. Nie sú tam žiadne zápchy, čiže MHD ide plynulo, ale i tak sa vlečie strašne pomaly. 20-tka ti ešte k tomu zatočí k technickému sklu a to strašne zdržuje. Ďalšia vec je, že minule idem po dlhšej dobe a hneď bus vynechal, tak čakám na ten ďalší čo prišiel preplnený. Autom to mám do práce 15min, busom+električka 35min.
Jazdil som MHD počas celej školy a užil som si jej dosť. nemám chuť sa vracať.
nespokojnyobcan: Tiež som z BA a fandím stavaniu diaľnic na východe ako aj na severe a juhu. To len aby sa nezabudlo, že nie je Bratislavčan ako Bratislavčan.
matusovi69: Som tiež Bratislavčan a chcem dodať. Počul som nedávno strašnú kravinu a to, že nechoďme stavať D4, ale zatraktívnime MHD. Kokso, veď OK tak zatraktívnime MHD, ale zároveň k tomu postavme aj D4 a rozšírme D1 do TT. A nie, že zatraktívnime MHD a na ostatné kašlať. Riešenia musia byť komplexné a synergické.
Nerozumiem prečo sa pravicové strany správajú tak amatérsky. Snáď okrem Most-Híd všetci len plačú nad Ficom. Strany, kt. sú tu už roky a majú vybudované nejaké renomé a štruktúry, by predsa mali mať špičkových poradcov, ktorý m povedia, že toto ešte áno, ale toto už stačilo a pod. Pripadá mi to, ako keby o všetkom rozhodovali len predsedovia strán so svojím zapečeným egom. Zobuďte sa už konečne a pozrite sa na situáciu trochu viac objektívne a z nadhľadu.
Mne lezie tiež na nervy, keď opozičné strany nemajú v papule nič iné iba Fica, či už KDH, SAS, alebo ten paškvil OĽaNO. Takto sa politika nerobí. Žiaľ jediný, čo vie ešte ako tak robiť politiku je Maďar Bugár. Nech dajú vlastné riešenie a nie plakať nad Ficom.
Američania zase raz dodávajú zbrane niekomu, od koho nevedia čo sa dá neskôr očakávať. Úplne zlý sme.
Na druhej strane nechápem ako to tam celé funguje. Turci likvidujú Kurdov, ale sú v spojení s USA no zároveň proti IŠ. USA podporuje Kurdov v boji proti IŠ, no zároveň sú proti rusom, ktorí sú proti IŠ. A tak ďalej. Motanica riadna.
Nesúhlasím, že všetko sa sústreďuje na BA a západ. D4 je od roku 1991 prvý obchvat, ktorý sa ide stavať cez Bratislavu. OK, v roku 2007 bola postavená Sitina. v BA kolabuje doprava a nie preto, lebo domáci sa presúvajú do práce, ale preto, lebo jednak je to uzol a jednak tu pracuje veľa ľudí mimo bratislavských.
Za ďalšie R2 na juhu nemá takú prioritu, lebo väčšina veľkých miest je na západe a severe. Teda logicky je priorita dokončenie D1. Za ďalšie na D1 sa budujú aj východné časti.
Súhlasím, že po dokončení D1 sa môže viac síl vložiť aj do R2+R7, no samozrejme s paralelným budovaním D3 a D4 + iných problémových úsekov. Mimochodom na R2 sa už stavajú úseky Zvolen východ - Kriváň (cca 18km), čo je síce okolo Detvy, no je to prvá vlašťovka.
Budovanie diaľnic a rýchlostných ciest je beh na dlhú trať a ja to vidím pozitívne a to, že v roku 2044, keď by som mal ísť do dôchodku, bude väčšina infraštruktúry diaľnic a RC hotová.
Predávam jablká so záhrady, druh Jonatánky. Daj si cez bazoš vyhľadať jonatánky a nájdeš si na mňa kontakt a kde som :-). Mám posledných 200kg.
V prvom rade je to výchova ich rodičov a nie to že neboli na vojne. Ja som bol síce na odvode, ale na vojnu som nešiel, lebo som študoval VŠ. Myslím si, že mám dostatočne dobré návyky a aj zručnosti do života. Po VŠ som sa zamestnal a pracujem už ôsmy rok, som ženatý, mám dve deti. Moji rodičia mi dali dostatočne veľa lásky, naučili ma veľa vecí a vychovávali k zodpovednosti a k športu. Čiže nie je to vždy, že už nie je ZVS a všetko tým pádom ide dole vodou.
Nechcem sa tu zastávať PPP projektov, no myslím, že v tých 4,5mld je aj 30ročný servis D4-ky.
Odporúčame