Týmto som chcel reagovať na príspevok od Dolehrona z 21:41 a ďalších.
Týmto som chcel reagovať na príspevok od Dolehrona z 21:41 a ďalších.
Výstavbu diaľnic niektorí opravdu preferovali a iní pozastavili, Mečiar vládol so Sloptom preto je logické že sa priorita kládla na trasu BA - TN - ZA - MT KE. S tým sa nič už robiť nedá. Potom sa tunelovalo o sto šesť. Ale veľkú ranu zasadila finančná kríza, vtedy sa pozastavil tok peňazí a žiadna vláda by nič s tým neurobila, ani modrá ani červená ani dúhová. Samozrejme sa kradlo, ale to tiež za každej vlády.
Si si istý že hrad tam bol skôr? Kade myslíš že predtým chodili koňské povozy?
Ten hrad aj tak časom spadne, len sa doňho pchajú peniaze. Zrúcanín máme na Slovensku stovky. Tak haraburdy odstreliť a tie schopné opraviť. Tento ohrozuje životy. Cesta tam bude potrebná aj po otvorení diaľnice.
A narazený vagón z Vína Nitra, samozrejne narazený, niečo rozbité, tak sme sa občas aj riadne nabumbali. Jasne že nie z rozbitých, však keď nám prišla pani odpísať rozbité sme jej niečo dali a odpísala viac.
Za socíku áno ale teraz je tu trhová ekonomika, nedodáš Ty dodá iný. Ja som sa niečo železničných vagónov navykladal. Veľakrát sa nezmyselne krátke vzdialenosti riešili vagónmi. Niekedy opravdu aj 20 km, teda napr. v mlyna naložili vagón múkou a ten prišiel do 20 km. vzdialeného mesta, tam sa musel do 6 hodín vyložiť, inak penále. Vagón prišiel narazený čo znamenalo že sa niekedy vo vagóne muselo prekladať na iné palety, niečo bolo potrhané, no väčšinou boli balíky nahádzané navoľno a museli sa všetky uložiť na palety, ak to bol duplák tak 45 ton ručne prehádzať, naťahať na autá, odviezť do veľkoobchodu, no česť práci. Ak nebolo múky v sklade poslali autá rovno do mlyna, tam to naložili desty a bolo to rýchlo a bez driny. Pečivo zo Serede duplák plný v lete v horku, ešteže sa pánom v Seredi podarilo občas do krabice dať o jednu vrstvu viac a kolega to hneď poznal, tak sme sa aspoň Tatraniek najedli.
A koľko bordelu sa vypustí do ovzdušia na výrobu adekvátneho množstva el. energie? Alebo budú autá jazdiť na solárne panely?
A koľko bordelu sa vypustí do ovzdušia na výrobu adekvátneho množstva el. energie? Alebo budú autá jazdiť na solárne panely?
Presne toto som už veľakrát napísal. Obe tieto riešenia.
No neviem ak by na tú "strechu" drbla taká 100-tonová skala ako by to dopadlo? A to tam môže spadnúť aj oveľa ťažšia. Taká pevná strecha by bola lacná? Najúčinnejšie je skalu celú odstreliť. Už dávno mali celú cestu posúvať na piliere bližšie k Váhu a tam by skaly autá neohrozovali.
Videl som na vlastné oči ako v krásnom zálive pri Grebaštici kde bolo vidieť na dno do veľkej hĺbky zakotvila jachta a na breh vyhádzali vrecia s bordelom. Aj takýto turisti zo západu tam chodia. Takých len pokutovať, ale boháčom dať pokutu 700€ je málo, takí sa tomu len zasmejú.
A po meste sa slušný človek v plavkách či bikinách neprechádza, tie patria na pláž. Takže ja s tým problém nemám. A burani nech idú na Balaton.
Ja som po dlhej dobe cestoval vlakom a bol som celkom príjemne prekvapený.
Zatiaľ máme iba tie tunely vytunelované.
Len sa poobzeraj koľko je vo firme inžinierov ktorí celú smenu urobia veľké prd. Samé zbytočnosti. Pijú kávu a preháňajú sukne.
Henkel je rovnaký krám ako všetci ostatní. U nás kúpil kedysi Palmu, tak kúpil vlastne jej trhy a len čo mu skončili daňové prázdniny tak šup na Ukrajinu. Všetko čo sme mali sme si rozpredali, politici peniažky rozkradli a teraz od nich musíme nakupovať lebo máme holé rite. Len hlupák si mohol myslieť že západný investor nám tu bude niečo dávať zadarmo. To je kapitalizmus. Pomohlo by len prestať od nich kupovať. Ale v čom prať? Variť si mydlo doma?
Mali to hneď rovno uzavrieť a skaly odstreliť, mohlo to byť dávno hotové. Len sa čerpali peniaze na hlúpu zábavu horolezcov ktorá k ničomu neviedla. Odsteliť, skaly odpratať a hotovo.