ten blahov otec mal šancu, že prežije 7:3, bohu žiaľ ju nevyužil, vdaka jeho premúdreho synčeka.
ten blahov otec mal šancu, že prežije 7:3, bohu žiaľ ju nevyužil, vdaka jeho premúdreho synčeka.
píšewš ako vždy hlúposti. ABS prestali montovať v roku 2022, kôly embarkgu, a terz sa vracajú späť k ABS. Na druhej strene, fakt, nčo je vôbec ABS na takom aute??: , lebo EU:-)
ruský mužík si hravo poradí aj s mercedesom.
zrejme aj ty by si mal problém s monitoring zo ZŠ ako väčšine dnešných žiakov ZŠ. Skús si prečítať , ale s porozumením tento článok, tak by si pochopil, niva to ABS mala, ale prestali ju montovať kvôly západným sankciam.
pán redaktor, celkom chápem Vašu protiruskú zaslepenosť a prekrúcanie faktov, lebo je to váš chlebíček, ale prosím Vás opravte si dátum, od kedy sa začalo vyrábať Niva. Keby ste to náhodou nevedeli, tak Vam to pošepkám, je to rok 1977.
ýe vraj sústruh klame
a kollár s tým nemal porblém, a pozri sa kam to dotiahol :- )
prosim Vas opravte si pod fotkami názvy . Foto 11, je R6, a foto 36 tiež R6. ďakujem.
fakt nechápem, prečo každému kľajú do očí dôchodcovia??. Doslova sa vytvára atmosféra, že za všetko môžu dôchodcovia ., už len čakám kedy ich začnú na uliciach strielať. Keď vám, vadia dôchodcovia, v prvom rade treba spraviť poriadok s výsluhovými dôchodkami. Zrejme dnešná mládež závidi dôchodcom, ešte aj tie úbohe almužny, ktoré dostávajú.
Teraz u chápem, kde sa berie toľká nenávisť, a nepriateľstvo voči dôchodcom, keď aj takýto "expert" popisuje, že všetko zlo na slovensku sú dôchodcovia. Ešte viac treba štvať ľudí proti dôchodcom, aby ich mladí začali strieľať na chodníkoch ako škodnú zver.
presne toto ma napadlo, prečo uvádzajú spotrebu z PP, keď mali ideálnu možnosť spočítať spotrebu zo skutočne natankvaného paliva. Zaujímavé by bolo uviesť, skutočnú sporebu z natankovania a porovnať s PP.. Všeobecne sa vravý, že pri škodovkách je rozdiel cca 0,3-0,5 l. Na druhej strane 85kW, na tak ťažké auto so 600l kufrom, nie je boh viečo, o čom svedčí aj údaj o zrýchlení.
banky zo slovenska neodídu, veď sk je pre ních zlatá baňa. Nie je tajomstvo, že ziskami na sk, matka pláta diery na domácom trhu.
Problémom sú ľudia. Nechápem firmy , a bežných ľudí, že sú ochotní plôatiť nekreťanské poplatky a a úroky z a bankové služby. Veď máme banky, ktoré vám vedú účty bez poplatkov. Dokonca je na sk banka, ktorá vedie účet zadarmo, a dokáže dať na sporiacom účte bez viazanosti 3%. Prste, keby sa slováci trocha rozhľadeli a vykašlali sa na úžernícke banky, tak aj pri zavedení bankového odvodu, by nemohli zvýšiť poplatky.
mňa zasa trápia komíny tepelných elektrárni v nemecku, ktorými sa dobíjajú EA. :-)
Tiež si treba uvedomiť, ďalší aspekt, a to hmotnosť EA, ktorá je o nikoľko 100kg viac, ako spaľový. Čiže prakticky dochádza k preťažovaniu koštrukcii, ktoré boli rátané na podstatne lahšie autá. V prípade starých garáži sa rátalo s 1000kg na auto. AK by sa celá jestvujúca garáž zaťažila EA, potom je vysokopravdepodobné, že sa garáž zrúti.
ešte poznámku k DZ.Odor sa odvoláva, na ČR A aH, že treba zdražieť DZ aspoň na 70€, veď tam sú drahšie. Len škoda že Odor neporovnáva, kolko km dialnic dostane za tú cenu ČR A H. Keby sa to porovnalo na km tak DZ na sk by muselá stáť 25€.
zrejme slovensko, má najviac celebritných akožeumelcov na obyvateľa. Súhlas treba to osekať, nech sa živia sami.
tak predsa zareaguje, ešte nik ma nenazval "level" tak za to máš palec hore. Len poznámočku, bavili sme sa o dôchodcoch, nie študentoch, to je zasa iný "level".
zrejme si nepochopil príspevok. Takže: štát tak či tak vlaky musí dotovať, miesto dotácie sa povedalo, odvez dôchodcov a my ti dáme dotáciu. čiže žiadne peniaze navyše, žiadne dotovanie dôchopdcov, dúfam, že tento prvý level si pochopil, druhý level, je ten, že ten dôchodca predsa niečo musí minúť, keď nič iné tak si kúpi aspoň paštiku s rožkom, + to vstupné. Ke*ď toto nechápeš, tak škoda drať klavesnicu.
Odporúčame