Tak to vyzera, ked par tisic ludi bojuje proti vysledkom volieb! Take tisice, ktorym ich strana nevyhrala, najdete po kazdych volbach!
Ale nie v kazdom state sa budu bit na uliciach!
Tak to vyzera, ked par tisic ludi bojuje proti vysledkom volieb! Take tisice, ktorym ich strana nevyhrala, najdete po kazdych volbach!
Ale nie v kazdom state sa budu bit na uliciach!
Ale na uliciach nie je polovica ludi!
Ak chcu obciansku vojnu v uliacich miesto volieb - nech sa paci, zajtra vyhlasit, ze volby budu od zajtra v uliciach a vsetci volici do ulic, ktori vyhraju bitku!
To nie je o platoch!
Nedokazu to v tychto podmienkach ani aktivisti so snami, ako vsetci onemeju, ked nastupia!
Vidime to aj na tom, ze zlyhavaju tieto nove generacie aj ako rodicia! Tolko sa s detmi len kamaratia, ze im skacu po hlave a potom riesia traumy z toho, ze su rodicia! Maju z toho depky!
Kedy predtym bolo materstvo na depresiu? Clovek mohol mat aj desat deti a nesikanovali ho!
Dajte dotaznik, kolki ucitelia by si este raz vybrali ucit na druhom stupni! Nikto! Este ich budu urazat, ze nevedia ucit! Pritom si to ani nevyskusali! Len kazdy sniva o tom, ze on by uz dokazal tak zaujat, ze vsetci by z neho onemeli!
Poviem vam priklad. Kedysi sme mali dobreho ucitela na Zemepise. Obcestoval cely svet a rozpraval nam velmi zaujimave veci ku kazdemu ucivu! Ucil tak, ako mal, aby zaujal! Napriek tomu, ti, co sa chceli ucit, ucili sa a ti, co sa nechceli, tak sa nielen neucili, ale sustavne vyrusovali!
No v tej dobe sa to este dalo zvladnut! Nemohli si zas az tak velmi dovolovat, ako dnesni ziaci, cize, kto chcel, ucil sa!
Odvtedy preslo 40 rokov a dnes si tito triedni gauneri, co sa nechcu ucit, dovoluju kazdym rokom viac! Lebo vraj ich treba tak zaujat, aby sa chceli ucit, aby to pre nich bolo zaujimave! Pochybujem, ze by to dokazal aj ten ucitel spred 40 rokov! Ten by dnes uz z takej triedy usiel!
A viac by zarobil ako bachar! A dnes by mu este povedali, ze jeho chyba, ze ich nezaujal, hoci obcestoval cely svet a ucil tak, ze to ziakov, co sa chceli ucit, zaujimalo!
No ucte sa, ked okolo vas vykrikuju, zdrzuju, kde to vyzera cez prestavky ako v rusnovom depe!
A problem nie je kovid, lebo taketo zle vysledky budu stale, ked nebude disciplina a prostredie v ktorom sa da ucit! Na druhom stupni sa takto neda fungovat, aby to neprinasalo naopak stale horsie a horsie vysledky a stale horsiu a horsiu sikanu!
To asi poznas nejakych z dediny, co sa niekde v tramtarii zasivali!
U nas kazdy chcel chodit do roboty stoj, co stoj! A prave preto, ze na dialku to bolo tazsie!
Takze u nas prvy stupen stale fungoval a druhy - videla som ich ako chodia ucite zo skoly!
Mnozstvo ucitelov sa stazovalo, ze z domu je to tazsie a robia do vecera.
A ked vyriesite disciplinu, zmizne na skolach aj sikana!
Ale toto sa vobec neriesi! Lebo ucitelia este stale nie su kamarati! Chora doba!
Ja sa vobec necudujem ucitelom druheho stupna, ze sa v takych triedach neda ucit! Ja by som to nerobila ani za nic!
A nikto, kto by videl hoci len ako ucitel z prveho stupna! To je hroza! Necudujem sa potom nasledkom v uceni a na sikane!
Je to velmi jednoduche, staci vyriesit disciplinu na druhom stupni a budu ine vysledky ako ked sa dalo ucit!
Ale disciplina sa neriesi, presny opak, ze ucitelia nie su so ziakmi este stale kamarati! Zas len ten sposob, co opakuje Drucker! Chcela by som vidiet, ako by sa kamaratil s triednymi gaunermi a zaujal ich pre vyucovanie!
O tom sa asi pekne sniva len tak teoreticky! No vzdy na to doplacaju deti, ktorym sa tym vyucovanie znemozni! V takych triedach sa neda ucit! Pritom na druhom stupni sa o tom rozhoduje!!!
My sme stale ucili, neucili sme dva mesiace v prvom roku, ked sa este nevedelo, ci nebudu zomierat aj deti! To je prvy stupen. Inak stale!
Chces povedat, ze o tom rozhodovali ucitelia, co sa stazovali na viac prace, ked na dialku?
