Ta EU si robi zo statov co chce. Naprv povedali ze diesel zakazu. Teraz zase nariadzuju horsie palivo pre benzinove auta. Vsetko pre obcanov!!!! Trebalo nam sa trepat do EU.
Ta EU si robi zo statov co chce. Naprv povedali ze diesel zakazu. Teraz zase nariadzuju horsie palivo pre benzinove auta. Vsetko pre obcanov!!!! Trebalo nam sa trepat do EU.
Pises nezmysli. Toyota vyraba hybridne auta 20 rokov a su mimoriadne spolahlive. Auta nemaju starter, alternator, ziaden DPF filter a podobne veci. Ich planetova prevodovka je nesmrtelna. Baterky v prvych vyrobenych kusoch funguju dodnes. Tak co presne sa na nich kazi?
Pri tej octavii a kombinovaj 11l/100 km trebalo zaradit aj vyssi ako len prvy prev.stupen. Spotreba by bola lepsia.
Mam predoslu generaciu SSSport a nemenil by som. Nemam tam ziadnych asistentov a som zato vdacny. Ludia ktori si kupuju toto auto nechcu aby im na okreske tahalo volant lebo na sekundu opustili pruh. A rovnako im netreba sledovanie mrtveho uhla a ani adaptivny tempomat. Chcu poriadny volant, sedacky, presnu prevodovku a dobre rozmiestnene pedale. Takze ja by som bral "oholenu" verziu a bola by aj lacnejsia.
Ako zvycajne pri Skodovke su koncepty a skice celkom pohladne avsak uplne odlisne od reality. Staci pripomenut ako mal vyzerat Kamiq, Scala a pod.
Opat zavadzajuci clanok. Takze jednu otvoria buduci rok. Kolko ze stoji taka ČP? Auto drahsie ako elektromobil ale oni ich chcu predat 80 000. Toto su ine rozpravky. EV budu mat vtedy kolko? Mikion?
Bud rad aj za 10dnovu. V takom Svajciarsku si musis kupit rocnu za 50 aj kvoli 1 dnu.
Pockame si teda ten jeden mesiac a uvidime s cim pride. Treba ale poznamenat ze Tesla svoje auta nevyrabala prvotne na jazdu na okruhu. Toto je len a len marketing. Nikoho kto uvazuje o tesle nezaujima aky cas zajazdi na okruhu. Skor to kolko prejde na jedno nabitie a tam doslova deklasuje konkurenciu vratane porsche za 180t€! Otom ake ma tesla moznosti nabijania a ake ma porsche radsej netreba ani diskutovat.
Kedy naposledy si siel cez nemecko? Miest kde je neobmedzena rychlost je malo pretoze na mnohych usekoch je obmedzena kvoli pracam na ceste. Takze ked prechadzas nemecko zistis ze priemerna rychlost je okolo 100-110km/h.
Ta cena je hrozna ked berieme do uvahy ze Ateca je konkurentom Karoqu a nie Kamiqu. Tak ale co cakat od Skodovky.
Mazda mx - 5 tiez nema nejako extra koni resp Nm a pozri ako sa predava. Vies naco mi je 300 koni ked pocit z jazdy je nulovy. Niekto hlada aj nieco ine ako len zrychlenie z 0-100
Viem ake mas auto, mas recenziu na webe(vcera si tam komentoval scalu ;-) Ja som 3ku jazdil od 2014 a bolo to super auto. Mne ale tych 88kw prislo trosku malo(viem ze s G165 maju do 4000ot rovnako Nm). Mne sa tato nova velmi paci ale jedine s tym SkyX motorom. Mazde fandim zato ze ide inym smerom ako vsetci ostatni - vyhoda nespadat do ziadneho koncernu.
V takomto aute si myslim 180koni postaci vacsine. S tou prevodovkou teda nevie, videl som porovnanie spotreby manual vs automat a ten rozdiel je viac ako liter a pol v neprospech automatu co ma dost prekvapilo.
Vw taky motor nevymysli, pozri sa ako dopadli s TSi motormi v spojeni s retazou. VW vyraba auta pre ludi ktory sa potrebuju dostat len z bodu A do bodu B a neocakavaju ziadnu radost z jazdy. Mazda nato ide inak. Ta jazdi dobre aj v SUV kabate.
Ja dufam ze ten motor bude rovnako spolahlivy ako ostatne SkyG.
Rozpravas blbosti. Nemas otom ani paru. Pozri si par testov kde stymi autami jazdili uplne normalne ako s beznymi autami ake spotreby dosiahli. Teslu X ked pouzivas normalne tak neprekroci 32 kWh a nie tebou spominanych 50-60. Jedine zeby siel nonstop viac ako 160 km/h. Takze najprv si pozri zopar testov a potom komentuj. https://autozurnal.ta3.com/audi-e-tron-a-tes…
Elektromobily zatazuju zivotne prostredie pri vyrobe baterii a koniec(elektrina sa da ziskat aj z obnovitelnych zdrojov vid Norsko a pod). Benzinove a dieslove zatazuju od tazby ropy cez jej distribuciu az po nasledne pouzivanie. Takze kto zatazuje viac?
Skodovka jedine co vie je vytvorit vela miesta. To je vsetko. Interier 1000 odtienov sedej, plast kam sa pozries,nicim zaujimave auta avsak cena ako najlepsi v triede. Pozrime sa ako interier vrzga uz po par 1000km, testov je neurekom.
Tesla model 3 ma jedne z najlepsich jazdnych vlastnosti spomedzi konkurentov kde mozes dat kludne aj bmw 3. Inak neviem ci vies ale Model3 je najbezpecnejsie auto na svete!!! Druhe je model s a tretie model x :-) inak kazdy sa ohana teslou ale zatial su ako konkurencia len etron a ipace. Kde je vw s jeho recami o dostupnom elektromobile? Aha oni vedia len rozpravat a klamat na emisiach. To im ide najlepsie. Tesla je niekolko krokov pred konkurenciou ;-)
Mozem sa opytat kolko toho miesta potrebujes ze Ti XC60 nestaci? Co keby si sa pozrel na pouzite materialy v interieri, na automat aky volvo pouziva, na kvalitu spracovania. Volvo je premia zatial co skodovka je premia jedine tak cenou. Nechapem ako moze dat niekto 50k za Skodovku. Rozdiel medzi sportline 8000 eur? To ako v com? V plastoch, v sedackach a tych 50 konoch? Na tych 20tkach bude interier vrzgat tak do 50tkm, vid testy TopSpeed.
Odporúčame