Pravdepodobne budú tie použité batérie voziť naspäť do Číny,aby ich tam recyklovali,pretože tam je to najlacnejšie.A predpokladám,že to nebude loďami na solárny pohon :)
Pravdepodobne budú tie použité batérie voziť naspäť do Číny,aby ich tam recyklovali,pretože tam je to najlacnejšie.A predpokladám,že to nebude loďami na solárny pohon :)
Nechcem kritizivať ani sa zastávať tejto myšlienky.Ale dal som to Google Maps.Valencia-Zürich 1402km,osobným autom 13 a pol hodiny.Asi bola myslená i cesta späť.2800km za 7 dní to je 400km za deň.Žiadny dopravca nekúpi taký kamión.Tu by pomohli jedine vymeniteľné batérie.Ale neviem si predstaviť,ako by to v reále fungovalo.
Inak celkom dobrý článok,až na tú malú chybu o Makove.
Pán Jancura,zatiaľ som čítal len začiatok článku.Chcem Vás opraviť,pod prvou fotografiou je napísané,že Makov je v okrese Čadca.Makov je kúsok od Bytče,tak ako môže byť v okrese Čadca?
"Aby sme sa v Nemecku v Nemecku lepšie zvládli situáciu"
Základ by mal byť,pozrieť sa,čo som vypotil a potom to uverejniť.
Mám obyčajné auto a tiež si poradí v pohode s teplotami pod 30° C.
Lidl,Kaufland rožok 13 centov,môžem potvrdiť.
Ešte taký malý detail: v sobotu som tankoval v ČR naftu za 1,71 euro dnes 1,73.Na Slovensku to asi musí byť drahšie,lebo Slovnaft má lacnejšiu ruskú ropu...
Odporúčame