Najväčší reťazec vydával ľuďom nepravé bločky
Z celého článku je zaujímavá len prvá veta. Je to preto, lebo vytlačenie loga nesúvisí priamo so zadaním čísla DKP.
Postup pri registrácii je takýto:
1. Daňový subjekt vyplní knihu pokladnice (údaje o firme, výrobné číslo pokladne a certifikát)
2. Daňový úrad pridelí DKP, ktoré zapíše do servisnej knihy
3. Servisný technik nainštaluje pokladňu, vyplní údaje z knihy a vytlačí hlavičku bločku
4. Daňový subjekt podpíše, že sú údaje na hlavičke správne
V čísle DKP sa teda môže pomýliť DÚ už pri zápise do knihy, alebo technik pri opisovaní. Daňový subjekt má chybu iba v tom, že to poriadne neskontroloval. Inak na DKP nemá dosah.
Divnejšie je však, že nebolo tlačené grafické logo MF. To je totiž základná vlastnosť certifikovanej reg. pokladne. Myslím, že pri originálnom bločku nemôže tlač loga ovplyvniť ani technik v servisnom móde.