Tiež mám pocit, že staviame diaľnicu z Albánska.
Trvá to už tak dlho, že ak ju raz dostaviame, už ju
nebudeme potrebovať, lebo budeme lietať dronmi.
Tiež mám pocit, že staviame diaľnicu z Albánska.
Trvá to už tak dlho, že ak ju raz dostaviame, už ju
nebudeme potrebovať, lebo budeme lietať dronmi.
Áno, k vyrovnaniu cien skutočne dôjde, ale nebude to zlacňovaním elektromobilov, ale zdražovaním konvenčných pohonov ktoré sú na ústupe.
Ak si niekto myslí, že Škoda Enyaq v základe bude o 9 rokov stáť polovicu toho čo stojí dnes, je to blázon.
Alebo sa stane tretí scenár, EuroChuji dostanú konečne rozum, prestanú nás presviedčať o výhodách elektromobility a uznajú, že spaľovacie motory osobných áut nie sú zďaleka najväčšou enviromentálnou záťažou a hlavne ich výroba je trvale udržateľná, čo elektromobily nie sú.
Ale to som asi blázon ja že tomuto scenáru verím.
Subaru vyrába dobré autá, ale nechce aby ich ľudia kupovali.
Cenová politika importéra je nepochopiteľná. Outback v základe
stojí viac ako Rexton v plnej paľbe, a to je Rexton v každom rozmere väčší a výkonnejší a má aj lepšiu výbavu.
Konečne dobrá správa. Celá digitalizácia všetkého, na čo sa šofér pozerá alebo čoho sa dotýka stála na vratkých nohách. Auto nemá
byť pojazdný tablet na kolesách, ale v prvom rade šoférske auto s jednoduchým intuitívnym ovládaním ktoré neodvádza vodičovu pozornosť.
Pseudosolidarita bola, keď po otrave Skripaľa v r.2018 celá EÚ vyhostila ruských agentodiplomatov, len SMER s marionetkou Pellegrini v rukách bábkoherca Fica nie.
Toto je skutočná solidarita a principiálny postoj demokratickej krajiny k závadovým osobám a zločineckým režimom, ako je Putinovské Rusko.
Je to principiálny a správny postoj demokratickej krajiny k závadovým osobám a zločineckým režimom ako je Putinovské Rusko, zvlášť ak sa ukáže, že ani výbuch v Novákoch nebol dielom náhody.
Běž domů Ivane, čeká ťe Nataša...
...a styčný dôstojník KGB.
Mali by sme, ide totiž o principiálny postoj každej demokratickej krajiny k závadovým osobám či zločineckým režimom ako je Putinovské Rusko.
Zvlášť vtedy, ak sa potvrdí, že ani výbuch muničáku v Novákoch v 2007 nebol náhoda...
Ok, vráťte Krym Ukrajine a vrátime vám Sputnik.
Zaujímavý postoj. Istý Raši totiž v r. 2009 nakúpil 1.000.000 vakcín proti prasacej chrípke, z ktorých 900.000 išlo pre nezáujem do koša, aj vďaka dôslednej dezinformačnej "kampani" jeho kádrového súputníka súdruha Fica, citujem ho z februára 2010:
Práve včera pritom premiér Robert Fico označil situáciu okolo predaja vakcín proti prasacej chrípke za hru veľkých farmaceutických spoločností. "Nedal som sa, nedám sa zaočkovať, pokiaľ ide o pandemickú chrípku, pretože môj názor je, že ide o veľkú hru farmaceutických spoločností," vyjadril sa premiér. Vláda nakúpila milión vakcín od francúzskeho výrobcu Sanofi Pasteur. Jedna vakcína nás vyšla na 7,6 eura, štát teda zaplatí 7,6 milióna eur.
Nepripomína vám to niečo?
Sulíkovci vládnu už celý ďalší rok a my stále platíme absurdné koncesie aj reg. poplatky. A čo z thoho vyplýva? Že Sulík je populista, diletant a klamár. A že všetky vlády bez rozdielu farby nenávidia motoristov rovnako.
Pred voľbami 2010 Sulík sľuboval zrušenie koncesionárskych poplatkov vyrubených na základe vlastníctva el. prípojky. Tzv. Zástrčkové referendum SaS dostalo do parlamentu aj do vlády, Sulíkovci vládli 2 roky, no zákon nezrušili. (Alibisticky ho zrušili po tom ako povalili vládu s účinnosťou v budúcnosti od 1.1.2013, keď už vedeli, že nikdy nenadobudne účinnosť a Fico zákon aj tak zruší ). Tak či tak, aj v roku 2021 platíme koncesie trápnej RTVS ktorú nepozeráme.
Okolo r. 2016 sľuboval Sulík, že zruší nezmyselné reg. poplatky priamo úmerné výkonu motora, čo nie je na tom to najhoršie. Najhoršie je to, že sa platia pri každom prepise auta, to znamená kľudne aj každý rok, ak auto mení majiteľa, čo v roku 2015 nebolo, reg. poplatok sa platil len raz. Predajca prihlási vozidlo na značky - platí. Kúpite ho ako predvádzacie - platíte znova. Predáte ho po skončení leasingu - nový majiteľ platí znova.
