Emancipácia v tomto prípade nemá svoju podobu. Minule som skoro omdlel, keď pani policajná prezidentka omdlela. A to bolo iba slovičkárenie. Nepoznám jej výkonnosť v jej branži, ale.
Emancipácia v tomto prípade nemá svoju podobu. Minule som skoro omdlel, keď pani policajná prezidentka omdlela. A to bolo iba slovičkárenie. Nepoznám jej výkonnosť v jej branži, ale.
No história je veru dosť zaujímavá. Kamarát žil v: Československá republika (ČSR) v rokoch 1960, Československá socialistická republika (ČSSR) v rokoch 1960–1990, a Česká a Slovenská Federatívna Republika (ČSFR) v rokoch 1990–1992.Od 1.1.1993 Slovenská republika. Nehovoriac o tom, kde všade sa nachádzalo územie dnešného Slovenska. Kelti, ďalej Veľká Morava ( 9 storočie), Uhorské kráľovstvo (1000 – 1918), počas prvej Slovenskej republiky časť dnešného územia patrilo Maďarsku, či Nemeckej ríši. Alebo V rokoch 1919 až 1946 bola súčasťou Československa ako autonómna krajina Zakarpatská Rus. Veľa týchto zmien ,,má na svedomí,, vojna vo všetkých svojich obrazoch.
Stalo sa. Našiel som 100€ priamo na námestí, pred Mestským úradom. Odniesol som na MsP . Po určitej dobe som sa dal pátrať, kde oná bankovka skončila. A čuduj sa svete. Na úrade sa našiel ,, môj,, spis, kde som sa dočítal, že už na druhý deň, čo som odovzdal onú hotovosť sa ,,prihlásila,, na MsP osoba , čo ju údajne stratila. Presne popísala miesto , kde som ju ja našiel. Nuž, čo si mám o takomto čomsi myslieť. Pánko z MsP polície zavolal pani N , povedal jej poď sa prihlásiť a bolo. Môj názor.
Ešte si zabudol povedať, kto ju platí / tá oná v relácii/ !. Tiež sa neponúkla, keď malý Uhrík tlmočil možnosť si pobrať zo pár tých ubežkancov. Problém je v tom, že takýto ľudia ako tá oná v tej TA3 to berie iba ako povolanie a povolanie bez rozumu a duše je iba povaľovanie. A obyčajný človiečik iba čumí , čo sa to okolo neho deje.
Môže si ponechať EČV toho istého vozidla, ak sa mení majiteľ z ičo na r.č. ?
Samé možno, snáď , asi. Samozrejme, že je to vyberanie poplatkov. Tam , kde by sa malo občas merať, tam sa nemeria. Hlavne, že spoza kukurice mimo obce vykúkajú ťažko pracujúci oní. A údajne je ich málo. V obci je rýchlosť často problém. Boli časy, keď sa od 23.00 do 05.00 chodilo v meste 90 kou.
Absolútny súhlas. Samospráva je úplne odtrhnutá od reality a to vo všetkých smeroch. Ako najväčší problém v tomto vidím samotných obyvateľov obcí. A o poslancoch, často iba pomáhačoch primátorov, či starostov nehovoriac. Na samosprávu v duchu Ústavy je aj prokuratúra krátka, tak si tu potom bačujú a bačujú. Naposledy mi ,,poslankyňa,, odpísala,, budem si tu robiť čo chcem, mám na to 4 roky,,.
Bohužiaľ. A to nie je všetko. Často ,,výsledky,, vyšetrovateľa PZ SR je žalostná ani nie slohová práca zrovnateľná s výsledkom žiaka 4 triedy základnej školy! Rozpustiť to a postaviť od znova. Inak je to tvár Slovenska , nehovoriac o súdnej stolici. Sme dopadli.
Oha jeho. Zas bude menej na úplatkoch.
Kváka ako náš geňo Macko.
He, he, he. Ak si bol niekedy vo Švajčiarsku by si zistil:
- všetci muži povinná vojenská služba 19-21 týždňov- potom každoročne 3 týždne cvičenia
- branná pohotovosť / majú doma výstroj a aj výzbroj/
Alebo civilná služba. / od roku 1990/. Ale - Ženeva 9. augusta 2025 (TASR) Takmer polovica obyvateľov Švajčiarska (46 percent) je za zrušenie povinnej vojenskej služby a 52 percent súhlasí, aby profesionálna armáda nahradila súčasné ozbrojené sily typu milícií. Ale a to je podstatné, majú inú ekonomickú základňu. Nie chudobný národ tu ide tasiť peniaze , ktoré majú slúžiť prosperite občanov - Slovensko. A ešte dôležité. Politikom má ísť o zdravú, proporcionálnu a bezpečnostnú politiku nás. Nie to čo robí táto zdivočilá politická protinárodná suita oboch táborov. Koalície , či opozície.
