Rozšírenie diskusie: https://blog.sme.sk/diskusie/3552971/1/pozor…
A tvrdil som niekde, že sa tak stalo po prvý krát? Nie. Teda ste zaujatý a neobjektívny.
Nenávisť k pápežovi???. Asi sotva, ak ho v článku vyzdvihujem alebo oceňujem za odvahu.
Poopravím vás: Cirkve vo veľkom strácajú ovečky a jedným z dôvodov prečo sa tak deje sú kresťanské dogmy. Cirkvám teda nezostáva nič len po dlhých storočiach postupne tie dogmy odstraňovať, ak nechcú stratiť ešte viac ovečiek čím by bola ohrozená ich existencia. Výhovorku, ktorú ste použili, že pápež len opravil zlý preklad, je smiešna. Lebo diabolskú vlastnosť Bohu pripisovali cirkve celé stáročia a denno denne. A vôbec im to nevadilo. A zároveň dobre vedeli, že keď opravia v Biblii jednu vec, padne tým dogma o neomylnosti Biblie. To nebola otázka prekladu, to bola otázka udržateľnosti akože čistoty biblického Slova ako údajne čistého Božieho Slova a to za každú cenu, aj za cenu pripisovania diabolskej vlastnosti Bohu.
Opúť, nič vecné z vašej strany, len pokus o zosmiešňovanie, čo je samo osebe známkou primitivizmu.
Pokračovanie:
Nie, pod paľbu kritiky by sa mal dostať islam ako celok.
Iste by si neobhajovala školu, kde by 70 až 80 % učiteľského zboru navádzalo žiakov k obrovskej nenávisti a vymývalo im mozgy. Nepožadovala by si, aby sa kritizovali iba konkrétni učitelia. Nedovolila by si si tvrdiť, že škola ako taká je čeče, že veď len 80 % učiteľov sa správa nemorálne až zvrátene.
Žiadala by si, aby škola bola okamžite zrušená, jej riaditeľka a dotyční učitelia postihnutí, možno zabásnutí.
Mýliš sa. Ak chce niekto napádať moju kritiku islamu, a nie len moju, nech sa páči, už roky tých ľudí vyzývam, aby ma zažalovali. Nikto sa o to ani len nepokúsil. Zase si vedľa.
Prekrúcaš moje slová. Totižto nikdy som nepovedal, že proti islamu nič nemám.
Žiaľ opäť musím uviesť, že je potrebné držať sa toho, čo je uvedené v článku, nie vymýšľať si. Dokonca je v ňom dva krát zväčšeným a hrubým písmom zdôraznená nutnosť, aby sa islam dostal pod paľbu kritiky a ty mi tu podsúvaš, že plošne proti islamu nič nemám.
Tvoja cesta je pochybná, čo vyplýva aj z toho, že nereaguješ na dotazy ktoré som zadal. Pýtaš sa, aká iná cesta je možná, pričom túto naznačujem alebo označujem už v samotnom názve článku. To je absolútna priorita. Prvý krok. Ak sa nevykoná, všetko ostatné je márne.
K Tvojej 1. otázke: Skús ma zacitovať, či už z mojich článkov, diskusných príspevkov, ale e-mailov. Pokiaľ viem, nikdy som plošný zákaz islamu nenavrhoval.
K Tvojej 2. otázke, odpoveď znie: Lebo Tvoja jediná cesta k tomu, aby nenastala islamizácia Európy, je dbať na to, aby boli dodržiavané platné zákony každým, teda aj moslimami.
Trestné je propagovať veci, ktoré vedú k potlačovaniu základných ľudských práv a slobôd. Ibaže islam za takú vec nepovažuješ. Ak je tak, tak potom to je iná téma, a minimálne tu ju riešiť nebudem, lebo téma článku je iná.
- Je potrebné držať sa toho, čo je v článku uvedené; nie vymýšľať si. Dokonca je v ňom dva krát zväčšeným a hrubým písmom zdôraznená kritika, nie zákaz.
