120 bola to hrdzavejúca halaburda, žiadne kúrenie, kufor , hluk -skrátka šrot, to mohli nechať spartaka
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
to je ako ked som v nejakej diskusii videl "odbornikov" ktori okrem cien a platov teraz a v sociku zacali porovnavat aj priemerny ved dozitia a vobec pritom nebrali do uvahy, ze odvtedy preslo 30 rokov (od zmeny ale komunisti vladli dlhsie obdobie, takze kludne mozeme brat aj 50 rokov) a za ten cas veda a vyskum hlavne vdaka informatizacii pokrocili milovymi krokmi. To je ako keby ste chceli porovnat ake pocitace boli v 80-tych rokoch a ake su teraz. A takto sa k vela veciam pristupujem. ani naznak kritiky toho ako to dnes funguje ako keby uz nebolo co zlepsovat a dosiahli sme stav dokonalosti.
Vy tu nadávate na zaostalý socializmus a mňa rozčuľuje zaostalý kapitalizmus . Na Slovensku boli vyvinuté transportné technológie kde funkcie automobilu zabezpečuje karosérie a inteligenciu transportných technológii softvér viď videa :
https://www.youtube.com/watch?v=8F7HX9uINxo
https://www.youtube.com/watch?v=7kiNaAg2i-o
https://www.youtube.com/watch?v=ypAiib27lKw
A pojmy ako nasávanie, stlačenie, výbuch, výfuk, zohrievanie a chladenie sú pre mňa elektrotechnika 200 ročné archaizmy .
Všetky, dnes známe pokusy s voľnou energiou sú podvody. V druhej ukážke vidieť jemné silony na pravej strane, ktoré bránia "odfúknutiu" objektu. Nasávanie, stláčanie, výbuch, výfuk sú znakmi spaľovacích motorov, ale najdôležitejšou súčiastkou spaľovacieho motora, bez ktorej by nefungoval je málo spomínaná, ale o to dôležitejšia súčiastka - zotrvačník. Piestový spaľovací motor bez zotrvačníka nemôže fungovať, netočil by sa, len by ním šklbalo. Ja som tiež elektrotechnik a teším sa na voľnú energiu od okamihu spustenia 5G siete naplno. Možno sa ňou bude dať aj svietiť. Aspoň LEDkami. :) :)
Lipka možno pre teba sú tie pojmy málo. Načo niekomu ako ty vysvetľovať pojmy a veci nových motorov a elektroniky v autách . Nemáš pojem čo je v tých softoch napísané . Vlastním niekoľko tov diagnostických strojov roky a nikdy som na všetko ešte neprišiel . Myslím ,že si zaspal dobu tvojím vyjadrovaním .Pozrel by si si principiálne plány ,vysvetlenia napr BMW o radaroch ,kamerách nočného videnia sieľovanie v autách nerozprával by si také nezmysly..Hrabem sa v tých autách a hlavne elektroniky posledných 25 rokov a často mám veľké problémy. Nemáš pojem čo v tých autách je..Taký jednobodový vstrek som pred 20 rokmi za jedno poobede voperoval do auta s bezkontaktným zapaľovaním a zfunkčnil z L sondou. Dnes by mi pomaly vypadali posledná vlasy ,keby som to niekam voperovať chcel a to mám len učňovku..Vypadne ti v Peugeote alebo citroene napájanie páčiek ,skončil by si ,jednoduch nemáš pojem aké sú tieto autá. Tie tvoje hračkárske ukážky ,no daj praktické využitie..
Iba k tej korózii, ani západné autá rovnakej triedy neboli na tom o moc lepšie, hrdza ich zožrala rovnako, aj Golf bol ak sa nemýlim zinkovaný až od štvorky.
na fordoch napriklad vsetko fungovalo aj po 300tisic km, akurat karoseria bola ako reseto
Hmmm...zaujímavé....
Častokrát sa stretávam s tým, že na vývoz do zlého kapitalizmu sa robili lepšie a luxusnejšie vybavené výrobky ako pre našich ťažko pracujúcich súdruhov vo fabrikách a na poliach....pre domáci trh.
