Kam sa vseci stale ponahlaju?
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Heheh, mna prekvapuju ti cinski vedci, ako to len
mohli odcitat rychlost 620 km/hod na trati 165 m!
Autor clanocku sa neobtazoval si precitat popisku
pod obrazkom, kde ma toto:
"Prototyp nového vlaku s plánovanou prevádzkovou rýchlosťou 620 km/h predstavili vedci univerzity v
Jiaotongu na trati dlhej 165 metrov, vybudovanej v Čcheng-tu."
boze tito zaostali cinania :D
stavat nove trate, to na Slovensku nam pekne staci aj jedna
a 400km dialnicu staviame desatrocia aby bolo co neustale pred volbami otvarat
Je fakt potesujuce ze Bratilslava ma uz podpisane memorandum o vystavbe technologie Hyperloop ...
No ked k tomu priratame vizie o ciste slovenskej automobilke a dostojnom zivote Slovakov
tu posobiaceho dedula v akcii my tu budeme zit ako v CERNE ....
v tom bude zrejme ten Figel dostavby dialnice Blava Kosice ...:-))
My máme parní stroj,
úžasné síly zdroj
a že náš je nja ta tá.
Spustíme parní stroj,
úžasné síly zdroj,
pro každého nja ta tá.
Každý nám závidí jé, o jé,
kdo stroj uvidí.
On si pěkně funí,
koukejte, co umí,
náš parní stroj nja ta tá.
A jak si tak zpívá,
páry nám přibývá
s tou písničkou nja ta tá.
Pára zvedne vše, co člověk žádá,
písty hýbe, pákou mává,
na ja ta tá, na ja ta tá.
Spusťte stroj ! Přidejte více vody !
Zvyšte otáčky z maxima na mimimum !
Zapněte furtošlap funebrálního perygea !
Provedu.
Vypustím kontrolního chrousta.
My máme parní stroj,
úžasné síly zdroj
a že náš je nja ta tá.
Spustíme parní stroj,
úžasné síly zdroj,
pro každého nja ta tá.
Na na na na na na,
na na na na na na,
on si zpívá nja ta tá,
na na na na na na,
na na na na na na,
náš parní stroj nja ta tá.
Na na na na na na,
na na na na na na,
on si zpívá nja ta tá.
kde presne ?.. ja viem len o opaku.. teda, ze sa niektore regionalne trate rusili a zariastli burinou, ale o ziadnej novej neviem..
Ktory blazon by chcel premavat rychlostou lietadla po kolajniciach ???
Uz 500 km/h je fakt technicky huste ...
Pri rychlosti 800km / h uz museli velmi riskovat ...
Kazdopadne BLAHOZELAME k milniku ale najma, ze to dopadlo dobre !!!
Ostava drzat sa zdraveho rozumu.
ten vlak nejde po kolajniciach. po kolajniciach by to bolo sutocne rosambo. uz len prechod cez vyhybku by bol zujimavy.
Ale urcite, ze tento vlak zrejme ma nejake bezpecnostne prvky, ale je viac ako iste ze tieto
prvky su dosledkami na 300 honov vzdialene dopadom sucasnych opakovatelne pouzitelnych
nedestruktivnych rieseni ....
Len tak nahmatkovo ...
1. vypadok, alebo porucha levitacneho alebo strediaceho ucinku pri 800km / h
........spustenie nudzoveho podvozku ??? 800km/h... :-))))))
.........spustenie istiacich lizin ??? len tak pre predstavu
bezpecna medza sucasnych rotacnych reznych nastrojov je na urovni 80m/s
pricom technologia vlaku ju prekracuje 3 x aspon vo faze pociatocnej rychlosti ...
.
Dalej otazka predstavy co za zazitok to musi byt ak dojde k nudzovemu brzdeniu pri 800km/h
ak mame skusenosti v oblasti letectva s pristavanim pri zhruba 200km/h na pneumatikach ...:-)))
.
Blahozelame Cine k technologickemu milniku ale s uritostou bezpecnost tejto technologie
mozno este nie je ani v moznostiach predmetu vyvoja ...
je to pripad na klasickej rychlotrati kde v Nemecku nedaleko obce Eschede v 1998
pri rychlosti 200 km / h doslo k nehode unavou materialu konstrukcne noveho typu okolesnika,
naslednemu vykolajeniu a stretu s mostnym pilierom ...
V dosledku vyzutia a nasledneho prasknutia okolesnika, ktory po nahlom narovnani, prerazil podlahu
v oblasti sedadiel pasazierov, neskor druhym volne visiacim koncom naraziac na hrot vyhybky
sposobil zmenu smeru za nim prechadzajucich voznov na dalsiu kolaj ...
101 mrtvych 88 zranenych
Piaty vozeň pri rychlosti 200km/h vrhlo na pilier tristotonového cestného mosta,
vedúceho nad traťou, a ten pilier zničil. Most sa na neho zrútil a celkom ho rozdrvil.
Po tejto nehode doslo k technckej zmene, navratom ku konstrukcii okolesnika ako monobloku ...
800km/h nepojde, premavat ma okolo 600 km/h, 800km/h je udajne jeho potencial. ale to este neznamena, ze tak rychlo pojde
Slovenská strela na trati Bratislava - Košice nikdy nejazdila. Boli postavené iba 2 súprava ktoré jazdili kyvadlovo Praha - Bratislava zo zastávkou v Brne !
Keby aj dnešné vlaky / niektoré/ jazdili tak že by sa išlo Bratislava-Žilina-Poprad- Košice určite by to robili za 2,5-3 hodiny . Ale kto by si kúpil lístok o 100% drahší ? A čo zadarmári , dôchodcovia , išli by sa pásť ?
to iste juzna korea, japonsko, indonasia, malajzia... a tam komunisti nie su.
ten pokrok ma spolocneho menovatela. KAPITALIZMUS. komunizmus v cine narobil viac zla ako dobreho.
... zabudol si na plno vecí. Že ten vlak je úplná novinka a na rozdiel od nízkoteplotnej nemeckej technológie lineárneho motora používa technoógiu pri normálnych teplotách .... Jeho vývoj a konštrukcia je čisto Čínska ....
<<Jeho vývoj a konštrukcia je čisto Čínska ....>>
Ako to mozes vediet , ked nevies ani precitat tento clanok poriadne?
Maglevom v Shanghaji som siel, ma to 40km a buchalo to celkom slusne, asi ako v normalnom vlaku.
Odporúčame