... nejako mi tu chýba že čo s tými , čo jazdia na porsche 240 km , stále budú môct zaplatiť cca 600 eur a idú si spokojne ďalej, alebo buzerácia bude platiť len na tých nemajetneších.... ha ha ha
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Že šliapnu na krk telefonistom a budú brať neprispôsobivým značky za nezaplatené pokuty (lebo kvôli nim je táto zmena) je chvályhodné. Pustiť ale kolobežkárov na cesty je čisté šialenstvo. Prečo? Nuž skúsme:
- kolobežkári obvykle nemajú potuchy o dopravných predpisoch. Jazdia na nich ľudia, ktorí autá nemajú, práve preto majú kolobežky
- kolobežky nemajú svetlá ani blinkre!! Počet zrážok áut s neosvetlenými kolobežkármi večer a v noci bude obrovský
- kolobežky nemajú žiadne poistenie. Ak niekto nabúra kvôli kolobežkárovi, tak to od neho potom môže vymáhať 10 rokov. Alebo, čo je pravdepodobnejšie, kolobežkár proste ujde
- kolobežky nemajú ŠPZ, takže budú totálne anonymné
Včera som videl jedného podvečer v čiernom oblečení bez reflexných prvkov ísť cca 35 km/h po ceste. Jednoznačné riešenie je, keď to má mať rýchlosť nad 25 km/h, treba mať osvetlenie a blinkre. Pod 25 km/h by som povolil aj na chodníkoch s úpravou zodpovednosti za škodu.
-cyklisti nemaju potuchy o dopravnych predpisoch
-cyklisti tiez nemaju blinkre (kolobezky svetla maju)
-cyklisti nemaju ziadne poistenie....
-cyklisti nemaju SPZ...
to co pisete plati 100x pre cyklistov a nehovoriac o tom kolki z nich jazdia vedla seba, ignoruju krizovatky a podobne.
sam som vodic a zvazujem kolobezku, to co tu pisete su domnienky z presvadcenia.
aj budu este urcity cas, nez zistia, ze musia respektovat zmeny v zakone
Podľa mňa ano, si účastníkom cestnej premávky to jedno ci stojíš na červenej alebo v zápche, stále si užívateľom ciest.
Odporúčame