V tomto prípade ale nemôžeme nadávať na "zlých kapitalistov" že tie horšie tovary išli na domáci trh a lepšie na vývoz - to sme si tak rozhodli sami!
Aj naši samotní súdruhovia uznali, že kapitalistický trh žiada vyššiu kvalitu ako socialistický a to sa s nami vezie doteraz!
V Rakúsku sa vyrábajú okrem iného napr. aj G - čkové Mercedesy, takže tá škodovka iste nebola lepšia ako to, čo sa tam vyrába - si na dosť veľkom omyle.
V Rakúsku sa vyrábali vlastné autá do roku 1959. V Čechách, či Československu sa vyrábajú dodnes napriek tomu, že fabrika má už zahraničných majiteľov.
To akože rozvinutosť štátu, alebo spoločnosti sa odvíja od výroby automobilov.
Už teda chápem, prečo museli v ZSSR niečo zohnať na Západe aby sa scivilizovali - čiastočne.
A tak je to s tými autami i nich doposiaľ.
Rusi vždy používali v automobilizme výdobytky západného priemyslu, za cára by to v Rusku neboli zvládli v tomto obore, ale dokázali vdýchnuť tým výrobkom novú dušu, niekedy prišli s úplne novým riešením. Napríklad GAZ61, auto postavené pre civilný sektor, v tomto segmente asi prvé civilné na svete s náhonom na všetky kolesá, má len jednu chybu - zapáčilo sa armádnym dôstojníkom, tak ho používali aj bez ďalších úprav. Všade inde na svete vychádzajú voľnočasové civilné autá do ťažkého terénu z pôvodne vojenských vozidiel.
dolezite pre vasu predstavu je kam dospel boj za demokraciu a slobodu ...
Inak absolutny suhlas s vami ...
pre vas je dolezite aby ste si technicky vedel poradit alebo chapal na co je dolezite klast
doraz pri udrzbe sucasnych automobilov ...
doraz sa pritom presunul do oblasti spolahlivosti metriky riadiacich systemov pripravy zmesi
tiez chladenia ...
Predstava.
Rok 2020 - v ČSSR socializmus na vrchole.
Škoda Favorit - piata modifikácia.
Vpredu okrúhle svetlá a vo volante airbag kúpený za devízy od kapitalistov.
Vzhľadom na nainštalovaný airbag - cena Favorita vzrástla od 80 %.
Poradovník už iba 4 roky...........
Myslíš kolego, že by už boli súdruhovia až tak pokrokoví ..............
Predsa len, opäť kapitalistické huncútstvo - na vytiahnutie peňazí od proletariátu......
Jasne kapitalisti su k nam tak laskavi ze uz 20 rokov na nas profituju ako na lacnej
cinskej pracovnej sile tu v europe ...
ani neviete ako silne davate na javo ze ste ostal k k tom ...
No casom sa to viac zhorsuje ...
Prispevok hodny idiota! Za sociku si sa dostal vsade v kombinacii autobus/vlak! Teraz sa nedostanes nikde, nemas spojenia a preto uz mas preplnene kolabujuce cesty!A porovnaj si naklady kolko vynalozis na taku cestu!
Na priemernom, nie slávnom automobile má svoj podiel aj použitý rozvod OHV. Z toho dôvodu sa ani zďaleka nepriblížila k Žiguli. Ani po náročných úpravách hlavy nie! Pozrime sa na experimentovanie s rozvodom: Poľský Žuk - dodávkové auto, sa objavil s motorom z Waršavy s historickým rozvodom SV, a v zime ho nebolo možné naštartovať z batérie. Ale nasledujúci motor už bol s rozvodom OHC, teda experiment s rozvodom OHV Poliaci vylúčili. Preto sa im podaril celkom použiteľný motor. Česká - československá Škoda sa s tým rozvodom dlho hrala, kým ho konečne nepustila k vode!
Ziguli myslis ten Rusky Fiat ku ktoremu dosli vdaka vydieraniu Fiatu Talianskymi komunistami inak by stale Rusi jazdili na drozkach..?
