"predpokladá sa však, že oproti harmonogramu môžu viac alebo menej meškať"
Tato veta v pripade statu znamena 30 rokov, v pripade sukromnika par mesiacov
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
...lebo tá "8" prúdová je už teraz dosť vysoko (na násype). To potrebné zdvihnutie D1 bude iba cca 0,5 metera nad terajší stav. Ale ak by mali dvíhať D4 ponad D1 museli by D4 zdvihnúť o cca 14 m nad terén.
Či to ale bude lacnejšie je otázne. Štát nie je schopný toto kríženie postaviť a v harmonograme sú obrovské časové sklzy (zo strany štátu). Možno by bolo dobré aby tu niekto z obhájcov vlády napísal koľko desiatok miliónov eur pokuty bude platiť štát Španielom ak Španieli dokončia D4 skôr ako štát most na D1. Aj preto D4 napreduje raketovým tempom, kým ministerstvo nie je schopné postaviť jeden 34 m dlhý most.
Už to začína! Som zvedavý, kedy bude konečný termín dokončenia diaľničného obchvatu po Raču To predsa bola priorita ! Predčasným dokončením R 7 sa len presunú zácpy z priľahlých dedín Bratislavy do ulíc jej juhovýchodných predmestí.Predsa sme preto aj tak volili ,ako sme volili, županov , primátora , starostov. To mali byť gólmani aj na všetky tieto dopravné problémy Bratislavy a okolia. Pritom ostáva pre dobudovanie podstatná časť obchvatu -prechody diaľnice cez Karpaty, vrátane razenia tunela. Keď to nevieme u nás ta sme to mali zadať iným i v zahraničí,
ktorí sú skutoční profesionáli nielen v dodávateľskom zabezpečení ale i v projektovaní .
Všiváci nedávajú do zmlúv žiadne regresy za neplnenie dohôd - v Číne sa dohodne výber mýta PPP projektu začiatkom stavby na 25 rokov aj prevádkovými nákladmi a reklamáciami počas 25 rokov - ak výstavbu naťahujú šetria na kvalite, samy realizátory sa okrádajú :-)
Odporúčame