Autor blogu nezvláda svoje nedostatky a viní za svoju neschopnosť iných.
Nemá vymazané blogy, len už nie sú na titulnej strane. Ak si ho vyhľadáš ako autora, nájdeš ich.
Presne tak. Napokon, obsah príspevku Trezedmana je dokonalou ukážkou, ako dokážu ľudia klamať, keď im niekto zaplatí.
Nebuď smiešny, keby si bol slušne platený za prácu, nevypisoval by si v diskusiách sprostosti.
Vôbec nejde o to, či majú alebo nemajú páky. Ide o to, že to aktívne robia a vydierajů svet.
Treba urobiť na Slovensku poriadok a zbaviť sa každého, kto stavia úniu a USA nad slovenský záujem.
Ak už teda o obscénnosti a inom, tak je priam zúfalé, že niekto dokáže zlátať obsah časopisu a vydávať ho za svoj blog alebo úvahu, a ešte sa nakoniec rozčuľovať, že je právom za tieto absurdné postupy kritizovaný.
Blog autora je bezcenným smetiskom cudzích myšlienok, a dokonalou ilustráciou toho, ako dopadne vec, keď niekto robí to, na čo reálne - nemá. A je nepochybné, že autor nemá schopnosti na akúkoľvek formu publicistiky.
S tými stĺpikmi je kríž na nejednom aute. Zažil som to aj na Lexuse.
Sportage je fajn auto, má ho aj sused. Vlastne sme ho svojho času nekúpili kvôli banalite - boli dostupné len 1.7 CRDi motory, a mali sme z toho rozpačité pocity. Sedeli sme predtým v dvojlitri (asi to bolo Sorento, už nepamätám) a tá jedna-sedmička sa nám zdala akási lenivá.
Testy a porovnávania skoro vždy odrážajú sympatie a antipatie účastníkov. Z môjho pohľadu je Renault bežné auto, ktoré mi poslúži ako odvoz z miesta A do miesta B.
Ak by som hľadal značku a kvalitu, tak nesiahnem ani po škodovke, ani vw či audi...
Áno, v podstate máš pravdu. Už na Cliu s týmto motorom som rýchlo zistil, že použiteľný rozsah otáčok je 2-3000 a všetko navyše je prakticky zbytočné pálenie benzínu.
Namiesto motora 1.2 TCe prišla 1.3 TCe a tam je to už parádny rozdiel. Pri Capture mala jedna-dvojka stabilne spotrebu okolo 7,5l/100 km, hoci jazdila naozaj svižne a bola zábavná. Prišiel nový motor a prekvapenie - nemal som ho dlho, v podstate len na pár kilometrov, ale už od začiatku sa dalo jazdiť pod šesť. A v prípade Kadjara, ktorý som spomínal, to už bol naozaj šok - pozitívny.
Litrovec sme kupovali ako z núdze cnosť, potrebovali sme auto navyše a prišlo to v období, keď sa čakalo na nové motory a iné nebolo. Diesel sme pre charakter používania nechceli.
Tragédia slovenského zdravotníctva sa najlepšie prejavuje v tom, že po slobode behajú záplavy ľudí s duševnými poruchami, ktorí ich ventilujú na verejnosti - napríklad v úchylnej forme zneužívania obetí zločinov na uspokojenie svojej chorej mysle.
Ešte poznámka - za tvoje max. 10000 už prakticky máš nového Captura, aj keď len s motorom 0.9
Jazdené autá som kupoval roky a už nikdy viac. Dnes mám iný postup - Captur sa dá napríklad získať za 10% akontáciu a splátky dnes platíme aj s poistením 230€, pričom po štyroch rokoch vymeníme za nové (platí vtedy obmedzenie 18000 km ročne), a platíme rovnaké splátky ďalej. Auto je stále v záruke a nič neriešime.
Jazdené auto je stratená investícia.
Článok je o darebáctvach Kisku, tak neodputávaj pozornosť od tejto hanby Slovenska.
Čoskoro bude imunita Kisku minulosťou a potom mu treba všetko spravodlivo spočítať.
Tých, čo poznám, jazdia obvykle na rôzne akcie ... a jasne, sú aj takí, ktorí chodia zamoriť cesty a ulice hlukom. Ale to bolo vždy, aj v minulosti.
Odporúčame