História nie je histéria. Problém s chápaním porušenia , či neporušenia -rýchlosti s pripojeným prívesným vozíkom - je potrebné chápať až po vyriešení veci, akáže by to mala byť hmotnosť vozíka. Za
a/ čo je napísané v papieroch , napríklad súčet nákladu + hmotnosť samotného vozíka / celková hmotnosť/ alebo
b/ aktuálna hmotnosť vozíka napríklad pri kontrole , súčet dtto
Je to zle , nelogicky napísané v zákone. Na strane druhej však zákon 8/2009 v § 51 (1) jasne o tomto hovorí ,, (1) Pri preprave nákladu sa nesmie prekročiť najväčšia prípustná celková hmotnosť vozidla, najväčšia prípustná hmotnosť jazdnej súpravy, najväčšia prípustná celková hmotnosť prípojného vozidla ani najväčšia prípustná hmotnosť pripadajúca na nápravy vozidla,,. Má to logiku, nakoľko ak pôjdem s poloprázdnym vozíkom a nepresiahnem limit nad 750 kg môžem ísť aj 130 po diaľnici s vozíkom, ktorý má v papieroch celkovú hmotnosť nad 750 kg.
My chceme mierové letiská , nie vojenské , pán prezident. My sme za mier. Nech si ich nechajú v Nemecku. Na tie dva až 3 páry lietadielok postačuje Kuchyňa , alebo aj pivnica. Možno veranda.
No toto. Za moje peniaze opičárne robia. Treba, aby nič žiaden poslanec nedostával. Je to údajne služba občanom. Nech teda slúžia a nerobia tie opičky.
Opäť ľudstvo túži po krvi. História im nič nehovorí. Natŕčajú ruky a tešia sa na svoju smrť. Kde sme sa to dostali, lepšie povedané otázkou,,kde ste nás to dostali,, ?
Hádam hovoríš o meste Tiencin /Čína/. Ja hovorím o meste Trenčín. Prosím nezavádzaj verejnosť, možno si aj ty, kto mätie. Napríklad Štandard dňa 7.7.24 uvádza ,,Posledná hlavná prehliadka trenčianskeho mosta sa uskutočnila v roku 2022, od roku 2012 je klasifikovaný v 6. zo 7 stupňov stavebno-technického stavu, [čím vyšší stupeň tým horší stav, pozn. red]. ,, Norma je norma, tak prosím nenavádzaj verejnosť k samopašnosti / vodná cesta/. Akože by nemal nič spoločné ten Rybníček? Žobrať peniaze od štátu vie! Nech láskavo mosty opravujú, stavajú spolu s Baškom , čo iba cestičky pre bicykle idú! Nehovoriac o expertoch zo stavebného úradu mesta Trenčín. Rybníčkovi ľudia. Inak presne o tomto je bordel v tomto štáte Dánskom! Rôznych územných celkov , mestských samosprávach a čo ja viem ešte čoho. Iba to žerie verejné financie. A robia často zle obyvateľom. Treba to konsolidovať a poslať úradníkov stavať mosty!
Je potrebné sa pozrieť pravde do očí. V takom krajskom, okresnom a meste Trenčín . Cestný most , ktorý je v havarijnom stave / drží už iba vôľou dávnych poctivých staviteľov/ má konkurenta vo financiách. Pár stoviek metrov proti prúdu sa rozhodol pán Váhu a občanov mesta primátor Rybníček, že starý železničný most, ktorý je dnes majetkom mesta, dá prerobiť na oddychové miesto návštevníkov mesta, či obyvateľov / Fiesta most /. Investície sa pohybujú v desiatkach m i l i ó n o v € a to z vrecák mnohých subjektov od štátu cez fondy EÚ. Je záhadou, ako mohlo toto ,,dielo,, prejsť schvaľovacím procesom, keďže nevyhovuje Vážskej plavebnej ceste. Za a/ nespĺňa minimálnu podjazdovú výšku a za b/šírka plavebnej dráhy je malá. Motoristov tiež irituje zahatanie cesty na hlavnej trase z Česka pri obci Trenčianska Turná - rekonštrukcie mosta č.206 (M4236) v k. ú. Takéto mrhanie verejných financií jedným primátorom je trestuhodné! Hlavne , že s úsmevom hovorí ,,poslanci to schválili,,.
Hm. Večná pesnička , už by bolo potrebné si siahnuť do svedomia a vedomia, ak vôbec nejaké majú. Od politikov, po tých, ktorí stále nahrádzajú podvody nad realitu. Držať pevne ovečky v tmárstve a nechať sa živiť. ,, A predsa sa točí,,!!!!
Mňa zas šokuje, hentí ničnerobkovia , počet iba kňazov bez úradníkov na rôznych postoch verejnej správy - AI píše ,,Presný aktuálny počet kňazov na Slovensku nie je ľahko dohľadateľný vo verejných zdrojoch, ale podľa údajov zo štátnych zdrojov z roku 2018 to bolo okolo 3 624 platených kňazov,, Nech si ich kŕmia veriaci a priatelia , aj oni chcú žiť lepšie. Žiaden boh neexistuje. Čistá lož a ešte ciciaky štátneho rozpočtu. Tu je zdroj peňazí , o ktorom všetci mlčia - bo mafia z Vatikánu povedala.
Kvá, kvá, kvá ,,Tím ISW sa venuje zlepšovaniu rozhodovania Ameriky a spojencov v oblasti konfliktov a hrozieb národnej bezpečnosti tým, že vytvára najlepšie svetové spravodajské informácie a mapy z otvorených zdrojov a vzdeláva ďalšiu generáciu lídrov,,. No a to je rozprávky koniec.
Odporúčame