toto určite nie je zlyhanie 4 osôb, ale cielavedomé kradnutie.
toto určite nie je zlyhanie 4 osôb, ale cielavedomé kradnutie.
v podstate máš pravdu, ale je tu jeden fakt, štát prišiel o 25 melonov, pár ľudí sa napakovalo a nič sa nerobí. Prinajmenšom mal veľmi slušne povedané p. krajnak aj s jeho stranickým šefom mafianom kolárom odstupiť. Načo su tam, keď sa tieto veci dejú, ......... výhovorky a vykrúcanie to im ide. veď práve že rosprávali že oni budú iný ako fico a bohu žiaľ nič sa nedeje. ....proste chrapúny pre peniaze žiadná chrbtová kosť, na slovensku je to tak .
ale bohu žiaľ, celý daňový systém, je tak nastavený, že sa najlepšie oplatí odpisovať autá. Po troch rokoch je odpísané, a keď chcú náklady tak sa kupuje nové. To, že škoda dlhe roky uplácala firemných kupcov tým, že podliezali ceny a po skončení lízinku dokázali adkúpiť auto za prakticky nulovú stratu, firmam len vyhovoval. Vždy sa našli ľudia, čo nerozmýšlali a po lízinku v kľude kúpili predraženú ojazdenú šunku. Bohu žial pre škodu a bohu dík pre zákazníka , tento systém sa pomaly ale iste začína rúcat, Nie sú problémi s čípami, až tak drastické ako ich škoda opisuje, ale sa snažia takto kamuflovať firemný predaj. Len dobrodruh, je ochotný čakať na auto rok, a to ešte s nie garantovanou cenou. Slušne povedané , nekalé praktiky no ale čo už, hádam sa ľudia už konečne uvedomujú, že existuje aj iné auto ako folksvage .
pán kolár, Urady práce sú vašé maslo čo vy na to. Či čo si sa za mladi naučil na starobu ako by si našiel, hlavne čo sa týka mafiánskych praktík. Z tohto pohľadu zaplatená diplomovka je kvapka v mori.
veď skús dať na viac ako 30´ruky z volantu, potom pochopíš. :-) , že to nie je konkurenčný boj.
aj európský výrobcovia, ešte ponúkajú 4 válec a k tomu hydromenič, čo je v celku optimálna kombinácia.
kdesi som čítal porovnanie, že 100km na naftu vyjde skoro ako nabitie 100km na rychlonabíjačke, a to nafta má dvojité zdanenie.
dávať do "auta" 5° prevodovku, alebo dvojspojku ďakujem neprosím.
tak isto, raketovo stúpajú ceny AD blue. pokial ho ešte dostať. :-)
dakujem neprosím stačí jeden gymesy v parlamente.
fajn, nech ti skodovka služi. Pri kúpe aut, je vlastne jedno akú značku kúpioš, hlavne aby majitel bol spokojný. Ja pri výbere nemám apriritne niektopré značky vyradené. Skodovka u mna skončí vlastne pri výbave ,pohodlí a cene.
Ja ti prezradím, na čom jazdím ja, sú to francúzi a korejci. Tá tvoje teória, je veľmi zaujímava, že "roboš " z hlinikárne nekúpi škodu, je socka a na škodovku nemá, fakt argument primitíva. Pre srandu, skús si náisť štatistiky predaja. Práve škodovka sa predáva hlavne v základnéj výbave čiže v cene od.... Konkrétne Peugeoty sa v základnej výbave u nás ani nepredávaju, väčšina ide v najvyššej výbave. Zrejme to svedčí aká skupina obyvateľov kupuje škodovky, a určite to nie sú ľudia čo na to majú.
Michelín, je podľa mňa stávka na istotu.
podľa mňa pneumatiky aj počas životného cyklu vylepšujú, a druhá vec je že rovnaký vzor od rovnakého výrobcu ale v inom rozmere, nemajú zhodné vlastnosti.
no neviem číta autor po sebe ??. Tento softvér obmedzuje činnosť systému recirkulácie výfukových plynov (EGR) vtedy, keď teplota klesne pod 15 stupňov Celzia alebo stúpne nad 15 stupňov Celzia. keď dobre chápem, tak obmedzuje svojú činnosť stále?:
ja by som skôr povedal plnotučné.
určite radšej 308 III, ako golfa, hlavne kôly prevodovke HDm/ DSG je neba a dudy. V služobnéj alharmre som mal DSg s tým sa nedalo jazdiť po meste, jedine po dialnici, ked namusela radiť
to by som chcel vidieť ako ti ukazujú výmenu napr led predných svetiel.:-)
to,že by mal niekto za to bručať, to súhlasím. Takýto PPP projekt, by mal mať samostatné mýtnice, a by sa sama zaplatila, a nie aby sa celá republika zbierala na pár ľudí.
postavia dialnicu pre bratislavu za 2 miliardy, a ľudia nie su ochotní zaplatiť smiešnych 50€ za známku. Na druhej strane, by mali zaviesť jednodňové známky, pre sviatočných jazdcov. V zahraničí nie je problém za prejazd len jedným úsekom na myte zaplatiť 60 a viac €.
Odporúčame