- Ak chceš argumentovať platnými európskymi zákomi, základnými ľudskými právami a slobodami, tak vedz, že sloboda vierovyznania, ktorú spomínaš, sa podľa európskeho práva nevzťahuje na šírenie a propagáciu vecí, ktoré vedú k potláčaniu zákadných ľudských práv a slobôd. Islam je toho krásnym príkladom. A propagovať takéto veci je trestným činom. Tak v čul buď múdra a postupuj podľa európskeho práva na ktorom chceš budovať, resp. chceš vyžadovať dodržiavania platných zákonov. Podaj trestné oznámenie, lebo aj na Slovensku určití ľudia propagujú islam a som zvedavý ako so svojou naivnou teóriou dopadneš.
Preto ja v článku kladiem dôraz na kritiku zvráteností v islame, totalitnej ideológie, aj keď sa schováva za náboženstvo.
- zmena v nasadení do semifinále podľa skóre je zanedbateľná pozitívna vec proti pretrvávajúcim veľkým nedostatkom na ktoré som poukázal v článku.
- 4 skupiny sme tu už síce mali ale odvíjal sa z nich systém, ktorý platí dnes. Aj so svojimi nedostatkami. Tiež išlo iba o kozmetickú zmenu.
- Na MS 20 hrá 10 mužsitiev. To je dosť podstatný rozdiel.
- Kto vyhrá základnú skupinu, mal by mať logicky právo zvýhodnenia. Práve pre toto by tie zápasy mali od začiatku a počas všetkých zápasov v základných skupinách oveľa väčší náboj. Favoriti by mali oveľa väčšiu motiváciu hrať každý zápas naplno.
- Zvýhodnenie veľkého favorita? Veď každý má rovnakú šancu vyhrať základnú skupinu. Každý štartuje s počtom bodov nula. A za to, že je niekto lepší, a dokáže vyhrať skupinu svojimi schopnosťami ľahšie ako iní, nemožno ho predsa trestať.
a vy ste pre zmenu len zástanca starého za každú cenu, lebo prijatie nového vždy nesie určité riziko. Takto ako vy rozmýšľajú aj kompetentní..., teda tí, ktorí udržiavajú celé roky neatraktívny systém.
- Tá zmena je len kozmetická. Nič nemení na skutočnostiach uvedených v článku.
- Pre 4 skupiny nie je nevyhnutne potrebné, aby sa hralo v 4 mestách. Stačia dve.
- Nezavádzajte. V článku je jasne uvedené, že prvý by mal zabezpečený len priamy postup do štvrťfinále.
- Zápasov by som mal koľko? A to bolo v článku uvedené. Nezaujímavých, tréningových by bolo menej, a zvýšil by sa počet tých, v ktorých by išlo o veľa. Pribudlo by "osemfinále" a štvrťfinále by sa mohlo robiť systémom dvoch skupín, z ktorých dvaja najlepší by postúpili do semifinále. Takže oveľa viac kvalitnejších zápasov by bolo.
- Navyše by ten systém bol spravodlivejší. To by ale nevyhovovalo mužstvám ako Slovensko, ktoré pri platnom systéme majú väčšiu šancu dostať sa do semifinále ako by mali pri novom. Dnes im stačí, ak vo štvrťfinále ich súper, favorit, raz zakopne, aj keď pred tým vyhral 7 zápasov.
Netreba zákonite vymýšľať nové veci. Niekedy stačí len skúsiť to, čo už bolo vymyslené.
pokračovanie - posledná časť:
a) Má Izrael, aj keby sme výrazne oklieštili jeho hranice, resp. zredukovali jeho veľkosť v prospech Palestíny, právo na existenciu?
b) Odsudzujete násilie v islame?
c) Ste za rovnocenné postavenie a práva žien?
d) Mali by mať kresťania a Židia v moslimských krajinách rovnaké práva ako moslimovia?
e) Ste proti trestom a postihom za kritiku islamu?
f) Ste proti postihovaniu ľudí, ktorí opustia islam?
A koľko percent Palestínskych mužov by odpovedalo ÁNO na všetky tieto otázky? Je to viac ako 0,5%, 1%, 2%, 3%, 5%, 10%…? Koľko?
6. Ak by ste žili v Palestíne, dovolili by ste si verejne kritizovať islam a protižidovské prejavy tak ako si bez problémov môžte dovoliť kritizovať Izrael minimálne v demokratických krajinách, ku ktorým sa radí aj Izrael?
