Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Figu borovú.. Na nás sa vybodnú Rusi aj Čínania. Jedny za podporu fasistického Banderistanu, druhí za naše a české bratríčkovanie s Dalajlámom. Navyše trasa by musela ísť cez fašistickú Ukrajinu zmietanú v občianskej vojne, kto by tam investoval.. Že sa Banderistan rozpadne na pravdepodobne 3 časti, je takmer isté. Navyše kam by viedla rasa cez nás? K čechom? Maďarom? Albánsku? Čínu a rusov nezaujímajú nejaké odrobinky so žobrákmi..
Hodvábna cesta pôjde Čína Rusko Bielorusko Polsko Nemecko, a juzna trasa cez Kazachov, Irán, Turecko k Rakúsku..
Poučenie pre všetky americké defky - darmo vám bolo vasa analna speleologia - jedny nás len vyuzili na svoje špinavé intrigy a za to nám to východ zráta. Som zvedavý, čo tu budete vy buta tóthi žrať, keď tadeto nepôjde ani Hodvábna cesta, ani plynovod. Pozrite koľko desiatok percent príjmu slovenského štátneho rozpočtu je daň a odvody EUstreamu. Eurohujeri a amerotupci...
Na Slovensku sme projekt "Hodvábnej cesty" predbehli.
Naším výberom mýta, ktoré z 80% odchádza do panamských rajov cez oficiálne zmluvy štátu s SkyToll, čím sa podstatne skvalitnila nálepková zlodejina dialničných známok.
Rozvojové krajiny Ázie nám môžu závidieť - ešte nedobudované dialnice sú už nastavené na čistý tok peňazí hodvábnej úrovne.
Staviame diaľnicu pre SkyToll - Slovač sa rada povozí a už sa nevie dočkať ďalších kilometrov v poplatkoch odvedených do daňových rajov.
Za spevu budovateľskej piesne - kopal Jano , kopal hrob ! - sa vytešujeme stavbe storočia Hodvábná cesta 2.0 . Čo budú voziť tie desaťtisíce kontajnerov z pakingu to viem ! Ale čo slovenské budú voziť späť z Bratislavy do pekingu ani srnky netušia! Bryndzu ? Minerálky ? Pivo? Mlieko v krabičkách ? OK , ale potom kto zaplatí preprevu ? Fico ?
No predsa nemecké a francúzske autá! Ale čosi som počula aj o obnovovaní výroby v Dubnici...!!! A veď nemali sme zlé ani traktory, nákladné autá, bagre, vozne... Ale hlavne - oceľ, ferozliatiny! Číňania nevedia dobre spracovávať kovy. Veď preto kupujú stále ruské motory! Čína bude budovať aj vnútornú dopravu! A najmä našinci stále nevedia, že najväčší náš obrat tvoria chemikálie - hnojivá, granuláty, guma...
Porozmýšlaj čo sa ešte v EU vyrába.. NIČ!! My potrebujeme tovary z Číny.. Ešte 20 rokov bude CN a RU vysavat mozgy za tovar a potom sa mozete past, euroblbci..
Nesúhlasím s tebou!
Rezolútne nie!!!! - že Prečo?
___
- Volkswagen
- Citroen-Pežó
- KIA
- SAMSUNG
- US-Steel
- Slovenské elektrárne
- Continental Matador Rubber
- SIEMENS
- SLOVNAFT
- Duslo
atď.
Slovensko môže byť súčasťou obnovenej Hodvábnej cesty, Ale nemusí a zrejme ani nebude.
Keď sa hovorilo o širokorozchodnej, ktorá by umožnila dopravu čínskych tovarov cez naše územie do EÚ, tak tu bol mediány ošiaľ proti projektu. Číňania si to pamätajú.
Čínske projekty sa snažia obísť námorné trasy na Západ, ktoré kontroluje USA. Pán prezident Kiska nedovolí, aby sa čosi podobné realizovalo i v SR a niečo proti projektu určite vymyslí.
Skoro pravda... Kiska nedovolí a plukovník SI TO nedovolí.... kvôli EU. To len tu pár Ficových IStôT si myslí, že ich plukovník je stredobodom pozornosti Putina a Čínskeho prezidenta. Vkladajú svoje nádeje ako do dementného Trumpa.
Ani Ficova vláda nebude mať na tento projekt čas, momentálne nakupuje obrnené vozidlá za miliardu. Proti hrozbe z Východu...
Napriek tomu, niekoho takého ako Kiska sme tu ešte nemali: ten sa v Rusku ani v Číne nemôže čo i len ukázať...
a načo by sa tam Kiska ukazoval???
