uplna hanba ako nevie rozpravat
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
kolaps dopravy uz nastal,nech sa pan Valo pozrie poobede na Gagarinku,rano tiez,15minut z DH na AS mlynske nivy je populizmus,co povedal,v podstate zbytocne malovanie novych bus pruhov,hlavne od Tomasikovej po Bajkalsku,ozaj,zachytne parkoviska pri Cintorine a na Baltskej praskaju vo svikoch.
Podľa značky, v týchto dočasných BUS pruhoch nie, tu sú povolené nákladné vozidlá.
Do bus pruhu (modra znacka) taxiky mozu. Tam vsak nie su bus pruhy, ale pruhy so zakazom vjazdu pre osobne auta (cerveny zakaz). Ze vodorovne (bus) a zvisle znacenie (zakaz vjazdu) hovori nieco uplne ine, asi nikoho neprekvapuje.
Len som zvedavý, či pri objektívnej zodpovednosti je možné preukázať, protichodnosť zvislého a vodorovného značenia na viacerých úsekoch.
Ukázalo sa že preferencia MHD je správny krok, mesto by malo pridať aj ďalšie BUS pruhy. Tiež treba dať preferenciu na križovatkám električkám a vozidlám MHD aby bola MHD rýchlejšia. V iných mestách oveľa brutánejšie obmedzujú autá (napr. mýto), inak nás zahltia, takže treba MHD zrýchlovať aj keď sa to autičkárom nepáči.
Nechápeš to len z dôvodu, že auto nemáš a nemáš ho preto ,pretože nie si natoľko aktívny, že by si ho nutne potreboval. Raz však budeš, ver mi ...
Ja osobne MHD vnímam pozitívne ale mám inú predstavu o realizácii skutočne rozumných a koncepčných riešení. Pre mňa nie je riešením to, že tebe vezmem raňajky aby som Ferovi mohol dať dvojité ... Chápeme sa ?
Toto je príklad toho ako sa robí z čiernej biela a naopak. Ako rodený Bratislavčan som nezažil primátora Bratislavčana.
Keď boli prázdniny (tie tri prvé týždne), ešte sa to dalo vydržať. Teraz je Bratislava zapchatá celý deň (mimobratislavčanmi) a tranzitnou dopravou. (už nepomôžu žiadne laxatíva :-))
Tomuto predísť, sa dalo len plánovaním prestavby a výstavby kľúčových komunikácii, vydávaním stavebných povolení a dodržiavaním harmonogramov.
Tak to je keď diktujú developeri a vládnu slniečkári.. :-(
Aha takze preco nam ta stanica nestoji? Preco nam nestoji nova vlakova stanica? To co tu napachal Durkovsky sa spamatavame doteraz. Zaroven cely ten rozpocet je od 2004 mensi ako rozpocet Brna/Dopravneho podniku Prahy. Toto nespomenies ako chybu?
K tvojmu názoru sa pridávam, je to skutočne tak. Na mnohých miestach sa zahusťuje výstavba a ťahá sa do výšky pretože poloha maximalizuje zisky developera, pričom vôbec sa nemyslí na dôsledky na parkovanie a okolité komunikácie.
Dnes je doba, keď sú štandardom dve až tri autá na bytovú jednotku, aká je ale norma pre developerov a koľko si pýta mesto parkovacích mesto pre hostí a navyše ? Tu niekde sa to celé začína. Samozrejme toto dosť závisí od lokality.
oh, v dnesnom videu nie je ta tlupa z magistratu, ktora sirila pred uzavierkami paniku? :-)
suhlasim dole s loginom, ze situaciu pre auta zhorsili
nastastie, opakujem nastastie, nevyrobili len vylucne bus pruhy, ale take, kde ide aj nakladna doprava a vsetci vodici, ktori kaslu na nejake znacenie, na primatora aj policiu, strasiacu nejakou objektivnou zodpovednostou (dostal uz niekto zobjektivnenu pokutu vobec?), takze ta situacie nie je taka zla, aka mohla byt
uvedomujem si, ze spriechodnovanie MHD na ukor automobilovej dopravy je trend a ze sa tomu ani BA nevyhne a ze skusenosti z tychto uzavierok dokazu vyhodnotit tak, aby z toho vznikli nejake pozitivne riesenia
Konecne citam aj ako taku pochvalu. Kazdopadne bezplatna MHD je len do konca marca. Som zvedavy na statistiku 7-10 rano ktorej sa vyhol. Ale ide naliat 8 milionov EUR do MHD navyse. Ako sam povedal vcera na stretnuti s obcanmi, pokym by nemal plan Bratislava nemal by ziaden cas riesit buducnost mesta popri sucasnych existujucich problemoch.
