Veteráni na pamatnom pochode v prírode, mládež radšej gayparade na asfalte. Holt, pokrok.
Veteráni na pamatnom pochode v prírode, mládež radšej gayparade na asfalte. Holt, pokrok.
Srandujes? " Cena batérií pôjde len hore. Suroviny potrebné na ich výrobu sú z veľkej časti rozobrate - najmä Čínou - a nové sa napriek intenzívnemu prieskumu veľmi nenachádzajú.
Mäsové rozšírenie e. aut je nezmysel. Je to len príprava na to, že auto už čoskoro pre plebs tak ľahko dostupné.
Mnohé veci zjednodušuje a vytrhujes z kontextu. Napríklad porovnať nezamestnanosť v USA a u nás je blud. Americké pracovné právo je niečo pre nas ako scifi. Napríklad len také Z-kontrakty, keď máš, aj nemáš prácu. Ale to všetko by bolo na veľmi dlhý elaborat.
Nečítal som Keller, ale to ze sociálne štandardy, ktorými západ lákal obyvateľov ostbloku bolo len nutné zlo. Idey sociálne spravodlivej spoločnosti boli lákave, ľavicové hnutia na západe silneli, tak nastúpil núdzový režim. Západ,aj vďaka transferu bohatstva z kolónií mal v historický krátkom časovom úseku zdroje na to aby zvysil životnú úroveň tzv. strednej triedy. A ľuďom na východe sa od závisti leskli oči a zahodili hodnoty svojej spoločnosti.
Po páde ostbloku je treba masky zahodiť. Rozmaznavanie strednej triedy skončilo. "Globalizovany kapitalizmus" je na svojom víťaznom ťažení. Čaká nás postupne znižovanie životnej úrovne strednej triedy a obmedzovanie slobody.
Vaša debata je ostrá ale stále ešte kultivovana, čo je tu zázrak, tak dám niečo čo mňa trápi. :-)
Klíma Zeme sa v priebehu miliárd rokov často menila od extrému k extrému. Ani dnes presne nevieme kvantifikovat vplyv ľudskej činnosti a externého prostredia. Co ak sa preukáže že na zmenu klímy v rozhodujúcej miere vplývajú faktory ktoré nevieme ovplyvniť? To naša pokrokova mládež pôjde demonštrovať proti zvýšenej slnečnej erupcii?
Nuž, máš tu v kocke prehľad inteligencie tohto naroda. Z technického problému spraviť ideologicky boj na život a smrť.
Ale fakt je ze nejak sa tie problémy s ropou nakopilo. Najprv v USA sa pokazia strategické rezervy, teraz problém s ruskou ropou, sankcie na Irán.... a cena pomaly letí nahor.
Ani tu vetu nedokončil a už mu zvonil Štolverkovy a pozval ho na školenie mužstva do sídla NATO. My ti dáme taky mier.....
K veci. 1. Autor článku je asi na drogách. VW ma v RF závody v Kaluge a Niznom Novgorode. Iste nemá koncentrovanu výrobu vo Vladivostoku.
2. S tým sťahovaním závodu v DNV - ďalšia Urban legend. "čistič" ktorý teraz došiel ma práveže vyčistiť závod od parazitickych firiem, zefektívniť výrobu. Taktiež sa hľadá pre závod ďalší výrobný program.
Len pre pochopenie. VW do devinskeho závodu v posledných rokoch investoval obrovské peniaze. Väčšina týchto zdrojov ale nie je "prevod" z centrály, ale klasický investičný úver od bánk za ktorý ručí koncern. Takže tie peniaze si musia na seba zarobiť - bavíme sa o stredno až dlhodobej návratnosti.
Predčasne sťahovanie takého závodu (nový, moderný, efektívny) je možné si predstaviť fakt len v nejakých extrémnych podmienkach. No, ale niekto si to predstavuje ako Hurvinek valku
Ešte nájsť toho idiota ktorý postavy paroplyn na "premostenie" Návratnosť investície ti niečo hovorí?
Ak by si ich nabíjal cez normálne zastrcky nabíjas aj viac ako 10h.
Tatry živia najmä Poliaci. Tým je diaľnica z BA do KE na dve veci.
Celé ee sú blud. K tomu co si napísal ešte pár poznámok.
- udavane dojazdy v reálnej premávke, pri bežnom zaťažení a rôznych klimatických podmienkach sú blud.
-okrem špeciálnych rýchlonabijačiek trvá nabíjanie hodiny (v domácich podmienkach 10-20h, ovšem ak neskolabuje sieť)
- ekonomické prepočty okrem toho zabúdajú ne jednu podstatnú vec. Pre štátne rozpočty predstavuje príjem z predaja PHM - spotrebné dane významný zdroj. Ako asi ich štáty nahradia ak sa prejde na ee auta? No samozrejme zdania ee.
... a kopec ďalších
Tí idioti sú schopní zruinovat celý európsky automobilový priemysel. Svet sa musí od rehotu zadúšať keď vidí ako ich hlavný konkurent sám seba odrovnava.
Ups, ešte spím, chybička sa vloudi. Rok 2024 správne.
Odporúčame