Najlepsie je diesel nemat. On sa totiz v osobnom aute nikdy neoplatil. Nikomu.
Najlepsie je diesel nemat. On sa totiz v osobnom aute nikdy neoplatil. Nikomu.
Konecne! Tie dvojkolove prepisy, znackovy kolotoc, a seriove navstevy uradov bol opruz a stredovek.
Novy system kazdemu ulahci zivot. Funguje to v Cesku, v Britanii... znacka je na auto, zostava mu cely zivot, atd.
"Nemozeme donekonecna prat peniaze"
S najlacnejsou MHD kde presne???
Zakladny rocny listok v BA stoji 200 eur a plati akurat v meste. V Prahe stoji 150 eur a plati na uzemi, ktore by preratane na Blavu, siahalo az do Pezinka.
Nehovoriac o tom, ze parcelovanie zon v okoli BA je rydzo ucelove a ide proti cestujicim. Kym napr. v Prahe ci Londyne su zony okruzne okolo mesta, v BA potrebujem listky na 2 extra zony aby som mohol cestovat do Jura ci do Biskupic. A to uz platim neskutocnych 331 euro rocne a nemozem cestovat do Borinky smerom na zapad.
Pre istotu vyradili Michelin Crossclimate+, pretoze by deklasovali konkurenciu.
Jedno-odborovy telocvikar je vlastne regulerny univerzitny dvojodbor - xuy / volejbal.
Ceny plynu bokom, v zivote som o tej restauracii nepocul a predpokladam, ze ani vacsina obyvatelov Bratislavy.
Nad neovlada zakony, medvede seru v lese a papez je katolik.
Nad si nikdy zo zakonov a pravidiel nerobil tazku hlavu, zname su jeho hlasky, ze "dovolenka sa neberie, o dovolenku sa ziada", ktorymi buzeroval ludi v iste mimovladke. Kde vsetci robili na zivnost, takze si mohli 'dovolenku' zobrat kedy chceli.
Skratka, chlap je polointeligentny arogantny blb a nezveril by som mu ani post vratnika na ministerstve.
Ked vidim tsunami napisane ako cunami, chce sa mi grcat.
Tsunami sa aj za komancov pisalo spravne tsunami, pretoze je to tak spravne. Muchu tse-tse tiez nepiseme c-c a Kristiana neprepisjeme Kristijan.
No, kupit diesel je skutocne vyhra.
Nerealna papierova spotreba, servisne a udrzovacie naklady...
Kto nemal v hlave poslednych 10 rokov nasrate, tak siel do toyotackeho hybridu.
G-wagen neznicitelny?
Je to jedno z najmenej spolahlivych aut.
Lukas Diko je povodom rozhlasak, nie?
Ked sa sa nastavovali tendre na mieru Skodovky/VW, tak boli media ticho, pretoze automobilove media stoja a padaju na reklame, priznanej aj skrytej, od VAG.
Ano, je chyba, ked sa tendre siju na mieru, ale len automobilovy debil si trufne spochybnit, ze RAVka je najlepsi plug-in hybrid v kategorii SUV. Pretoze ako jedine auto ma skutocne full-hybrid a vzdy dokaze fungovat ako full-hybrid.
Nehovoriac, ze co sa spolahlivosti tyka, tak Toyota je oproti koncernu v inej galaxii.
Tentoraz je tender postaveny tak, aby vyhralo najlepsie auto.
To patri na VW forum, nie do serioznej debaty.
Pred 15 rokmi som si urobil na porovnanie rovnaky nakup v Tescu na Slovensku a v Tescu v Britanii. Ten na Slovensku bol o 10% drahsi. Sladena bublinkova voda plnena na Slovensku bol v Cesku o 30% lacnejsia.
Najom (klasicke poplatky vlastnika bytu) za 2 izbovy byt v BA boli 160 eur za JEDNU osobu. Rovnako ako som platil v Prahe za 4-izbovy pre 2 osoby.
Silikat pre macaci zachod ma pred 10 rokmi vysiel lacnejsie na britskom Amazone, vratane postovneho, nez na Slovensku.
Hudobne nastroje a veci pre kapelu sme kupovali len u nemeckeho Thomanna. Ceny na SK boli casto aj o 50% vyssie.
Toyota - hybrid, hybrid, hybrid.
Toyotacky HSD hybrid je jediny pohon, ktory sa dnes oplati. Ucinnost samotneho spalovacieho motora je okolo 40% (okrem Mazdy sa na to konkurencia nechyta) a elektricka sucast pohonu je taka vymakana, ze v beznej premavke 1/3 mesto, 1/3 dialnica, 1/3 okresky jazdite 10-12% casu cisto na elektrinu, zvysok s asistenciou.
A to s obycajnym hybridom, bez externeho nabijania.
Takato vysoka spotreba olej moze mat len 3 priciny.
- absolutnu technicku neschopnost
- mizernu kvalitu vyroby a tym padom spolahlivost
- zamer
Pro bodoch 1 a 2 nemam o nemeckych vyrobcoch vysoku mienku, ale bod tri je zaujimavy.
Hovori sa tomu 'burning oil' ciel je bud zvysit vykon alebo znizit spotrebu. Spravidla za tym stoji neschopnost postavit konkurencieschopny motor (vid niekolko teamov v F1 ktore na zvyzenie vykonu zamerne pouzivali olej).
Ked si vezmete, ze Nemci stale pracuju so smiesne nizkymi (benzin) resp. vysokymi (nafta) kompresnymi pomermi a v ucinnosti spalovacich motoros stracaju na llidrov 1-2 generacie, tak by som sa nedivil, keby to bolo dalsie riesenie a la dieselgate.
Tak urciteeeee :)
Toyota Prius bude spolahlivejsia nez AKEKOLVEK auto z tejto ponuky. Akurat TUV na nu nema data.
(a ze Ford Fusion je spolahlivy, no ano, je to sudoba Mazda 2)
1. Prva europanka bola Savicka v 80. rokoch 20. storocia. To nehovorim ako rusofil, je to skratka historicky fakt.
2. "Sprevádza ju ruský kozmonaut Oleg Artěmjev." - aspon to z cestiny prelozte poriadne.
Odporúčame