vieš, čo predpokladám, že más rodičov, tak ich choď zhodiť zo skaly, aby ta nevyžiera TVOJ plat. To to môže vymyslieť, len chorý človek, čo závidí aj vlastným rodičom.
vieš, čo predpokladám, že más rodičov, tak ich choď zhodiť zo skaly, aby ta nevyžiera TVOJ plat. To to môže vymyslieť, len chorý človek, čo závidí aj vlastným rodičom.
takže mladí nemôžu pracovať, lebo fico rozdáva tak toto je hláška týždňa. Len tak medzi nami, vlaky zadarmo majú aj mladí.
dúfam, že si už dávno v "amerike" a už len čakáš, kedy ti začnú padať pečené holuby do gágora :-)
co to tu trepeš o dôchodcoch, že žijú na úkor mladích. Asi slovensko krachuje preto, že musí vyplácať dochodky, na ktoré si dôchodcovia už zarobili?. Mladí by mali viac pracovať aby si na tie dôchodky zarobilisami, nie snívať o štvordňovom pracovnom čase,a minimálne 2x do roka na dovolenku. Predstavi, že terajší dôchodcovia úplne regulárne pracovali aj v sobotu. A to len za éry dubčeka začali byť voľné soboty. všetko čo vybudovali dôchodcovia, súčasná generácia rozkradla, a teraz plačete, že nič nemáte.
pozerám, že miesto hydromeniča aisin, začali, montovať dvojspojkovú haraburdu.
nie že ju nikdo nechce, ale cena je proste prestrelená,.
O moje matematické znalosti sa nemusíš strachovať.Rreálne jeto do 800km. V prvom rade, nádrž nikdy nevyjazdiš na 0 čiže realne vyčerpáš okolo 40 litrov.Spotreba bola zrejme podľa PP, čo je veľmi skreslujúce, Ďalšia vec určite nepôjdem ako prippsratý, aby som ušetril neaké to deci nafta. Nebudem s ním behať na prázdno. keĎ ho reálne zaťažím,/napr 4 cestujúci s batožinou amáš cca 400kg na vyše. tak tá spotreba slušne vyskočí.
samoznvaná celebrita.
45l nádrž, na takéto auto určené, hlavne na dlhšie trasy, je úboho málo. Veď škoda 150L, mala tuším väčšiu.
hlúpa stredná generácia, si nechala rozkradnuť/sprivatizovať, majetky čo vytvorili dnešní dôchodcovia, a teraz vyplakávaju , že nebudú mať na dôchodky. Nech makaju ako ich otcovia, a nesnívali o štvordňovom pracovnom týždni. Veľmi dávno sa pracovalo aj v sobotu.
o čom to píšeš, veď ked vieš všetky premenné , ako to tu píšeš, nie je problém to naprojektovať, aby to zadržalo aj tú tvojú "kinetickú", skalu. Chcel si byť za múdreho, ale teraz ti to nevyšlo.
za to može presne ten nagélovbaný bratislvský frajerik, syn bývaleho ŠTB, ktorý zadal zákazku višnového Dúhe, kde hneď na "počiatku", bolo jasné, že sa tam ide len napakopvať a stavbu nedokončí. Keby bolo višnové, tak by nebol problém zatvoriť celé strečno a v pohode opraviť.
nejdem vypisovať čo kolko stálo, ale jeden poznatok, čo sa týka ekológie. Teraz dvojčenná rodina vyprodukuje neskutočné množstvo plastopvého odpadu. Niekedy bolo tak akorát sáčkové mlieko. Auto vydržalo 15-20 rokov, nemuselo sa ich vyrábať milióny a tým devastovať prírodu. MHD oproti tomu ako funguje dnes, fungovala špičkovo. tatramatky v pohode vydržala aj 15 rokov......ešte dodnes mám košele zo zornice, dnes sa menia po prvom nosení......a vyrábajú ich zotročené deti v indii......
hej hej múdra EU nariadila nechať zhrdzavieť plynovody a ropovody, ktoré slúžili roky, a voziť plyn na lodiach a najnovšie nie cez červené more, ale okolo celej afriky. Ekonomika ako hovado.
zrejme ten poliak mal trojitú smolu, trafil na ožratého slováka, cestoval v maličkom, a zrejme menej bezpečnom aute, a dva x by som nepovedal, že to bol elektromobil.
prečo by sa ľudia nevrátili k dízlom?. ja som kupoval pred dvoma rokmi nové auto a kúpil som dízel a vôbec neľutujem. Elektromobil ani podobné somariny som vo výbere nemal. Riešil som benzín/dizel, a jasná voľba bol dizel, hlavne dôvody bola spotreba, a 4 válcový motor.
ešte ba mali danka, potrestať za znečistenie životného prostredia, keď chodil s autom, z ktorého tiekol olej, .
porovnávať slovenský a európsky trh, je veľmi scestné. Ten slovenský, je značne zdeformovaný, V europe kraľuje toyta, renault a peugeot. síce wv ako koncern nemá zlé predaje, ale neustále padá, už to nie je "co bejvavalo".
Odporúčame