To sa museli zblázniť! Všetci vieme, že po 2 rokoch im odíde baterka a môžu dať to auto akurát tak zošrotovať. No veď povedz Jeno!
To sa museli zblázniť! Všetci vieme, že po 2 rokoch im odíde baterka a môžu dať to auto akurát tak zošrotovať. No veď povedz Jeno!
SUV samozrejme zhoršuje výhľad pre ostatných vodičov, najmä tých čo nesedia v inom SUV. Výhoda pri kolízii bola zrejme myslená v zmysle oproti iným menším autám. Ľudom nejde len o vyšší posed, ale aj akýsi cestný status. Keď mám veľké auto, som aj ja akoby väčší a silnejší oproti tebe. Kto obhajuje nadmerný nárast SUV, obhajuje nepriamo aj nárast bezohľadnosti tejto doby.
1000 x budeš argumentovať a aj tak to nestačí. Zaujímavý fenomén, ako ľudia vehementne diskutujú, pričom vôbec neovládajú fakty danej problematiky.
Išiel blízko preto. aby chytil závetrie za motorkou. Je to bežná prax.
8 atómových elektrární? :D Si úplne mimo. Milujem takýchto mudrlantov.
Ani si to nepredstavuj. Nie je to totiž potrebné.
Myslel som CO2 + iných škodlivý látok.
Toho CO2 zemný plyn pri horení asi až toľko neprodukuje. Nehľadal som konkrétne čísla, ale sedliacky rozum mi hovorí, že inak by museli mať všetci profesionálni kuchári, ktorí celý život varia na plne, veľké problémy s pľúcami.
Odkiaľ si to stále bral - že škaredé fosílne palivo?? "Zemný plyn sa využíva ako palivo na vykurovanie, varenie a prípravu teplej úžitkovej vody a vo forme stlačeného zemného plynu (CNG) ako alternatívne palivo pre motorové vozidlá. Prakticky neobsahuje zložky podmieňujúce vznik škodlivín (napr. síra, fluór, chlór a ich zlúčeniny). Plynné splodiny vznikajúce zo spaľovania zemného plynu sú bez zápachu, nejedovaté, bez dymu a sadzí. Na základe týchto faktov je zrejmé, že ide o najčistejší fosílny zdroj. Aj preto nachádza čoraz širšie uplatnenie v doprave." Zdroj: https://www.oplyne.info/o-zemnom-plyne/.
Žeby preto, lebo na vykurovaní plynom nie je nič zlé? "Zemný plyn sa využíva ako palivo na vykurovanie, varenie a prípravu teplej úžitkovej vody a vo forme stlačeného zemného plynu (CNG) ako alternatívne palivo pre motorové vozidlá. Prakticky neobsahuje zložky podmieňujúce vznik škodlivín (napr. síra, fluór, chlór a ich zlúčeniny). Plynné splodiny vznikajúce zo spaľovania zemného plynu sú bez zápachu, nejedovaté, bez dymu a sadzí. Na základe týchto faktov je zrejmé, že ide o najčistejší fosílny zdroj. Aj preto nachádza čoraz širšie uplatnenie v doprave." Zdroj: https://www.oplyne.info/o-zemnom-plyne/.
A si si istý, že elektrické vykurovanie je efektívne?
A preto je na ne záruka 8 rokov/ 160 000 km? Záruka nie je koniec životnosti. Veľká väčšina majiteľov elektromobilov nabíja svojho tátoša doma, prípadne v práci, keď je auto zaparkované. Je to lacnejšie a netreba pritom čakať ako na verejnej nabíjacej stanici. Nič zložité, len trochu zmena myslenia.
Všetko OK až na jedno: dobíjanie, NIE je až tak veľký problém pre ľudí. Možno polovica žije v rodinných domoch - majú kde nabíjať + veľa "panelákových" má garáž, kde takisto môžu dobíjať tzv. domácim pomalým nabíjaním.
To je bohužiaľ pravda. Sám som to zažil.
Ju, nedaj sa! Je tu ťažké diskutovať s ľuďmi, ktorých znalosť diskutovanej témy je na mizivej úrovni. Oni nevedia čo je to energetický mix krajiny, čo je to tepelný manažment batérií, ani to, že batérie v elektromobiloch majú takmer jednotnú záručnú dobu - 8 rokov alebo 160 000 km, pričom záručnou dobou sa nerozumie koniec životnosti výrobku. Oni o tom nevedia takmer nič. A diskutujú ako erudovaní odborníci :)
Prečo sa tak všetci zaujímate v ktorom štáte? Nórsko nie je práve najideálnejšie z pohľadu klímy a predsa tam jazdí najviac elektromobilov v pomere ku spaľovákom.
Pri terajších elektromobiloch ti stačí cca 35 minút aby si nabil na ďalších 300 km. V Rakúsku aj na Slovensku je nabíjacích staníc dostatok.