Keby kupujem nové auto, beriem toto ako nič. Ma všetko, čo potrebujem a skvelá spotreba
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Ako keby bola tá zbožňovaná spotreba spotreba spotreba spotreba spotreba spotreba jedinou nákladovou položkou pri prevádzke auta... Zrátaj si katastrofálnu stratu hodnoty ako pri každom hybride a zistíš, že si sa kľudne mohol voziť na šesťvalci a nie na srande s krútiacim momentom 200 Nm :-)
Ono u Toyoty spotreba a bežná údržba bude viacmenej jedinou nákladovou položkou. V podstate asi ani neexistuje kvalitnejšia značka na trhu.
Strata hodnoty ma osobne nejako nevzrušuje Auto kupujem na cca 10 rokov a viac. Teraz si akože nemám kúpiť auto, ktoré sa mi páči, aby nestratilo hodnotu? Radšej si kúpim Golf a o 3 roky ho predám, aby nestratil veľmi hodnotu? Sú to moje peniaze a radšej za ne kúpim "Japonca" na dlhšie obdobie, počas ktorého budem riešiť benzín + základný servis. Corolla hybrid to do bodky spĺňa.
Ináč 200 Nm nie je žiadna hrozná hodnota. Na používanie auta v bežnej premávke je to plne vyhovujúce.
Spokojní budete aj s infotainmentom Toyota Touch 2.
Urcite nie. Momentalne asi najvacsia slabina Toyoty na ktorej by mala velmi popracovat aby sa aspon dorovnala tomu co dnes ponuka europska konkurencia. A dost mozna, ze aj korejska.
Na japonocv ktori su snad najviac technicky a hi-tech zalozeny narod na svete je to viac nez podivne...
Na infotainment sa dá zvyknúť. Na čom jazdíte? Ak na niečom inom ako Toyota - potom sa môže zdať iný / zlý / nevyhovujúci :)
Práve infotainment je jednou z posledných vecí, ktoré súvisia so spoľahlivosťou auta ;).
no praveze jazdim Corollu TS hybrid 2.0, co je v podstate aj toto akurat oplastovane viac a trosku zdvihnute aby to bolo "crossover"
V teste infotaimentov sice sa Toyota umiestnila niekde v strede ale podla mna je ten infotaiment zastarany, odozvy navigacie tragicke a grafika priemerna. V podstate virtualny kokpikt Toyota stale neponukla lebo aj v najvyssej vybave kombinu display pred vodicom s klasickymi budikmi. Akoze preco? Da sa vybrat z 3 grafickych modov ale tie su usmevne a bohuzial aj dost neprehladne. Ikonky su vzdy inak rozhadzane a clovek ich potom musi hladat. Zvykal som si celkom dlho a na ovladanie niektorych veci stale potrebujem manual (ak ich pouzivam malo) pretoze ovladanie ich infotaimentu nie je intuitivne...
To ma mrzi lebo inak je to auticko super
Corolla je pekne auto, hlavne dvojliter kombik hybrid, inak by som si ho nekupil :)
ale pisat o Corolle Trek ako o crossoveri, ci Corolle GR-Sport ako o sportovej Corolle je viac nez usmevne. V podstate vsetky tieto verzie Corolly TS by mohli byt poriesene volbou prislusneho paketu pretoze ide vacsinou len o kozmeticke upravy. Nic podstatne sa nemeni. Takze "scout" ma nizku spotrebu a slusny vykon ale aj ostatne verzie Corolly s tymto istym pohonom. Vratane Corolly GR-Sport, ktora ma rovnaky vykon ako Scout ci klasicky kombik alebo hatchback.
Odporúčame