brat robi vo Walkswagene a dobrych 5 rokov ak nie viac mali vzdy na Vianoce 3 tyzdne volna
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Aby ste boli v obraze a nemuseli čítať túto reklamu hore chodte na facebook a otvorte si https://www.facebook.com/priznaniavw/?fref=ts alebo si prečítajte toto : http://hvizdik.blog.pravda.sk/2016/12/27/odb… . Nie všetko je čiernobiele.
INY NAZOR: Ja som chcel pracovat vo VW. Ze vraj je tam priemerny plat 1.800 euro. Aspon sa s tym chvascu na internete. Trikrát som tam ziadal o pracu a trikrát mi to zamietli. Potom sa mi ozvala agentura, co mi ponukla podobnu pracu vo VW za 800 euro. Okrem toho zmluva bola postavena tak, ze ma mozu kedykolvek vyhodit. Výsledok je, ze by som robil za ani nie polovicny plat tu najhorsu robotu a platil vysoke najomne v Bratislave, pretoze s takou zmluvou si nemozem zobrat hypoteku a zalozit rodinu. Dakujem neprosim. To budem radsej nezamestany a byvat u rodicov. Pozdravujem personalistov vo Volkswagene, dufam ze ste si to precitali. A stazujte sa vsade, ze nemozte najst ludi. :)
++ tak, tak .... to tak frčí, problém je úplne niekde inde, ale fajn, že ste to napísali.
VW začal s robotizáciou, tam už nebude treba prijímať, z jednej linky 1.400 obslužných pracovníkov, bude stačiť 200 - 400, takže majú robotníkov až nad plán. V Nemecku to už fičí ..... nedostatok pracovnej sily je to celé len zastierací manéver.
..myslím, že to fičí už aj v Peugeote a aj v Kii, keďže obe tieto fabriky pri 3,5 tis.zamestnancoch vyrobia len o 50t.menej vozidiel ako VW s 10 tis.zamestnancami !!!!.....efektivita oproti Peugeotu a Kii asi len 30%-ná !!!....či sa mýlim ??
Mýliš. Nemôžeš zrátať hrušky s jablkami. Obraz o výrobe a porovnaní ti skôr dá celková hodnota vyrobených aut.
...lebo tu sa jedná o efektivitu výroby predsa !!!...ak vo VW vo zvarovni pracuje 1500 ľudí a napr.v KII až 150 a zvyšok sú zváracie roboty.....atď....
....pracoval som aj tam a aj tam .....je vysoko pravdepodobné, že sa vo VW BA od 99-teho isto zmenilo to pomerné číslo, ale pamätám si kolegu zo zvarovne, keď prestúpil na montáž, tak bol blahom bez seba.....
Takže čísla sú vymyslené. VW okrem malých UP iek, Citygo a Seat, vyrobí až 400 ks na 1 zmenu, vyrába aj oveľa zložitejšie Touaregy, Audiny, Porsche a tie do 290 ks na zmenu.
Zišla by sa vám pokora pane.
..neviem..čítal si ma ??? či ????....ja som tam pracoval vtedy, keď sa tam vyrábali až celé 2 modely ...golf a polo 3-ka....neskôr išla polo 4-ka....potom som odišiel z VW BA do VW MT........a presné číslo ti môžem zistiť, keďže brat tam robí presne 20 rokov.....dosť často sa o tom rozprávame, keďže som po 7-mich rokoch vo VW odišiel ku konkurencii, kde už pracujem vyše 11 rokov....a nie je to o pokore..pane, ale o rokoch praxe a skúseností.....
Konkrétne 1783 euro hrubého priemer bez menežmentu je výmysel komunikačného odboru VW. Toľko nezarábajú ani kmeňoví zamestnanci s 10 ročnou praxou a výhodami 13.a 14. platu. Robím tam už piaty rok a neustále ako agentúrny pre agentúry "dočasného" zamestnávania. S 3 až 4 mi 8 hodinovými nadčasmi za mesiac sa mi mzda dostane na 1000 euro v hrubom. A tie nadčasy sú ako za feudalizmu. 16 hodín v kuse v tejto "práci" je tak akurát pre otrokov. A ináč je to tam pre väčšinu jedna veľká otrokáreň.
..to si na to prišiel sám ??....alebo ti niekto aj pomáhal ????....to čo má spoločné odstávka s plánovaním výroby ???
V každej jednej dobrej firme si robia bilančný plán výroby na určité obdobie, aby sa vedeli predzásobiť súčiastkami!! Ale to pochopíš až dospeješ.
...:)....aspoň som sa zasmial :).......nepleť tu logistiku s planovaním ( ikeď sú to spojené nádoby ).....sú absolútne odlišné !!.....na začiatku roku sa naplánuje určitý percentuálny počet jednotl.modelov a rovnako sa naplánujú aj výrobné odstávky..takže, keď sa rozhodnú o radikálnu modifikáciu liniek, tak si naplánajú aj odstávku mesiac a nemá to ABSOLÚTNE nič spoločné s " dobrým plánovaním, keď si môžu dovoliť takú dlhú odstávku"....a logistom sa pošle výrobný plán , ktorý oni zase prepošľú svojim dodávateľom...atď.......ty súčiastka .....
Logistika môže byť:
v podnikovej ekonomike, doprave a informatike: netechnologické výrobné a obehové procesy, pozri logistika (výrobné a obehové procesy)
..tento príspevok bol akože k čomu ????......človeče, ja pracujem v automobilovom priemysle 20 rokov...napíšem aj slovom DVADSAŤ rokov...na oddelení logistiky a plánovania ( hore...).....a u teba vidno, že nemáš ani šajnu o čom píšeš....čo tu splietaš nejaké rozdelenia logistiky z wikipedie ??????
Nesúhlasím celkom, je to o sprostých Slovákoch. Plán je 290 ks za smenu, robí sa podľa môjho skromného odhadu v priemere 5 ks navyše.To máš za deň 15 ks za týždeň......
Slováci je*ú samých seba, to sme takí sprostí národ
VW
Produkcia (2015)
Počet vyrobených vozidiel 397 458
Počet vyrobených prevodoviek
262 400
Počet vyrobených komponentov 36 400 000
___________
t.j.
len denne vyrobených vozidiel je 1.088,93 (= 397.458/365)
Pocuj debilko, videl si niekedy realnu tabulu vo VW? Ci len googlujes?
A keby si mal aspon troska paru o tom, co pisem, vedel by si ze pisem o SUV. Ty zaostaly dement
Trolll
a
odkiaľ to mám vedieť, že píšeš o SUV, ak to nenapíšeš?
ak
sa OSPRAVEDLNÍŠ za tvoju chybu, tak ti možno odpustíme....
,-)
To je ťažký kaliber, tvoja otázka. Nevieš o tom, že neexistuje kapitalistická firma, ktorá plánuje výrobu a rozvoj pre každý budúci rok, alebo 5rokov, alebo 10, atď.??? Každý štát a firma musí plánovať, bez toho sú odsúdené na zánik, alebo s budú iba kolísať v toku trhu, až kým neskôr nezaniknú.
Odporúčame