Pán redaktor, skutočne je nadpis pre trpezlivých rodičov? Nemysleli ste vodičov? :-) :-)
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Pán redaktor, skutočne je nadpis pre trpezlivých rodičov? Nemysleli ste vodičov? :-) :-)
Priestor, variabilita, komfort sú OK. Výrazné negatívum sú krátke sedáky hlavne vzadu, medzigeneračne až o 6 cm menej, je to daň za variabilitu, sedáky končia v polke stehien a sedenie na nich je vyslovene nepríjemné, aj pre ženy a deti. Vpredu 48cm, vzadu 41, aj Suzuki Ignis ich má dlhšie, a to už je na zamyslenie.
Inak prednosti ostali, absencia bezínového štvorvalca a tie nešťastné sedáky vzadu sú dôvodom prečo nevymením môj Partner I. 2005 za Riftera, aj keď jazda je to oveľa komfortnejšia, mechanický grip prednej nápravy je o 300% lepší. Inak kokpit a volant má najlepší Opel, môže byť aj vyhrievaný, aj cenovo vychádza najlepšie. Svetlosť podvozka nebol u tohto auta nikdy problém, odhadujem to na 25 cm, vždy som s ním prešiel všetko na čo som si ja ako vodič trúfol.
s Partnerom I som veľmi spokojný a mám ho už 14 rokov, Partner II - nič moc, čo sa týka úžitkových vlastností je to horšie ako v I, ale v piatok som videl 7 miestneho riftera, tak ma to normálne nadchlo - dával som si naceňovať automat v najvyššej výbave + doplnky, vzhľadom na to, že som flotiláč, rátam niekde okolo 23.000 a vymenil by som ho za Partnera II.... jediný problém je v motore, ktorý je aj v najvyššej výbave slabí, ale zas účelom je prijateľná spotreba vs úžitkové vlastnosti a človek od toho nečaká zázrak v dynamike jazdy....
Odporúčame