preco aku taku? uz minule ked tvrdil, ze to zvladli, tak som pripustil, ze to zvladli (mozno nie svojou zasluhou, ale to je jedno, pada to na ich vrub, uspechy aj neuspechy)
spisok plan B je zatial len hipsterskou knihou priani a staznosti
a okrem toho, akoze by nemal ziadny cas? ved vytvoril teple miestecka pre kamosov v metropolitnom institute - ti by ho mali zasobovat napadmi, ked ma plne ruky prace s exekutivou
Vďaka dátam zo sčítačiek cestujúcich a palubných jednotiek, ktoré evidujú polohu vozidla a čas jazdy vieme, že len v dvoch trolejbusoch jazdiacich po Gagarinovej ulici (201 a 202) stúpol počet cestujúcich v trojhodinovej poobedňajšej špičke v priemere zo 2569 cestujúcich na 3524 a jazdná doba medzi zastávkami Cintorín Vrakuňa a Hraničná sa skrátila z 31 minút na 10,5 minúty. Smerom do mesta v rannej špičke zostala rýchlosť MHD približne rovnaká na úrovni 10 minút, avšak aj napriek nárastu automobilov v tomto úseku v dôsledku obmedzenia zjazdu z Prístavného mosta a väčšieho využívania dialničného zjazdu na Gagarinovu ulicu. Počet prepravených pasažierov v MHD v čase rannej špičky vzrástol v priemere zo 4971 cestujúcich na 6020 cestujúcich. O zvýšenom záujme o MHD svedčí aj fakt, že nákup zľavnených týždenných listkov na verejnú dopravu cez aplikáciu IDS BK vzrástol o 1000 kusov.
Od celkového konštatovania, že sme situáciu zvládli máme ešte ďaleko a naďalej hľadáme ďalšie vylepšenia. Pracujeme na tom, aby sme zrýchlili MHD z Petržalky na linkách 98, 96 a 196, ktoré sa v dôsledku uzáver spomalili najviac a v krátkom čase predstavíme verejnosti riešenie. Upravíme signálne plány na križovatkách Prievozská/Bajkalská a Gagarinova/Tomášikova a pristúpime tiež k úprave vodorovného značenia na dialničnom zjazde na Bajkalskú a na rozdvojke z Bajkalskej na diaľničný obchvat, Prístavnú a Slovnaftskú. Registrujeme výhrady ku kvalite vodorovného dopravného značenia na Gagarinovej ulici, zvlášť k výraznej viditeľnosti pôvodných pruhov, a hľadáme preto technologický spôsob ako potlačiť ich viditeľnosť, ktorá môže za istých okolností pôsobiť mätúco. Ďalšou významnou výhradou bolo porušovanie jazdy v bus pruhoch. Tu je potrebné povedať, že k tomu využíva polícia hlavne objektívnu zodpovednosť a že prvé pokuty budú vinníkom prichádzať už v týchto dňoch.
Mareček, akoby si si nevedel uvedomiť, že mnohí proste nemôžu prejsť na MHD aj keby si čo robil. Proste je to pre nich nemožné. Robíte chybu že sa tvárite ako keby tu existoval iba volič jazdiaci s MHD pretože to tak proste nie je.
Ja osobne som stúpencom MHD ale takej ktorá neblokuje vozovky. Čiže vlaky a električky. Problém BA je v smere na Vrakuňu hlavne v tom, že je tam rameno Dunaja cez ktoré idú iba tri mosty. Tu je pes zakopaný. Tadiaľ musí prejsť každý. Popri letisku už dávno mohla byť predĺžená vozovka od Avionu a postavený nový malý most. A MHD bolo jednoduchšie riešiť len z dvoch uzlov VLAKOM. Potom rozvážať už iba z Hlavnej stanice po meste a zo stanice Vrakuňa po Vrakuni. Tým by MHD žiaden buspruh v tej lokalite ani nepotrebovala. Neprechádzala by kritickými miestami vôbec.
Proste riešení je mnoho a toto terajšie nie je dobré. Je to riešenie pre niekoho na úkor iných pričom negatívne dopady na diskriminovaných prevýšili nad pozitívami čo získali privilegovaní.
Co ty na to ze verejne obstaravanie na letne upratovanie je rozbite na najmensie casti tak aby mohli sutazit male firmy? Stale je to HIPSTER kniha priani a staznosti?
A uz len posledna vec. 2 dni po nastupe do uradu ho Ministerstvo dopravy upozornilo ze elektricku v Petrzalke nestihaju. Cize maka sa najma na tom. Ked sa nestihne mesto vracia peniaze aj za prvu etapu. Nesrovnal to pekne zbabral ked uz muselo ministerstvo urgovat v prvy tyzden.