Máte pravdu, robil som dlhodobo v zahraničí a kúpil som tam Hondu Accord 2.4 atmosférický benzín automat, modelový rok 2014. Spotreba 7.4 mix mesto-dialnica-mesto a klíma stále naplno. Výmena oleja síce kažkých 5.000 km ale servis a benzín smiešne lacný. Auto malo jedinú chybu. Nedalo sa legálne doviezť a prihlásiť. Aj slzičku som uronil keď som ho musel po 3 rokoch a 50.000 km predať.
Zaujímavé však je to, že kórejec to vie, koncern to vie, Mazda to vie, len tej Honde to akosi stále nejde.
Úprimne, očakával som zmenšenú CRV s jasným dizajnovým rukopisom Hondy a dočkal som sa Hyundaia Tucson predošlej generácie. Svet je naruby. Japonci kopírujú Kórejcov.
Minimalizmus zvonku aj zvnútra síce dokážem oceniť, ale len keď nie je vykúpený maximalizmom na predajnej cenovke, čo sa vzhľadom k pohonu dá reálne očakávať.
Absencia nehybridnej benzínovej a naftovej verzie a pohonu 4x4 je fail, ktorý zákazníci Honde spočítajú odchodom ku kórejskej konkurencii.
V roku 2016 predpovedal B&F Forecasts zostatkovú hodnotu novej Vitary a CX-3 po 4 rokoch a 50.000 km na úrovni 55.5% a Priusu 54%.
Konfrontujme teda toto proroctvo s realitou dneška.
Vitara 1.6 VVTi si aj a manuálom aj s automatom po 5 rokoch a 75.000 km drží okolo 70-75% ceny novej, CX-3 len o percentá menej. Zásluhu na tom majú 2 faktory. Dnes už takýto pohon (atmosféra, meničový automat, dobrá štvorkolka) prakticky nezoženiete, a nová Vitara hybrid nám pekne podražela. Ide teda o solídny držiak hodnoty.
Toto sa elektomobilu nikdy neprihodí.
Zaujímalo by ma, či BF Forecasts zamestnáva aj slepú babu Vangu, otca Furata alebo južné veštkyne. Každopádne ich veštby majú hodnotu použitého toaletného papiera. Ide skôr o zbožné želania výrobcov elektronezmyslov a nemeckej prémie.
Práve preto, že tie "centové" veci na trhu nezoženieš, keď ich najviac potrebuješ.
Generiká onkologických liekov neexistujú, tento trh kontrolujú 3 farmaceutické giganty, ktoré si svoje patenty a licencie strážia.
Na vývoj originálnej molekuly akéhokoľvek lieku štát nemá peniaze.
Samozrejme totálna hlúposť a zúfalý pokus Rusov ako sa dostať na trhy EÚ a zvýšiť dôveryhodnosť svojej vakcíny vo svete.
Štát ako akcionár by mal naopak založiť národnú farmaceutickú spoločnosť, ktorá by vyrábala infúzne súpravy, roztoky, striekačky, rúška, respirátory, testy, vakcíny ale aj generické antibiotiká, analgetiká a ďalšie liečivá, ktoré sa u nás konzumujú po tonách a ktoré každoročne odčerpávajú najviac financií z rezortu zdravotníctva a mastia vrecká zahraničným farmafirmám.
Keď sa bavíme o krátení dôchodkov eštébákom bavme sa aj o krátení rúk zlodejom a úplatkárom a krátení hláv vlastizradcom ktorí podpísali pre štát nevýhodné zmluvy a obrali štátnu kasu o stámilióny.
Pri zlodejoch by som krátil pravákom pravú a ľavákom ľavú, pri úplatkároch naopak ako poslednú výstrahu keďže je tam malá možnosť nápravy, a vlastizradca by si mohol vybrať či príde gilotína sprava alebo zľava.
Situácia sa zlepšuje asi tak, že sme prví na svete v počte úmrtí na milión obyvateľov. Za tento holokaust by mal niekto visieť. Ako dobre bola zvládnutá prvá vlna, tak zle je riadená táto druhá. Od Mikuláša malo byť zavreté natvrdo všetko, a to až do zaočkovania polovice populácie. A zatiaľ čo ľudia zomierajú po stovkách, Blekota a Mekota si denne dokazujú kto má väčšieho.
O nejakých by som vedel... Róbert Kradoslav, Ján Tiposlav, Andrej Zmrdoslav.
Traja velikáni filantropie, ktorí peniaze daňových poplatníkov dobre investovali a tým ochránili pred infláciou na Belize, v Cannes a v Chorvátsku, aby ich následne vo forme prepadnutia majetku vrátili aj s úrokmi daňovým poplatníkom a do konca svojich dní prosili o odpustenie v spoločnosti kamarátov Gašpara, Haščáka, Jankovskej a ďalších.
Ten tikot hodín a klopanie NAKA na vaše dvere počuť až sem.
Odporúčame