Markiza padla pod dno uz davno, ked odisla z terestrialneho vysielania.
Markiza padla pod dno uz davno, ked odisla z terestrialneho vysielania.
Realne naklady zeleznice su 4 krat vyssie ako cena listka, skus dat take ceny, kolko z tych ludi ostane v tych vlakoch. Miesta na cesty je dost.
V Ba doprava najcastejsie kolabuje kvoli schvalnym uzkym miestam.
8000aut/h naviac pri celkovom vykone okolo 140.000 denne nie je tak vela.
Nedostatok miesta na parkovanie, je len nenazranost. Na parkovanie staci vyhradit 3% plochy pri pozemnom parkovani.
Ale radsej postavime veze hlava nehlava, vid Nivy, Prievoz.
Cista idiocia. Rozum totalne zastal. Nie tym co to nariaduju, ale tym co si to nechaju nariadit.
Emisii myslis CO2?
Mnozstvo CO2 je priamo umerne spotrebe, ano.
Takze na tychto usekoch meraju hladinu CO2 vo vzduchu? Koko je nebezpecna uroven?
Pretoze v miestnosti kludne moze CO2 vyjst az k 1000ppm ked je vydychany vzduch. To uz nebezpecne nie je?
A vonku kolko nameraju normal 400ppm a ked je 405ppm tak naskoci 100km/h
Ostatne emisie, prach, sadze, NOx nemusia byt priamo umerne spotrebe.
Ak by sa zeleznice zrusili uplne, bolo by dost penazi na kompletnu, kvalitnu cestnu infrastrukturu vsade.
Ja som roky soferoval v US, kde je limit asi do dvoch piv, myslim 0,8 promile.
Pamatam ako som bol na grilovacke u znameho a vypil som 1 pivo kazde 3h, asi 5 piv dokopy, sadol do auta a siel domov. Legalne.
Nulova tolerancia je uplne sprosta sikana, na nehodovost to nema ziaden vplyv. Akurat sikanuje tych zodpovednych co sa vedia ovladat a zmestia sa do toho pol promile.
Cakal som k comu sa tento clanok dopracuje, ako u jehovistov, pocuvas a vies co pride. A bolo to tam, treba zvysit dane na pivo a vino...
Vobec nejde o bezpecnost, cena alkoholu nebude mat absolutne ziadny vplyv na nehodovost.
Hlavne je vypalit viac penazi.
Premiove auto, premiova cena, dobry motor, ale falosne vyfuky agenerator zvuku?
Pravo na analog a offline.
Mustang 3,7 V6, 227kW atmosfera, zrychlenie na 100 okolo 5,5. Priemerna spotreba 8,7l
To tu uz bolo, akurat v korunach.
Favorit stal myslim 60.000.
Zosilnovanie zandarstva a postihov nenahradi nepostavene cesty.
Tieto veci boli prebrate z USA, kde funguju desatrocia. Spravil som tam vodicsky a jazdil som tam roky, nikdy som nemal problem s rozlisenim kedy sa mozem otocit do protismeru a kedy nie. Na svetelnych krizovatkach mas vacsinou odbocovaci pruh vlavo, kde mozes pockat kym v protismere nepojde nic. Ked tam odpocovaci pruh nie je, tak rovnako na protiiducich cakaju ti co chcu odbocit vlavo.
Na nebezpecnych krizovatkach sa umiestnila tabula zakaz otacania.
Cize negativne vynimky sa riesili znackou, u nas sa riesia znackami pozitivne vynimky, teda na 99 percent krizovatiek sa bude musiet umiestnit znacka, ze sa moze otacat.
Kocurkovo
Ukazkovy priklad ako sa na Slovensku dokaze zhovadit aj dobra myslienka.
Odbocovanie vpravo na cervenu funguje paradne, netreba tam ziadne sipky ani zastavenia ako na stopke.
Rovnako ako otacanie sa do protismeru.
Toto prijima docasny minister v padnutej vlade?
Automat na listky moze byt ekvivalentom pokladne, jedine v pripade ak bude brat horovost a nebude pozadovat ziadne identifikacne udaje.
S dôrazom na administrativny, rozumej ktorý ma takú vyýšku eké sú náklady na jeho spracovanie.
Nechutné, nie je za tým nič iné, len pokus o vytiahnutie viac penazí z ľudí. Všetko potajomky, zrýchlene, bez diskusie a proti vôli ľudí. Postavené na falošnej argumentácii o kvázi ekológii, keďze CO2 nemá absolútne nič spoločné s ekológiou.
Ak stat zoberie kazdemu zamestnancovi na daniach a odvodoch 75% a z kazdeho vyrobku berie 20% DPH, v doprave berie 60% z ceny paliva spotrebne dane, emisne povolenky z produkcie energie, tak sa cudujeme, ze si nemozme kupit slovenske vyrobky a dovolit zaplatit pracu slovenskych ludi?
D1 obetovava 1,1 miliona ludi na vychode kvoli zopar tisicom v Ziline, Martine a zopar fabrikam tam. Pricom vsetok priemysel na vychode bol obetovany. Napriklad Sabinov - ZTS, Frucona, nabytok, Presov ZTS Krizik, Chemicky na vychode Humenne, Strazske, Poprad Tatramat, JAS Bardejov, Lipany Odeva, ZVL... atd. atd. Pre cely vychod najdolezitejsia dialnica by bola stredom, pripajajuca sa v Presove aby pokryla cely vychod, s najkratsou vzdialenostou do BA, cize SNV, Brezno, BB, NR, BA.
Nezmysel terajsich trasovani ukazal cas od 1998, nic nie je hotove a vychod nie je pripojeny na dialnicnu siet.
Az po dokonceni tejto strednej dialnice sa mohlo kludne pokracovat s lokalnymi prepojeniami, BA - ZA, BA - KE
Odporúčame