Na prvom stupni sa este da ucit! Preto mame lepsie vysledky, ale z mojho pohladu ucitela sa na druhom stupni vobec neda ucit, ked skoly nemozu nijako zakrocit proti ziakom, ktori narusaju vyucovanie a to v kazdej triede!
To by si mal kazdy vyskusat, co by tak naucil, keby mal sustavne v triede niekolko ziakov, co cele hodiny narusaju vyucovanie, vykrikovanim, drzostami, nemozu sa ucit ani take deti, ktore by chceli!
Co si vychvalovali?
Ja viem, ze sa stazovali, ze z domu je to narocnejsie. Mimochodom chodili ucit zo skoly a ziaci boli doma!
Dalo sa ucit, lebo bolo ticho! Dnes narusaju kazdu hodinu triedni gauneri a skoly si s nimi nevedia poradit. V takych triedach sa neda ucit!
Moja dcera si najviac pochvalovala na gymnaziu, ze konecne je v triede ticho a mozu sa ucit!
Určite k tomu prispievajú aj "určité sily", ktoré vyslovene pracujú na znižovaní úrovne školstva - viď film Učiteľka.
Kurikulárna reforma prinesie ešte väčší chaos a problémy. Veď Drucker pokračuje v "reforme" predchádzajúcej vlády.
ZŠ sa má rozdeliť na 3 stupne. Súdruzi z NDR trochu pozabudli, že celé naše vysoké školstvo vzdeláva len učiteľov dvoch stupňov. Ale to je také typické pre predchádzajúcu vládu, ktorá niečo zaviedla a až potom zisťovala aké to má dopady.
Toto je rovnaký princíp v ktorom ide Drucker pokračovať.
Tak napr. podľa tejto reformy bude môcť dieťa poznať všetky písmenká až v tretej triede ZŠ. To som zvedavý ako sa bude učiť v treťom ročníku iné predmety, keď ešte nebude vedieť ani poriadne čítať...
4. Kvalita učebníc je otrasná (Učitelia radšej fotia kadejaké materiály, namiesto toho aby išli pekne podľa učebnice, lebo v učebniciach je dôležitejšia forma ako obsah. Na každej strane je včielka, obrázok a kadejaké iné vyrušujúce elementy, ale aby sa človek dozvedel čo je podstatné z daného učiva a čo je len zaujímavosť, tak to tam akosi chýba).
5. Byrokratická záťaž učiteľov (učitelia musia veľa času venovať byrokratickým papierovačkám, účastiam žiakov v súťažiach .... namiesto aby učili)
6. Ústupky žiakom (znižujú sa požiadavky na žiakov, aby neboli konflikty s rodičmi, ktorí sú čím viac na učiteľov agresívny)
...
V školstve je jednoducho chaos a môže zato každý minister, ktorý tam bol doteraz a pod tlakom mimovládnych organizácií tam implementoval vyslovené hlúposti. Nedbal nato aby sa znižovala byrokratickú náročnosť učiteľov a v neposlednom rade nevybojoval platy učiteľov také, aby bolo učiteľské povolanie váženým v spoločnosti a nie podradným.
Celkom dobre to vystihol komentarom jeden na alternative:
"Ja vidím problém v týchto bodoch, ktoré treba riešiť:
1. COVID zatvárania škôl (bohužiaľ žiaci sa neučili, vynechané učivo im chýba ia bude im chýbať)
2. Integrácia poruchových žiakov do tried (väčšina žiakov trpí a je zanedbávaná, lebo učitelia musia polovicu času venovať pár integrovaným žiakom v triede)
3. Preplnenosť tried (30 členná trieda sa nedá jednoducho kvalitne učiť. Hlavne že v triede sú niekedy traja pedagógovia = učiteľ + dvaja asistenti, ktorý ale učiteľa skôr vyrušujú ako mu pomáhajú. Načo platíme asistentov? Nebolo by Lepšie mať radšej 20 členné triedy a žiadneho asistenta? Aha EÚ nato dáva peniaze... no tak za chvíľu sa bude jeden učiteľ v triede trápiť a bude tam 5 asistentov žiakov, ktorý tam budú sedieť ako žiačikovia a pozerať na trápiaceho sa učiteľa...)
"znázorňujúce tučného homosexuála, ktorému drží v rukách jeho penis útle chlapča."
To fakt toto je na tom obraze? Naozaj chlapca? Vsade pisu, ze len dvaja nahi muzi.
Nechapem, preco nie je vo vsetkych novinach!
++++++++
Dakujem, tento som nepocula.
Take absurdnosti predsa zazivame od roku 2015, ked povstali uvedomeli a aj z liberalov sa stali fasisti!
To je fakt, ze ich zabili neliecenim!
A nasi propagovani odbornici sa chceli prizivit na poslusnosti farmaloby, tie by skrachovali, keby boli lacne lieky! Toto bola a je moralka lekarov!