Taliansky komunisti hrozili Fiatu strajkami ak nepredaju licenciu Ruským komunistom lebo chudaci nemaju na com jazdit.
Abraxas vie - bol pri podpise zmluvy a všetkých jednaniach........
Zároveň si z Vatikánu priviezol vagón náboženskej literatúry, ktorú
potom tajne pašoval do Poľska.
Presný opis jeho náboženského disendu je pod článkom
o výročí Lady zo dňa 7.12. 2020 na tejto debate.........
vidis dedko
ja som bojoval za to aby taky stary chren
ktory v podstate patri do cvokhausu
mohol vypisovat blbosti na internete
.. no a teraz povedz ako komunisti donútili desiatky firiem na západe, aby im do automobilky dodali roboty, obrábacie stroje, lisy ... dokonca ako donútili západné stavebné firmy podielať sa na výstavbe ! Veď len hlavná hala mala vtedy na dĺžku 1847 m na dĺžku a šírku 500m .... ceľková rozloha 2 milióny štvorcových metrov . Ako komunisti donútili firmy Thyssen , Bosch , Kuka ....
No daj ty borec- pitomec ! ....
Ja som počul o inej verzii. To z Alfy Romeo sa hnevali na Fiat, a na pápeža! Skončilo sa to tak, že zástupcov AR pápež prijal na súkromnej audiencii, vyobliekaných v čiernom a skúmal, ako im ublížil. A tak sa od nich dozvedel, že je to diskriminácia, keď sa modlí každý deň za Fiat a za Alfa Romeo sa nemodlí. (Pápež sa modlí po latinsky "FIAT VOLUNTAS TUA" - Buď vôľa tvoja.) :) :)
Presne ten ruský FIAT, ktorý Taliani čisto pre Rusov, na ich požiadavku prestavali na rozvod OHC! Lebo veru FIAT124 bol pôvodne s rozvodom OHV tak isto, ako každá škodovka v tom období okrem súťažnej. To muselo byť veeeeľmi silné vydieranie, keď sa Talianom podaril taký kúsok s tým rozvodom! :) :)
Je pravda, že škodovica sa aj exportovala, ale tým sumám uvádzaným v článku príliš neverím... To by zákazníci museli byť pod vplyvom drog. Posledná škodovica, ktorá kráčala s dobou bola 1000-ka, s privretím oboch očí ešte 100-vka. Tieto 105/120 už boli čistá katastrofa. Zastaralý interiér, slabý a neskutočne hlučný motor, kvôli stupídnej koncepcii (motor vzadu chladič vpredu) sa to v lete prehrievalo a v zime nekúrilo. Do batožinového priestoru sa nezmestilo absolútne nič, maximálne tak sypké hmoty. Otvoriť to dokázal úplne každý so zahnutým drôtom. O škodoviciach sa na Západe len hovorili vtipy. Napríklad: "Ako zdvojnásobiť hodnotu škodovky? Natankovať plnú nádrž". Príklad, keď to porovnávali s Porsche sa naozaj stal, ale Andrejčák zabudol dodať že to mysleli ironicky.
Škoda 105/120 nezniesla porovnanie s nijakým súčasníkom. Autá z rokov 1975 - 1990, to bola celkom iná kapusta, než tento nepodarok. Žigulák bol oproti tomu ako mercedes a Fiat 128 bol oproti škodovici ako Aston Martin
no a ja s bratom este ako deti sme spolocne s mamou v lete 1989 (tesne pred revoluciou) v Skode 120L podstupili cestu do Kodane za pribuznymi :) Je sice pravda, ze za Berlinom sa roztrhlo plynove lanko a auto sme museli na dialnici odstavit ale nastastie tadial chodilo aj dost cechov a jeden nam pomocou drotu to plznove lanko spravil tak aby sme s tym autom, plne nalozeni dosli do ciela kde sa to necha opravit. A tak aj bolo :) Na spiatocnej ceste potom uz ziaden problem nebol. Auto nove nebolo
samozrejme "smutna evolucia", ze sa vobec este cudujem... ach jaj
vsetko bolo zle ale teraz je uz len dobre :) Za este svetlejsimi zajtrajskami aj s ockovanim na COVID19 3...2...1...START
Za socíku nebolo všetko zlé, ale škodovica 105/120 bola naozaj katastrofa :-)
A co za sociku bolo dobre ? Ze ludi okradli o slobodu majetok dinancie zotrocili v ukradnutych fabrikach a aj tak nakoniec skrachovali potom co ludom znicili zivot ?
