Ako sa má Zmluva k Ústave SR ak: „Slovenská republika sa neviaže na žiadne náboženstvo a ideológiu“? Slovenská republika podpísaním Základnej zmluvy s Vatikánom o vzdelávaní porušila vlastnú ústavu…
Ako sa má Zmluva k Ústave SR ak: „Slovenská republika sa neviaže na žiadne náboženstvo a ideológiu“? Slovenská republika podpísaním Základnej zmluvy s Vatikánom o vzdelávaní porušila vlastnú ústavu…
Pokračovanie príspevku:
Mezinárodnímu auditu, který posuzuje naplňování základních hodnot veřejné služby, se Česká televize podrobila jako vůbec první člen EBU.
V tuto chvíli identickým hodnocením prochází například televize v Rakousku či Švýcarsku.
Tým mezinárodních auditorů posuzoval Českou televizi z hlediska univerzality, nezávislosti, jedinečnosti, rozmanitosti, odpovědnosti a inovace veřejné služby.
Naplňování těchto obecných parametrů probíhalo na základě konkrétních výsledků, projektů a aktivit České televize.
U každé hodnoty veřejné služby výsledky auditu popisují současný stav a zároveň uvádějí doporučení na jeho zlepšení.“
Viac (plus video): http://www.ceskatelevize.cz/…/308029-ct-jde-dobr ym-smerem-…/
RTVS O TEJTO UDALOSTI VO SVOJOM SPRAVODAJSTVE NEINFORMOVALA
Lebo sa s „družobnou“ TA3 venuje parlamentným, televíznym a rozhlasovým sexuálnym orgiám na tému Váhostav a tento „detail“ jej zrejme „iba unikol“...
Z tlačovej správy ČT: „Posouzení kvality veřejné služby České televize bylo dnes tématem mezinárodního semináře konaného na ministerstvu kultury.
Uspořádala jej zde Evropská vysílatelská unie (EBU), která zastřešuje veřejnoprávní média v Evropě.
Její generální ředitelka Ingrid Deltenre spolu s dalšími řediteli evropských veřejnoprávních stanic na semináři představila aktuální výsledky auditu České televize, který provedl tým zahraničních hodnotitelů.
Áno, učiteľom treba pridať. Sú rovnako spoločensky prestížnou profesijnou skupinou, ako trebárs zdravotníci (pridaná spoločenská hodnota) a - mimochodom, učitelia vzdelávajú aj lekárske detičky a nielen tie...
Ibaže - všetky profesijné skupiny sú tak zažraté "do svojich" záujmov, že učiteľov svojich detičiek majú "na háku"...
Ibaže - spoločnosť je už tak vnútorne rozbitá a roztrieštená postnovembrovým semenom sváru, závisti a nenávisti, že učitelia ostali ako "kôl v plote" osamelí... ostatní na nich lejú iba oheň a síru.
A navyše - učitelia sa sami oslabujú starými (Ondek) a novými (Sebelédi) školskými odbormi... plus, vzájomne nevraživí sú aj v zborovniach...
Pridávam "bonus" - systém hodnotenia ich práce zez kredity... to je "na hlavu" (plus zastupovanie)...
Každý učiteľ, ak chce dobre zvládnuť svoju rolu, vzdeláva sa sám.
DO MOSKVY CHODIŤ NETREBA. Na Slavíne leží 6000 padlých sovietskych osloboditeľov. Tí netušili, že sú zároveň dobyvateľmi... a neskôr okupantmi "svojho". Víťaz berie všetko. Vždy.
Táto dilema je neriešiteľná.
Nebezpečne rozdeľuje spoločnosť...
Riešme prítomnosť.
Pre obnovenie pamäte národa k hnusnej kampani proti referendu a ľudsko-právnym "aktivitám" Inštitútu pre ľudské práva (Weisenbacher) a s ním spolupracujúcich pro LGBTI "ľudsko-právnych" aktivistiek Hany Fabry-Prešpurská a Romana Schlsesinger...