___
Motorom tohto projektu sú Ruské železnice, Číňania a Rakúske železnice (OBB) = širokorozchodnú chcú dotiahnuť k Dunaju v regióne Viedne!
___
Vo finále sa zvažujú 3 varianty
1.) - Širokorozchodná cez Slovensko na Marchfeld
2.) - Širokorozchodná cez Maďarsko na Marchfeld
3.) - Širokorozchodná cez Poľsko (Katowice) - cez moravské úvaly na Marchfeld
Väčšinu som ti vysvetlil v príspevkoch, ktoré mi admin z nejakého mne neznámeho dôvodu dôvodu zmazal. Znovu ti to vysvetlovať nebudem...
Trasa cez Slovensko sa zvažovala dlho, ale hoci pôvodne mala dobré šance, dnes má malé šance, najmä kvôli postojom v minulosti.
Kým sa nenaučís diskutovať, vrátane formy príspevku, nebudem s tebou diskutovať...
Žiadna širokorozchodná , ani cez nás a ani cez Maďarsko nebude. O to sa už pán Porošenko a ostatní kyjevskí pučisti postarali. Ak náhodou budeme participovať na tom grandióznom čínskom projekte, tak iba napojením na Budapešť, kde má končiť južná vetva , ktorá bude vychádzať z Teheránu a bude pokračovať cez Turecko , prístav Pireos a ďalej po železnici až do Budapešti. Širokorozchodná trať potrebná nebude.
Snívajme s Tebou ? o akej Hodvábnej ceste a o akom Slovensku tu tu hovoríš ? Nechodil si na zemepis ?
V skratke : peking _ teherán- istambul/pre lode pireus/ - belehrad - budapešť - a ďalej kade ? Sú dve možnosti ! Viedeň , alebo bratislava ? Áno ! Tvoj sen je pravda! Bude to Bratislava !
A zabudni na chyméru širokorozchodná a Slovensko. prečo ? Lebo ani za 20 rokov sa nebude po železnici jazdiť z Bratislavy do Košíc 160-200 km rýchlosťou a o južnej trati cez Zvolen radšej pomlčím , lebo tá sa vyhlási na budúci rok ako Železničný skanzen EU - ukážka ako sa to robiť nemá!
A číňania , ako hovoríš si to dobre obzerajú , s kým by mali do činenia!
Snívaj s redakciou? V názve článku sa uvádza: "Slovensko môže byť súčasťou obnovenej čínskej Hodvábnej cesty"
Uvedom si, k čomu sa diskutuje a netrolluj...
Na širokoroschodnú sme síce už zabudli, ale partneri z Východu nezabudli na postoj voči projektu v SR.
To, že je stav železníc v súčasnosti úbohý, je známe, ale že SR nevie reagovať na nové globálne projekty, je druhá vec...
Nová hodvábna cesta je súhrnné označenie pre rôzne varianty, z nich niektoré boli také, že by sa do nich mohla zapojiť i stredná Európa. Douč sa nielen zemepis!
Nemám čas reagovať na príspevky trollov, takže na tvoje ďalšie útoky reagovať nemienim...
na mape sa SK obchádza :) ...ale hej môže, ak si urobia kúsok zachádzku :D
Čína si neuvedomuje, že slovná hračka majora Terazkyho bolo "Čo bolo to bolo, terazky som major".
To platí aj pre bývalú Hodvábnu cestu...Čína zabúda, že nie všetci vo svete Čínu obdivujú...a verím, že sa v čo najkratšom čase spmätá aj Európska únia a USA....
Pred siedmymi rokmi sa neoliberálni fašisti na čele s hovorkyňou vysmievali tomuto projektu a nepovažovali za možné, že by sa niečo také uskutočnilo. To, že iba plnili príkazy svojich "pánov" - anglosaských fašistov - bolo jasné už vtedy a dnes sa to iba potvrdzuje. Mimochodom jedným z cieľov fašistického prevratu na Ukrajine bolo aj zamedzenie trasy východ-západ cez tento štát. Neoliberálnym fašistom sa ale nedarí dostať pod kontrolu Bielorusko, tak im neostáva iba čakať na "prirodzený skon" Lukašenka. No ani to im už nepomôže, pretože trasy sa predierajú aj cez Balkán a celá anglosasko-fašistická obrana je už teraz deravá ako ementál.
Žiaľ pre Slovensko je tá najvýhodnejšia verzia "Hodvábnej cesty" už neaktuálna. A len vďaka fašistickému prevratu na UA dnes "nevešiame" na kandelábre hovorkyňu a spol., ich zmarenie našej účasti už nebolo to hlavné, rozhodlo sa inde.