Nesrovnal bol spomaleny chrobak, o to viac treba ocenit Ftacnika za most aj elektricku
Marečku veľmi sa snažíš Vallo ti určite pridá na odmenách.len sa tolko nesnaž propagovať tu komisiu Vallových priateľov.Z toho čo vypisuješ tiež sedíš na magistráte.
Je fajn že sa snažia ale robia detinské chyby. Už som jasne napísal, že ak by nezaviedol tie buspruhy práve teraz keď sú tie uzávery, nepadla by vina na jeho hlavu, pretože každý vie že to súvisí s projektami ktoré boli avizované pred jeho nástupom.
Počkali by sme v kolónach ale stále by všade boli dva alebo tri pruhy ako doteraz. Riešiť mohol akurát ako zvýšiť priepustnosť prípadne pouvažovať zaviesť niečo ako jednosmerný mnohoprúdový mestský okruh ako sa to osvedčilo vo Viedni.
Takto len v istých miestach zúžil priepustnosť pre motoristov na jeden pruh a tí sa musia pozerať vedľa na prázdny buspruh. To už vina padá na jeho hlavu, lebo tento nezmysel vymysel on. To mu volič neodpustí.
Ak mu toto radil jeho tím, tak je jasné to, že mu v ňom chýba názorovo aj istá skupina jeho vlastných voličov - motoristov, ktorí sú nútení využívať autá a nemôžu presadnúť na MHD.
Chápem ak niekto urobí chybu. Ale neznesiem ak niekto urobí zjavnú blbosť a do nemoty bude presviedčať ľudí trčiacich v kolapse, že vlastne žiaden kolaps nie je.
Pán Vallo, vy ste svojim riešením situáciu zhoršil. Vytvoril ste vďaka bus pruhom lieviky ktoré znížili priepustnosť hlavných ťahov a jediný kto si to pochvaľuje sú policajné hliadky ktorým ste zaistili zvýšený výber pokút od frustrovaných šoférov.
Nepochybujem že tí čo používajú MHD vás pochvália, ale garantujem vám, že ste stratil voličov čo po tej trase jazdia autami.
Ak je niečo príklad neschopnosti nájsť koncepčné riešenie, tak to bolo toto vaše. Pár ľuďom ste zrýchlili dopravu len za tú cenu, že ďaleko vyššiemu počtu ľudí ste tú dopravu spomalil. Nie to nie je koncepčné riešenie, to je riešenie zvýhodniť niekoho na úkor niekoho iného.
Vallo ešte nedozrel na primátora, stal sa ním priskoro. Je fajn chlapík, ale nemá na to riešiť úlohy z pohľadu skutočne všetkých občanov. Chýba mu empatia.
Kebyze neda preferenciu MHD a kvazi (ne)fungujuce bus pruhy kolkych volicov by stratil? Skus sa na to pozriet tak ze kazde riesenie bolo pre niekoho zle.
A zabudol som dodat ze preferencia MHD je v kazdej prirucke alebo teorii ako sa maju riesit problemy s dopravou.
Nestratil by žiadnych, pretože každý vedel, že situácia súvisí s výstavbou a všetci by na tom boli rovnako.
Takto do toho zasiahol umelo, privilegoval jednu skupinu na úkor inej, znížením priepustnosti istých uzlov na polovicu spôsobil kolaps a také šialené veci ako je Ružinovská ráno upchatá takmer po svoj koniec zúfalcami čo sa snažia napríklad nejak obísť jeho geniálny buspruh na Gagarinovej pred križovatkou s Tomášikovou.
Viac voličov z tých čo jazdia MHD teda nezíska, ale šoférov áut ktorí z objektívnych príčin MHD používať nemôžu spoľahlivo presvedčil o svojej nevhodnosti na post primátora. Diskriminácia jedných a zvýhodnenie druhých nie je koncepčné riešenie. Chalan zaspal v totalite ...
Ešte k tej preferencii MHD. Len ste obaja s Vallom nesprávne pochopili o čom tam je reč. Je iná vec preniesť MDH na koľaje mimo vozoviek a iná vec amatérsky doničiť priepustnosť komunikácii v meste nejakými vyhradenými pruhmi pre sem tam nejaký autobus keď zvyšok času zívajú prázdnotou a vedľa nich je beznádejne upchatý iný pruh.
Iný moment je to, že tie komunikácie sú postavené najmä z peňazí motoristov a ich cestnej dane !!!
Čiže peniaze z ľudí vyťahovať na to by vás bolo, ale čo za to dávate ? Nič, práveže opak, ešte obmedzujete platiacich.