Každý mal prácu, vzdelanie, bývanie, lekára, zubára zadarmo. Predpokladám, že ešte stále bývaš v byte, ktorý dostali tvoji rodičia zadarmo.
Prestaň tu vypisovať nezmysly.
Myslíš si že Miki je na tom nejako zle ?
Že je nútený bývať s rodičmi, alebo v byte po rodičoch ako ty ?
Keď bol ten socík tak úžasný - prečo vo všetkých voľbách po roku 1990 sa
postupne viac a viac prepadávali strany kandidujúce s programom socializmu ?
Tento rok už ani nemal kto kandidovať.
Nemali na volebnú zábezpeku.
Tak ten tvoj úžasný socík dopadol.
Mne rozprávky písať nemusíš.
Ja mám 70 rokov - zažil som si svoje........
Ľudia rozhodli sami.....
V 70 nastupuje demencia, aby socík dopadol, tak ako dopadol, západ to stálo nemalé peniaze. Ale sa im to vyplatilo, fabriky pokradli a majitelia tam teraz musia muklovať...
No za socíku proletariát - ležal v Jugoške pri mori a tu robili zaň automaty.......
Sorry - poprosím, koľko je z tých predpotopných socialistických fabrík v prevádzke ?
Možno 5 -10 ??
A aj to iba podľa mena.
Inak komplet prestavané.
Z pôvodných šrotovísk nezaostal kameň na kameni........
Ozaj to tu vyzerá, ako v Detroide! :) :) :) Mesto automobiliek a dnes v troskách! Chvalabohu Mečiar nepustil do Bratislavy GM, ale VW. Lebo už v 2009. by bola bratislavská automobilka krachla.
Stanko a kolko sa nam tu vystriedalo roznych veducich stran za tych 30 rokov? HZDS, SDKU, SMER. Ale to neni nic oproti tomu ako poleti Matovic so svojou sebrankou z parlamentu prec do zabudnutia. Ten prepad preferencii uz nic nezstavi
Neviem, co si mam dnes o tom aute mysliet. V tej dobe toho u nas vela nebolo. 100vka rezala ako svina. Tieto krabice ale neboli az take ohurujuce. Vela ludi to chvalilo, porovnavali to s Ladou. Ale porovnat sa to nedalo.
V zime to prakticky islo celu cestu na sytic, takze to zralo ako svina.
Da sa ale povedat, ze patrili medzi tie lepsie, kedze boli wartburgy, trabanty, fiaty, dacie, volgy, moskvice a take.
Ja som tieto auta v laske nemal kvoli syticom, velkemu hluku, absencie kurenia a vysokemu riziku uvarenia vody. V tej dobe som jazdil Ladou 2105.3 a to uz bola naozaj ina kategoria.
A krabicovy rozhrkany favorit bola finalna katastrofa.
Neda sa im upriet ale jedno. U nas bola Skoda vzdy povazovana za nieco extra, ale v skutocnosti extra nebola. Mali vzdy dobry marketing, zmotany s narodnou hrdostou ci niecim takym
Az take zle to so Skodou nebolo ...
Karoseria od modelov 120 bola nachylna na rezonacie vylucne zo zadnej casti
a to v dosledku skladby prepazok vnutornych blatnikov a predelu
motorovej casti od interieru co sa dalo riesit nastoknutim
pozdlzne narezanymi gumenymi hadicami ...
pokial sa pamatam,
okolo 110km/hod to zacalo a pri 112km/hod prestalo
alebo tak nejako
tie zvuky sli okrem ineho aj zo spodnych krycich plechov a tiez z konzoly vyfuku ....
typujuc na rezonaciu od 1800 do 3 tisic otacok ...
inak trochu viac tlumexu do vnutornych blatnikov a dutin a bolo to tiche auto
tiez hlkovo neskutocne pomahali plastove vnutorne blatniky
ktore prefektne riesili nachylnost na koroziu ...