Ešte by som zdôraznil najdôležitejšiu informáciu celého článku, ktorá je tak trochu ukrytá. Tou informáciou je to, že drvivú väčšinu exportu a importu z a do Číny doteraz kontrolovali usa. To trasovanie kontajnerovej prepravy je "zaujímavé" a ešte viac chápem dôvody anglosaských fašistov pre zmarenie "Hodvábnej cesty". Zatiaľ čo teraz majú pod kontrolou 3/4 vývozu z Číny, tak po spriechodnení trás naprieč Euráziou stratia túto kontrolu a ostane im iba ich vlastný export/import. Dopady hlavne na východnom ale aj na západnom pobreží budú obrovské. Dá sa očakávať prudký a výrazný pokles zamestnanosti minimálne v prepravných službách. O strate kontroly pre NSA ani nepíšem... Straty, ktoré usa môžu očakávať vysoko prevýšia investície Číny do Hodvábnej cesty. To "znechutenie" usa začínam chápať...;))) im naozaj tečie do topánok a začína im byť z toho nepríjemne...
Ak si si nevšimol tak už USA dali pokyn ľudskoprávnym organizáciám. Rozbieha sa ďalšie kolo "porušovania ľudských práv v Číne"
a ako na zavolanie do toho namiešali Kadyrova čoby prezidenta Čečenska a pokračujú útokmi na Sev. kóreu a hackerskými pamfletmi. Dúfajú, že takto si niekoho spriatelia?
Ešte u nás môžu skúpiť pôdu a potom nám za svoje ceny a vo svojej kvalite predávať, čo na nej dopestujú. Ak sa nám nebude páčiť, tak dovezú odinokiaľ nejaký plastový odpad, ktorý nám dajú zožrať.
A môžu nám vlastne ponúknuť to, čo sme im ponúkli my. Vybudovať si u nás môžu tie najšpinavšie fabriky v ktorých dajú také platy, ako dostávali doteraz oni. Načo by špinili svoju prírodu, keď môžu našu. Viem si predstaviť aj to poľnohospodárstvo - vysoká produkcia, nízka cena, obrovské znečistenie pesticídmi, hnojivami, asi tak, ako Nemci teraz pestujú ruže v Afrike a pod. inde v rozvojových krajinách. Know how už majú. Karma je zdarma.
No dovi, dopo, to zas Europu zaplaví tovar Miletičkovskej kvality.
Povedal človek, ktorý má na sebe tričko made in china, tenisky made in china, telefón made in china, a mac - nooo ... made in china.
Číňania skupujú úrodnú pôdu. Aj v Europe. Aj na Slovensku. Rozpínavosť Činy je do budúcna nebezpečnejšia ako USA bombardovanie.
Najprv chcú do Europy po novej železnici posielať tovar. Cesta sa podľa článku skráti zo 6 týždňov na dva týždne. Čo keď v budúcnosti dostanú nápad posielať po tej železnici vojakov a tanky?
Môže sa stat.. Môžeš isť opľuť Vašíčkovi Lahvú pomníček za rozvrat slovenského zbrojárstva.
Každopádne never že nás prídu hamburgerožráči zachrániť.. Tí práveže len potrebovali nahnať do svojej teroristickej bandy čo najviac tupcov do prvej lajny, aby mal kto schytať prvý úder.
Môžeš sa hlásiť u Kiskota dobrovoľne - za výhodný úver ti požičia na výstroj, aby si mohol zabojovať proti "hrozbe" z východu.
PS: prosím ťa, chcípni blízko nejakej jamy, nech sa netrápime s tvojou mrcinou.
trasa?
cina-rusko-bielorusko-polsko -nemecko-
od uralu skoro rovina-cez ukrajinu a slovensko same hrbolce-
kto by robil tunely alebo klukatil okolo vahu-hrona?
taky obycajny sedliacky nazor-
Iste sa Slovensko stane súčasťou.... jedine tak plukovníkovou hodvábnou montážnou halou sa Slovensko stane, a pumpou pre Čínske ťavy tiahnúce na západ.
Zeman robí zo seba blbečka v Číne kvôli Slovensku asi...
Plukovník ISTOTA s čatárom Kiskom si sedia doma na zadku a meditujú nad občanom Matovičom.
V Čechách už pripravujú projekty pre jej realizáciu -
„Stát se ke stavbě rychlých železničních spojení poprvé jasně přihlásí a bude mít základní plán, kterého se můžeme držet během přípravy a výstavby nové sítě železnic,“ -
Chystá sa výstavba vysokorýchlostnej železnice do Drážďan, možno nám to ČD predĺžia do BA.
Nám by sa hodila na spojnici BA - NR - ZV - KE
Odporúčame