Bezprecedentný a hanebný útok na Ligu proti rakovine, spochybnenie ocenenia pani Sirackej a pár odkazov na súvisiace články (plus fejzbúk):
http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/ 343298…
https://www.facebook.com/ligaprotirakov ine/p…
Svoje 2 percentá (asignačná daň) dávam Lige...
http://www.dennarcisov.sk/percenta/?utm_s our…
http://blog.tyzden.sk/miroslav-lettrich/20 14…
Otázka pre Helsinský výbor – aké práva má rodič, učiteľ, opatrovník, ak od dieťaťa, žiaka, zverenca, dostane „výchovnú facku“, absolvuje od neho „výchovný pohovor“, dostane mená, poslaný je kamsi, alebo ten „subjekt“ ľudských práv pred učiteľmi a rodičmi chartou ľudských práv alebo podobnými novinovými článkami?
Nemajú zmysel pre mieru vecí a sebareflexiu. Príznačná pre nich je lepkavosť, dotieravosť, dožadovačnosť, nástojčivosť, nekritickosť a sklon k hystérii...
Mnohí "normálni" sa od "svojich zástupcov" dištancujú a voči loby, ktorá údajne zastupuje ich záujmy sa aj otvorene postavili. Tá nezastupuje nikoho, okrem samej seba. A pácha násilie vo vlastných radoch. Fúkajú aspoň do vyhasínajúcej pahreby. Vôbec netušia, že sú používaní a zneužívaní...
Tárajú a tárajú...
Autorka je komentátorka ľavicovo liberálne orientovaného denníka Pravda. Jej "kolegyňa" Romana Schlesinger je "ideovou" a politickou "posilou" zhasínajúcej liberálnej SaS
Je po referende. Psy štekajú, otravní a obťažujúci aktivisti fúkajú do pahreby a karavána ide ďalej...
Odlišujte, prosím menšiny od skupín, podskupín na jednotlivcov. Prostredníctvom "mienkotvorných" médií manipulujete verejnosť využitím princípov Overtonovho okna:
http://vybrali.sme.sk/c/Overtonovo-okno/
P ojem sexuálna menšina v ľudsko-právnej teórii, praxi, dokumentoch neexistuje. Nepozná ho ani Ústava SR.
http://www.blogovisko.sk/existuje-sexualna-m…
Manipulovali ste verejnosť pred, počas i po referende. A pokračujete.
Právnik, sociológ a politológ nerovná sa vždy aj odborník na ľudské práva a ústavný právnik. Poznáme aj "ústavných právnikov"...
Ááaach, tí ľavičiarski liberáli! A jedným šmahom ruky zároveň vykrikujú o pedofílii katolíckych kňazov... a spolu so „zelenými“ a kadejakým nim podobným politickým a ideologickým ľudsko právnym sajrajtom v Erópskom parlamente lobujú za dekriminalizáciu a legalizáciu pedofílie a marihuany...
A slovenskej SaS táák „nechutilo“ referendum:
Je po referende. Pravda si našla náhradnú agendu. A chronicky si zamieňa kvalifikovaný redakčný komentár s blogom. Nielen sudca, ale aj pojem psychopatia sú už na dôchodku. Ide o poruchu(y) osobnosti.
Vo vzduchu „visí“ otázka internátnych škôl – týždňovky (dobre informovaný dobrovoľný súhlas rodičov a štátna podpora – súlad s ústavou).
Náplň – hygienické návyky, režimové ovplyvňovanie, základné vzdelanie plus praktické vyučovanie tak, ako v poslednom ročníku špeciálnych (spojených) ZŠ.
Dieťa je päť dní v internátnej škole, cez víkend doma. Má možnosť porovnávať a vybrať si svoj spôsob života a životný štýl...
Vyhľadal som jeden svoj starší článok k súdnej kauze Šarišské Michaľany vo veci segregácie jednej etnickej menšiny zo SME (blog):
Dodatok: Aktuálne pracujem na jednej ZŠ so štvrtáčkou s diagnózou 84 (autizmus) plus Asperger a ADHD.
Otázka – viete čo taký incident, príhoda, záchvat zúrivosti a agresivity takmer na dennom poriadku dokáže urobiť so žiakmi v triede, učiteľom, pedagogickým zborom, personálom a celou školou..?