Aby sme to vyvrátili, tu je osem kanálová hlava Škoda http://ix.sk/jJZzA
ono to bolo myslene v duchu takto
Hlava Skoda 100
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/vSbP…
.
8 kanalova hlava S Favorit...
Neviem prečo si autor nevie odpustiť tie ideologické táraniny? Bolo to auto na úrovni svojej doby, mnohé na rozdiel od väčšiny tzv. kapitalistických, jazdia doteraz. Vidím t v okolí. Keď napadne sneh, všetky golfy, fiaty, ople a iné stoja, no škodovka sa doslova prehryzie cez záveje. Ich slabinou bolo kúrenie. Napriek tomu, že tam bolo 13 litrov kvapaliny - v zime nestíhalo, v lete sa prehrievalo. Ale videl som na zraze klasikov a veteránov pri Brne také škodovky 120 a 125 že ani z fabriky také neboli. Vrcholom bol voz v koženej úprave s tónovanými sklami, xenónovými svetlami, automatickou prevodovkou, elektrickými oknami a klimatizáciou.
Môžem povedať že to nebolo až také zlé pri dodržanej údržbe a menších vylepšeniach.Motor mi vydržal 240 tis.km.Výmena rozvodov 2x a predného ložiska na kľukovke.Kvalitnejší a pravidelne menený olej a filtre,kontrola a nastavenie ventilov občas zapaľovania,2x rozdeľovač-zrepasoval som.Veľmi dôležitý vypínač na zapnutie predného ventilátora chladiča.Z objemu a dlžky rozvodu chladiacej kvapaliny + rozloženia motor vzadu a predný chladič každý mal vlastný termostat to bol závažný nedostatok od výroby.
2-3 repasy vodného čerpadla,termostat pri motory.nejaké tie klinové remene ,1x spojka s ložiskom a vencom.Pri dobrom zimnom obutí pneumatík veľmi dobrá jazda v hlbokom snehu (viac bolo treba dávať pozor na predný spoiler, alebo plechy.)
Tých 13 L sa nedá porovnať s motormi umiestnenými vpredu kvapalinou chladenými.Trošku sa tam dalo pomôcť dostupne zakúpeným krytom na chladič a zakrytím zadných vetracích otvorov na zadnej kapote,nalepenie tepelnej izolácie v motorovej časti z bokov na blatníky,bola to aj čiastočná zvuková izolácia.3 krát ošetrenie dutín,2 spodné nástreky aj vnútorné blatníky z toho ten druhý sa používal na natieranie morských lodí+vždy dva nástreky antireflexnou farbou.
Doplnky ktoré som vyhotovil,led otáčkomer,alarm (zvukovo-svetelný) pri otvorení dverí,+ kombinovaný s pohybovým senzorom-nevýhoda silné nárazy vetra spôsobovali aktiváciu alarmu.Vek dožitia 22 rokov.Motor skončil- prasknutá hlava a potom po krátkom čase i škodovka 120L, tak že pri vyššej vonkajšej teplote po jazde s naloženým prívesom po 100 km pred vjazdom doma do mesta som zabudol zapnúť ventilátor.
preco vstrekovanie ?
Nielen pre ucel emisii
ale najma koli prvemu studenemu startu.
kedy podla uz predoslych prispevkov bol opisany vplyv
stuhnuteho oleja na casovanie motora prave v tak najchulostivejsom rezime ...
Koli studenemu startu z dovodu zvysenej benevolencie motora na zakladne fyzikalne pomery
v sacom potrubi pri starte s vplyvom na pripravu zmesi voci karburatorovym verziam,
tiez pre eliminaciu klasickej precitlivenosti predmetneho agregatu na teplo posobiace na
teleso karburatora a s tym spojenym uvolnovanim benzinovych par ktore obohatenim zmesi
komplikovali start za tepla ...