P.S: Pán Kandalaft, preukážete mi aspoň časť z ústretovosti, akú očakávate od pani Čaputovej?
A teda odpoviete mi na moje otázky?
1. Ste moslimom? Prosím o jasnú odpoveď; ak je to možné.
2. V izraelsko-palestínskom konflikte ste bez pochybností na strane Palestíny, Palestínčanov. Viete ale niečo vytknúť aj Palestínskej strane? Myslím tým hlavne palestínskych politikov. A ak áno, čo všetko? Myslím v období od r. 1937 do súčasnosti.
3. Majú nemoslimovia v Palestíne aspoň také práva aké majú moslimovia v Izraeli?
4. Dá sa z hľadiska úrovne dodržiavania základných ľudských práv porovnať postavenie židov v Palestíne s postavením Palestínčanov, moslimov, či Arabov v Izraeli? Je to zhruba porovnateľné? A v prípade, že židia v Palestíne nie sú, aké by v nej asi tak mali postavenie z hľadiska dodržiavania ľudských práv, ak by ich tam bolo dajme tomu 10% z celkového počtu obyvateľstva?
5. Vašim odhadom, maximálne koľko percent mužov Palestíny by odpovedalo ÁNO, čo i len na jednu z nižšie položených otázok? Je to viac ako 1%, 5%, 10%, 15%, 20%, 30%…? Koľko?
Pokračovanie:
2. „Postoj k Izraelu a Palestíne je totiž v dnešnej dobe lakmusovým testom úprimnosti humanistických, ľudskoprávnych a demokratických hodnôt. Kritizovať Čínu, Rusko či Orbánovo Maďarsko, na neprijateľnosti politike ktorých je v demokratickom tábore všeobecná zhoda, je správne, ale zároveň aj veľmi ľahké.“
3. „Rád by som, aby ste si môj postoj nemýlili s antisemitizmom, ktorý je pre mňa absolútne neprijateľný, či s podporou rovnako neprijateľných násilných a nenávistných hlasov na palestínskej strane.“
Z týchto tvrdení jednoznačne vyplýva, resp. zdá sa, že bojujete za ľudské práva, humanizmus, demokraciu, že úprimnosť u Vás hrá prím, rovnako aj odsudzovanie násilia.
V tejto súvislosti by ma preto najprv zaujímali odpovede na tieto otázky:
Pán Kandalaft, preukážete mi aspoň časť z ústretovosti, akú očakávate od pani Čaputovej?
A teda odpoviete mi na moje otázky? Prečítal som si totiž Váš článok „Pani Čaputová, budete bojovať aj za mňa?“, v ktorom vyjadrujete svoje želanie, aby sa budúca hlava Slovenskej republiky, na rozdiel od jej predchodcov, konečne postavila za ochranu Palestínčanov a Palestínčaniek pred, ako uvádzate, izraelským násilím. Mám v pláne reagovať na viaceré tvrdenia z Vášho článku, ktoré sa konkrétne týkajú izraelsko-palestínskeho konfliktu. Ale pred tým, než sa rozhodnem, či tak aj naozaj spravím, dovolím si považovať za prioritné riešiť samostatne tieto Vaše 3 tvrdenia:
1. „Je mojím hlbokým presvedčením, že Slovenská republika ako člen EÚ musí mať prezidentku alebo prezidenta, ktorý ľudské práva nepodporuje len deklaratívne vo všeobecnosti, prípadne iba selektívne v témach, v ktorých to jeho elektorát ocení…“
Pán Kandalaft, preukážete mi aspoň časť z ústretovosti, akú očakávate od pani Čaputovej?
Pod pojmom Hrubohmotný obal mám na mysli pozemské telo v ktorom "sídli" duch.
Nepovedal som, že hrubohmotný obal vplýva na vznik rakoviny. Veď rakovina sa šíri alebo prebieha práve v tom obale. Ale na jeho fungovanie, či už dobré, alebo poruchové, má vplyv duch. Ako? Je to naznačené v článku. Už by som sa opakoval.
Odporúčame