Neviem, či niekto dokáže porozpletať ten tvoj ruskou propagandau rozmixovaný mozog, ale musíš začať od toho, že rusko napadlo Ukrajinu a je agresor.
Neviem, či niekto dokáže porozpletať ten tvoj ruskou propagandau rozmixovaný mozog, ale musíš začať od toho, že rusko napadlo Ukrajinu a je agresor.
Keby rusi sedeli doma a štopkali ponožky, nikto by ich nemusel riešiť ako agresívnu krajinu, ktorá sa snaží rozpútať tretiu svetovú vojnu.
Nehovor mi, že ty nie si ruský trol. Takáto bezmedzná nenávisť akú tu prezentuješ, nemôže mať prirodzené korene.
Ohuruj si svojich idiotov doma v rusku aby im ešte ďalších 100 rokov nevadilo, že chodia kadiť na hnoj. Nám daj pokoj.
Rusko proti nám vedie vojnu. Hybridnú - rusofili, pozrite sa na svoje rozmixované mozgy - a aj skutočnú horúcu vojnu. Akurát teraz na fronte umierajú Ukrajinci. Ja sa nebudem chodiť pýtať do Kremla, či si môžem zvoliť toho alebo iného politika do parlamentu. ...lebo tak funguje ruská záujmová zóna. Dnes nie sme v žiadnej záujmovej zóne. Dôkaz je, že nám nikto nezabránil aby sme si zvolili do parlamentu idiota Matoviča a za premiéra zločinca Fica.
Ideme z kopca a po zlej koľaji. Tak si znova zvoľte Fica. Nezostane vám nielen na kar, ale ani na pohreb.
Ten Bé stĺpik som prvýkrát videl v Česane ešte pred rokom 2000. Myslím, že to nakreslil Thomas Ingenlath. Bolo tam napísané "baum theme - fest und dynamisch". To bolo v čase, keď sa riešila Octavia II.
Škice interiéru neberte vážne. Vždy to bolo tak, že realita bola úplne iná. Hlina to vždy zmenila.
Kritizovať by sa malo už len to, že tu nejaké vyznamenanie odovzdáva Fico. To je jedno komu. Keby ste sa opýtali ľudí v roku 1989, či si myslia, že bude také niečo možné, tak by tomu neverili. Rozum dnes ťahá za kratší koniec.
Prečítaj si to celé. S porozumením.
Baví ma sloboda, nezávislosť a sebestačnosť. ...a technický pokrok, ktorý sa z automobilového priemyslu akosi vytratil. A to ma ako automobilového konštruktéra trápi najviac.
Aký koniec má tá cesta, po ktorej sa vydal Fico, nevie ani on sám. História však hovorí, že vedie na šibenicu.
Automobilky vytvorili psychózu predaja na základe emócií. Pretože neexistuje dôvod kupovať si auto, keď už mám podobné doma. Nový ornament na kapote alebo otvor v nárazníku je hlúposť. Ľudia chcú krásny design, lebo nič inovatívne im automobilky neponúkajú. Automobilky predávajú autá, ktoré vyhovujú im, nie autá, ktoré potrebujú zákazníci. Stále tie isté opachy zabalené v novom pozlátku. A tento business model sa vyčerpal.
To neznamená, že auto v roku 2025 nemá byť krásne. Ale v prvom rade musí skrývať techniku hodnú 21. storočia.
20 rokov riešim energetickú stratégiu mojej domácnosti - rodinný dom. Je to moje hobby a boj proti Putinovi. Prešiel som z klasického fungovania elektrina-plyn-benzín na fotovoltaika-pelety-odpadové drevo-elektromobil. Ročná úspora len na aute je 2000 EUR. Spotrebujem 200 metrov kubických plynu, 20 litrov benzínu a 1500 kWh elektriny zo siete. K tomu 1,5 tony peliet za 450 EUR, orezané konáre zo stromov a 7500 kWh elektriny z FVE.
Zákazníci nie sú kvalifikovaní inžinieri aby vedeli aký úžitok by im mohlo dobré auto prinášať v roku 2025. To im musia ukázať automobilky. Na konceptoch a aj osvetou a vysvetľovaním. Rozumná individuálba mobilita je aj na prospech celej spoločnosti a štátu. Neodčerpáva zdroje a nenúti investovať do zahraničnej politiky a armády aby držali svet vyspádovaný smerom k nám. Na Slovensku je potenciál znížit energetickú spotrebu o 15 až 20 TWh za rok. To je 10% celkovej energetickej spotreby. Bez dopadu na najazdené kilometre. To je tá energia, ktorá ide do vzduchu cez chladiče, výfuky a brzdy.
Následky svojho konania si Fico zodpovie najprv vo voľbách pred občanmi a potom aj pred súdom za vlastizradu.
Aj ID.2 je hlúposť. Najväčším problémom automobiliek sú osprostení zákazníci a na ich ohlupovaní majú najväčší podiel samotné automobilky.
Bude z Fica sirota? ...alebo nás stihne do volieb v Maďarsku zahnať do košiara k Putinovi?!
SUV - velká čelná plocha - veľký odpor vzduchu. Kolmá zadná časť karosérie - problémy s odtrhom prúdnic - vírenie vzduchu za vozidlom - veľký odpor vzduchu. Široké pneumatiky - veľký valivý odpor a súčasne veľké momenty zotrvačnosti rotujúcich hmôt - odpor pri zrýchlení. Takto sa pod 15 kWh/100km nedostanú - dlhodobá reálna spotreba. Nie WLTP alebo nebodaj NEDC. Už podľa škice sa dá hovoriť o 18 - 20 kWh/100km minimálne.
Prečo sa stále pokúšajú dokázať ako to nejde? Pri návrhu použiteľného elektrického auta sa nemôžu chodiť inšpirovať na okresné preteky v rallye. Na čo má byť to auto určené? Ani do mesta, ani na diaľnicu, ani na denné dochádzanie do práce. Ani do terénu. Možno by bolo dobré, keby sa pozreli ako vyzeral VW XL1. Bolo to len pred 15 rokmi čo sa to vyvýjalo.
Záver: Svetlo na konci tunela krízy automobilového priemyslu je stále v nedohladne. Toto nebude zvrat v smerovaní VW ku krachu. Ok. Asi budem naozaj do dôchodku robiť zmrzlinára, alebo zahradníka.
Zdravý rozum stále ťahá za kratší koniec. Škoda. Z Fica sa stal vodca dezolátov, ale to je vlastne každý komunista.
Čo ho ešte necháme povystrájať pred tým ako bude obvibený z vlastizrady?
V roku 2019 bolo ešte všetko v poriadku? Kopce peňazí na štátnom účte našetrené z dobrých čias? Neosprostuj nás tu!
Odporúčame