Vstrekovanie tiez eliminovalo fatalnost nasledkov nevedomosti o spravnej montazi
telesa vzduchoveho filtra ktore pri vacsom dotahovacom momente deformovalo
viecko karburatora s OKAMZITYM vplyvom na sudeny start ktory nasledne bol odkazany
na pomoc akceleracnej pumpicky ... doslo k tomu z dovodu dehermetizacie kanalov emulznej trubicky syticoveho kanalu ...
co sa tyka parametrov vstrekovanie vzdy poskytuje moznost
pohodlneho zvysenia najma krutiveho momentu co vplyva
na kultivovanost chodu motora ...
Ale aj tak 100% problemom kultivovanosti motora Skody
"mohla" byt mechanicka spolahlivost rozdelovaca hoc pri pouziti tranzistoroveho zapalovania ...
problem bol vyrieseny az u neskorsich verzii Favorit pri ziskavani signalov casovania zo zotrvacnika ...
Zas trepes. Skodovky boli sroty boli na ne poradovniky a aj tak vacsina ludi si ich pri komunistickych platoch nemohla dovoliť. Dnes kupit auto nie je problem a to preto ze kapitalizmus robi z luxusu bezny tovar ale socializmus s beznych veci luxus.
Este aj statna bezpecnost vysetrovala kazovost skodoviek. Mysleli si ze je to sabotaz neuvedomovali si ze socialista vie len kradnut a zotrocovat nie vyrabat nieco kvalitne a dostupne pre obycajnych ludi.
ak sa pozriete na politiku protiruskych sankcii tak trochu to napoveda vtedajsej dobe ...
pozrite sa dnes kam dospela agrarna krajina ktoru Stalin zanechal s prvym funkcnym
jadrovym reaktorom na svete v oblasti energetiky ...
Niktoš a Vw ,Mercedes a iní sú v Rusku len tak ? Rus nevedel nikdy vyrobiť auto a tak je tomu aj dnes. Smutné ,ale bez nemca by nemal aj kombajny Clas. Ja si myslím ,že v Rusku vedia vyrobiť tanky ,zbrane ,rakety ,ale autá nie. Sú ale veľmi šikovní a vynaliezaví opravári ,to sa im nedá odoprieť..O reaktoroch by som pomlčal ,tie nehody ponoriek a Černobyl hovoria samé za seba..
preto kazdy rok postavili desiatky tisic bytov ?
a preto mal kazdy zdarma zdravotnu starostlivost ?
a preto boli zdarma skoly vratane VS ?
.........................
chod na operaciu,
mozno ti este nejako pomozu !
taky obraz o socializme aky prezentujete potrebuje utuzovat v prospech papezskeho PR
en isty vatikansky rad zaoberajuci sa hospodarskou a ekonomickou kriminalitou ...
pozrite sa kam sme dospeli ...
Zhorsenie situacie sa ucelovo vysvetluje koronakrizou ...
Nebolo by nahodne povedat ze najprv doslo k miernemu zlepseniu situaicie 20 rocneho
profitu z diskriminacnych prijmovych praktik vo vychodnom bloku ktore je teraz vysvetlovane
korona krizou akoby tu kriza nebola minimalne uz 10 rokov ...
Tak kto vlastne zotrocuje ludi ????
Socializmus daval ludom vzdy co k zivotu potrebovali navyse system sa budoval od nuly
pricom dnes mame 76 rokov po vojne !!!!!!!
No hop klobaska ako to vysvetlite s tym altruizmom papezencov a sposobov
naklanania verejnej mienky v prospech ich vedenej politiky zotrocovania ???
Pritom dnesne zadlzenie statu je porovnatelne so separatnym zadlzenim jeho obyvatelstva ...
Za sociku to tak nebolo ..
je absurdne si mysliet ze by papezenci sa vzdali boja o moc po porazke fasistickeho Nemecka .
Faktom je ze nepomahali ale podporovali podvratnu protistatnu cinnost za socializmu !!!!
