Keď nechápeš, nekomentuj. Je úplne jedno v akej mene Americký vládny dlh vyjadriš, stále bude najvyšší na svete. 33 biliónov USD = 30 biliónov EUR = 2700 biliónov RUB
Keď nechápeš, nekomentuj. Je úplne jedno v akej mene Americký vládny dlh vyjadriš, stále bude najvyšší na svete. 33 biliónov USD = 30 biliónov EUR = 2700 biliónov RUB
Keď nechápeš, nekomentuj. Je úplne jedno v akej mene Americký vládny dlh vyjadriš, stále bude najvyšší na svete. 33 biliónov USD = 30 biliónov EUR = 2700 biliónov RUB
Veď práve to je ten problém, že tie USD majú všetci okrem vlády USA.
Je zarážajúce keď o slobodnej a suverénnej Ukrajine hovorí predstaviteľ štátu ktorého politici Ukrajine ukradli minimálne 40% poľnohospodárskej pôdy a to tej majúrodnejšej.
USA sú akurát tak najzadlženejšou krajinou sveta. A to hovorí aj o ich sile. Zašlá sláva - poľná tráva.
Takže problémy boli od rána a Pravda o nich začne informovať večer po zotmení. Pri takomto prístupe sa nedivím že zima v decembri opäť cestárov a železničiarov zaskočila. Podobne ako novinári z Pravdy zrejme celý deň nedokázali uveriť že 2.12. naozaj sneží a padá mrznúci dážď ktorý vytvára poľadovicu. A tak vyrazili do akcie až večer keď to už mali potvrdené z viacerých nezávislých zdrojov.
Elektráreň však bola podľa prevádzkovateľa na pokraji jadrovej a radiačnej katastrofy.
By ma zaujimalo podľa ktorého prevádzkovateľa. Ukrajinského alebo Ruského ? A hlavne kto tie káble presekol.
https://fontech.startitup.sk/kosacky-v-usa-v…
Svet nemá slov. Kosačky v USA produkujú viac emisií než všetky autá v EÚ
Všetko sa počíta
Nekonečný rast je samozrejme blbosť, ale treba rozlišovať rast kvantitatívny a rast kvalitatívny. Teraz sme v období kvantitatívneho rastu. Zvyšuje sa počet vyrobených áut, vetroviek, postavených bytov, ...
Lenže demograficky vývoj vo vyspelých štátoch vrátane Činy a postupne sa to už začína prejavovať aj v Indii nám ukazuje, že rast počtu obyvateľov na planéte sa o niekoľko desaťročí zastaví. A nik nedokáže naraz jazdiť na dvoch autách ani zjesť tri porcie jedla na obed. Takže spolu so snahou o dlhšiu životnost výrobkov a s rozbiehajúcou sa recykláciou nebude nutných stále viac prírodných zdrojov. A to nehovorím o návrhoch výroby čistých energií vrátane termojadrovej fúzie. Takže nebude nutné spotrebovať viac zdrojov na udržanie životnej úrovne. Samozrejme ak každý človek nebude chcieť žiť vo vile s troma bazénmi a heliportom a na dovolenky lietať vlastným tryskačom. Záver teda je, že netreba strašiť 90% obyvateľov že sa musia uskromniť, ak tých horných 10% začne tiež žiť normálne.
Celý Ukrajinský štát je len jedna veľká atrapa.
Problém má riešenie, keďže dodávky lietadiel meškaju a dátum kedy výrobca splní kompletnú objednávku je vo hviezdach a našu obranu zabezpečujú Poliaci a Maďari, tak by stačilo aby si Poliaci a Maďari rozdelili Slovensko medzi seba a nebolo by už treba nič riešiť.
Poliaci sa pokúsili odtrhnúť si časť Slovenska od roku 1918 celkovo 3x. Teda toľko krát fyzicky obsadila ich armáda naše regióny na Orave a Spiši. Zakaždým nás zachránil jedine postoj mocností. Prvý raz ich odplasili Briti s Francúzmi, druhý raz USA a tretí krát za socializmu Moskva. Ani teraz by nám nič iné nepomohlo. Poľská armáda je mnohonásobne väčšia a silnejšia a len tých stíhačiek majú už dnes násobne viac ako my budeme mať ak vôec. Lebo ako vidíme, pre výrobcu je Slovensko podradný trh a dodávky už meškajú 2 roky.
Tých 400 km vzdušnou čiarou v reále neznamená nič podstatné. Práve naopak, na UA vidíme že stíhačky sa k frontovej línii ani nepribližuju a odpaľujú bomby a rakety práve zo vzdialenosti stoviek km aby ich PVO nezostrelila. Z Prešova by mali problém aj vystúpiť do potrebnej bezpečnej výšky ak by sme teoreticky uvažovali prítomnosť nepriateľa hneď za hranicou.
"Vo výsledku by to museli Spojené štáty americké certifikovať na základe zmluvy, ktorú podpísal minister Peter Gajdoš ešte v roku 2018. Nie je to len na nás, aby sme povedali, čo všetko F-16 potrebujú, ale aj na výrobcovi."
Zaujímavé, a to budú USA certifikovať aj Ukrajinské letiská ? Tam nemusia robiť 5-ročné prípravy za 150 miliónov ?
Totálne hlúpy článok. Prečo by mal niekto auto predávať práve po 3 rokoch a na základe toho definovať jeho kúpu ako stratovú ? Veď auto môže spoľahlivo slúžiť desiatky rokov. Priemerný vek auta u nás je 15 rokov.
Prezentovaná akože strata "hodnoty" skôr poukazuje na obmedzenú kúpyschopnosť a ľudské predsudky. Osobne som si v roku 2019 kúpil 2-ročne auto ktoré v bazáre stálo niekoľko mesiacov, za 60% ceny nového ktorá bola 21 000. Najazdených 60 000. Reálnym dôvodom bola plná výbava ktorá nové auto pri prvej kúpe zbytočne predražila. Dnes hodnotím že to bola veľmi dobrá kúpa. Aj po vyše 4 rokoch si to auto drží rovnakú cenu a aj dnes by som ho predal za tých 13 000 za čo som ho kúpil. Takže pokles ceny po 2 rokoch sa následne uplne zastavil.
Tiež máme v rodine druhé auto na ktoré mi v bazáre pred časom povedali že je nepredajné lebo má "zlú povesť". Kupoval som ho pred 13 rokmi, dnes má najazdených takmer 190 000 a napriek "zlej povesti" stále jazdí a všetko na ňom funguje.
Spolupráca dvoch rezortov nefunguje ani u nás. Napríklad pri Hliníku nad Hronom stavali diaľničiari protihlukovu stenu. Tesne vedľa seba tam ide R1 aj železnica. A nafotí ju postavili do stredu medzi R1 a železnicu takže hluk z diaľnice síce tlmí, ale hluk od vlakov sa odráža od nej rovno do obytnej zóny a vďaka odrazom je silnejší ako keby tam tá protihluková stena nebola. Keď sa obyvatelia sťažovali bolo im povedané že majú spísať petíciu aby protihlukovu stenu postavili aj železnice.
Tými himarsami myslí Konašenko vystrelené projektily evidentne, lebo inak by ich už zničili viac ako ich bolo celkovo vyrobených.
A kam sa stratila Ukrajinská Bíííg protiofenziva na ktorú západ prispel miliardmi eur a stovkami kusov techniky ? Rusi si postupne berú späť všetko o čo počas leta prišli. Aký mal ten takmer pol roka trvajúci cirkus zmysel ? Nedivím sa Američanom že už na to nechcú viac prispievať.
Odporúčame