To dieťa trvale a doživotne na farmakách potrebuje špecializované zaobchádzanie. Ibaže, ktosi chce, za každú cenu, aby absolvovala štandardnú školskú dochádzku, nech to stojí, čo to stojí.
Beztak sa s ňou zaoberám zväčša mimo triedu – segregovane.
Kto vie, osobne, zažil a zažíva denne, porozumie. To nie je o televíziii, zážitok „live“ je oveľa silnejší, než mediálna manipulácia verejnej mienky, mediálna lož a propaganda...
Ako občan a rodič štandardne dobre socializovanej časti spoločnosti by som neumožnil vzdelávanie svojho dieťaťa v zmiešanom kolektíve sociálne, mentálne slabých a detí s poruchami správania a učenia.
Sociálna inklúzia, integrácia a všetky multikulturalistické sračky odmietam šmahom ruky.
Predovšetkým by som sledoval svoj a záujem vlastného dieťaťa na dobrom, nikým a ničím nerušenom vzdelávaní.
Tu a teraz som sa vyjadril ako kompetentný asistent učiteľa: štandardné, dobre socializované a vzdelávateľné deti (rómske-nerómske) by som vyučoval oddelene (v skupinách) podľa diagnózy, psychologických reportov a špeciálno-pedagogických odporúčaní...
Obe dámy z Amnesty sú "chytené" scestnou ideológiou multikulturalizmu, sociálnej inklúzie a integrácie...
Nekompetentne zasahujú do odbornej sféry pedagogiky a vzdelávania. Páchajú zlo a násilie na spoločnosti.
Žiadam autora aby vo všetkých súvislostiach a predmete veci prestal používať pojem „menšina“.
Ten medzinárodné ľudsko právne dokumenty a teda, ani Ústava SR, nepoznajú (prvý a tretí odsek blogu).
Persóny s označením LGBTIQ nevykazujú znaky „sexuálnej“ menšiny, sú iba rôznorodými samostatnými skupinami s odlišnou sexuálnou orientáciou, majúce spoločné len to, že sú špecifickýnmi odchýlkami (deviáciami) od prevažujúcej hetero normy.
Rovnako je nesprávne heterosexuálov nazvať väčšinou.
LGBTIQ ako celok nevykazujú ani znaky komunity. Dôvod – odlišné sexuálne záujmy a orientácia, ktoré nezakladajú dôvod na ich združovanie, komunikáciu a vytváranie vzťahov naprieč celým dúhovým spektrom, ale len naprieč a v rámci skratkami označených podskupín.
O zavedenie pojmu „sexuálna menšina“ usilujú ich predáci a „ľudsko-právni“ aktivisti (tretí mimovládny sektor).
Ide o tichú mediálnu manipuláciu verejnosti, ktorej podľahli mienkotvorné médiá (najmä denník Pravda) nevynímajúc autora blogu.
Veta: „Spoločnosť uznáva, že pre všestranný a harmonický vývin dieťaťa je najvhodnejším stabilné prostredie rodiny tvorenej otcom a matkou dieťaťa“ (zrejme Chromík) akoby z oka vypadla slávnej „definícii manželstva“ (Javůrek) je pravdivá. Potvrdilo ju takmer milión občanov Slovenska, ktorí sa stali spolutvorcami „Chromíkovej“ novely zákona o rodine, ktorá posilní jeho kompatibilitu s Ústavou SR.
Novela zákona o rodine žiadnym spôsobom neohrozí iné typy rodín. Tie si svoj spôsob existencie ako odchýlku od normy a vzoru si viac-menej slobodne vybrali samé (aj v prípadoch osamelých a rozvedených matiek, či otcov, s výnimkou vdov a vdovcov…).
Slobodný výber v možnosti a v opore o občiansky zákonník majú aj páry rovnakého pohlavia (ich diskriminácia nebola potvrdená).
fidlibum - som náboženský, ideologický a politický abstinent. Navyše úplne free alcohol. Žiadna ovca. Bacha, horí ti pod zadkom! :-)
Odporúčame