Cakali na situaciu kedy zautocia spinavostami ktore predovsetkym
prekryju ich zapletenie do slovanskej a zidovskej genocidy pritom neostava len pri ovladnuti Slovanov
ale vidime zapletky v Afrike - Libija, Blizkom vychode - Irak, Siria chemicke zbrane, zrusenie embarga
na obchodovanie sirskej ropy ropa za zbrane vylucne z ruk
'umiernenej" sirskej opozicie, Juznej Amerike - Venezuela (rezolucia o uznani docasneho samozvaneho prezidenta )
Toto Moskva nerobi ....
Pritom rozhodnutie plynu z EP na zakade poziadaviek vylucne rimskokatolickych elit z Bundestagu pripadne Francuzka.
Princip zneuzivania menoveho systemu a bezpecnostnych zloziek USA je pri tom evidentny
na margo globalnej sceny ...
Do pozornosti nik neuvadza ze smrt Jana Pavla prveho uzko suvisi s presadenim agresivneho
mocenskeho vstupu papezencov do vychodneho bloku ktore sa spaja s pojmami ako charta 77
a prazske jaro ci presadenia financnych zavazkov statu voci Vatikanu a jeho aktivit v oblasti
ambicii priameho napojenia sa na statne odvody socialneho a zdravotneho charakteru ....
Je mi luto povedat ze aj moji stary rodicia nechapali fenomen ktory spevadzaju vsetky
rezimy nepoddavajuce sa papezencom pritom najvacsim problemom dneska je nenormalna
deformacia cenotvorby v dosledku presadzovania zavislosti na centralizovanej moci
skrz dotacnu politiku ...
Dotacna politika je myslenie socialistov. Okradnu ludi na daniach o majetok vsetko reguluju čím navysuju ceny a znizuju prijmy pracujucichh.
Matovic je pro EU socialista a Sme Rodina klero komunisti. Napriek tomu nemaju na Smer a jeho Hlas ktori dosiahli ze stat zoberie zamestnancovi az 75% z ceny jeho prace v vdaka socialnym vymozenostiam dvihli ceny niekde az o 30 %.
mozes si kupit nove auto a nalozit si ho plne bananmi ale kvalitnu zdravotnu starostlivost, tak to je cim dalej vacsi problem. a hadaj co je pre teba lepsie? hadam, ze to auto :DDD ale len dovtedy pokial si zdravy. potom sa ti otoci chrbtom ako prvy tvoj zamestnavatel a zrazu auto nebude az take dolezite
a ked ho mas na leasing, tak nebude ani to auto velmi rychlo :DDD
az potom sa mnohym otvoria oci ale uz vacsinou je neskoro
sme to vdaka Andrejcakovi zase dopadli - este aj v rubrike o autach riesime politiku a rezimy...
Netrep. Za sociku ludia umierali o 7 rokov skor ako na zapade vdaka tej zdravotnej starostlivosti a kvalitke co jedli. Lieky si pasovali zo zapadu tu ste mali hole rite.
Ahaa a co terajsie nasledky globalizacie?
Ebola, Ekoli, Bifidus Escherichia coli dalej prasacie, vtacie chripky ?
podalsie v socializme do toho pletiete nasledky alkoholizmu fajcenia a zlej zivotospravy vobec ...
hlavne dosledky nadmerneho pouzivania bracoveho masa a zivocisnych tukov
ak nie v mestach tak na dedinach ...
Navyse Zapad okrem Nemecka nebol tak vojnou zniceny
sa pozri kolko teraz pocas pandemie umiera ludi na tom tvojom zapade. inak ja som s holou ritou nechodil, je mi luto, ze ty ano. Mali tvojich rodicov lepsie vychovat aby sa o svoje deti vedeli lepsie postarat
andrejcakove ideologicke tarany
povytahuje si z webu technicke informacie, da k tomu obvyklu propagandisticku omacku,
nejaky pribeh o zlych neschopnych totalitnych komunistoch
nakoniec nejake foto
a posle do redakcie.
by som takehoto pisalka nafleku vyhodil
ani obecnu kroniku by som mu nezveril
Odporúčame