Riadne ta ti zeleni prenasleduju :D
Tu bude problem kdesi inde....
Akcionarska struktura, neschopnost uviest zaujimave auto...
Spalovaky s nepodarenym DSG, elektro o nicom.
Automobilky vznikaju a zanikaju. Tento moloch to skor neda
Riadne ta ti zeleni prenasleduju :D
Tu bude problem kdesi inde....
Akcionarska struktura, neschopnost uviest zaujimave auto...
Spalovaky s nepodarenym DSG, elektro o nicom.
Automobilky vznikaju a zanikaju. Tento moloch to skor neda
Suhlas.
Uplne zbytocna uprava za 2 mil€. V zasade to neprinesie nikomu nic.
Zvysena spotreba, vyssie opotrebenie pneu, viac hluku. Usetris 3 min.
Uz teraz sa jazdi 140/150km/h. Bude to +20 lebo sa zvysil limit?
Rozdiel rychlosti kamionu a takto iduceho osobneho auta bude priliz velky.
Podla dostupnych info ma ten usek LEN 2 pruhy…
Ach jaj... este ze Ta nestretli skor, aby si im neprezradil tajomstvo... ze sa to neda :)
Prvy odkaz co Ti vybehne... ponamahaj sa trochu kym vystrelis...
https://www.youtube.com/watch?v=U3YgImWtsIo&…
Geosku potrebuju, prezut potrebuju, tu sa bavime o servisoch motora a prevodovky...
V dalsom sa zhodneme, ano ludia ich chcu :)
Su. Aj ja som o nich pocul :)
A su aj taki, ktori ich nepotrebuju.
Zmena teploty, ohrev okna/zrkadiel, ofuk celneho skla... vsetko ma na displeji pevne miesto. Tak ako tlacitko :)
Vsetko ostatne nastavis prvy krat a dost.
Emisne limity aut su zodpovednym rozhodnutim.
Pre nas aj buduce generacie.
Dnesna hustota dopravy bez DPF alebo katalyzatora? uplne vazne?
Ak si si odpovedal, ze "ano", tak prosim Ta vytiahni paty z dzedziny a chod sa pozriet na vychod ciny, kde limity nemaju...
Nemusis.
Nikto to od Teba nechce.
Jazdi aj dalsich 20.
Je to tak.
Aj jednotlive clanky (moduly) sa daju vymenit.
Problem spominaneho BMW i3 bol len v prvych verziach s baterkou 60Ah (22kWh).
Nasa i3 94Ah (33kWh) z 2017 ma po 100k km stale cez 92% SoH.
Si ty rodena Sybila :D
Velmi zaujimave ako sa ludia co vedia o problematike pramalo, potrebuju vyjadrovat.
Bateriu z BEV v akomkolvek stave predas montaznikom FVE v priebehu par minut.
K recyklacii elektromotorov snad nechces diskutovat...
Zvysok auta je rovnaky ako ICE.
Apropo k teme... samozrejme, ze BEV prvych generacii maju najvyssiu mieru degradacie. Mali slabucky, alebo ziadny tepelny manazment baterie.
E-tron sa k tomu postavil uplne inak. Skvely tepelny manazment (vid nabijacie krivky), konzervativna vyuzitelna kapacita z celkovej kapacity (86,5 vs 95 kWh - spominana TMS S85 80,8 vs 85 kWh). Kedze boli obavy z degradacie, postupne po rokoch uvolnuju dalsiu cast kapacity.
Uz ste poculi o vymene jednotlivych clankov v baterii? Dostupne aj na SVK, su tu certifikovani technici, ktori to vedia urobit. A zrazu po je kapacita zo 70% spat cez 90... Za par tisic €...
Ale jaj… kazda nova technologia je pri uvadzani na trh zvyhodnovana. Nenariekaj a kup si ked mas pocit, ze su zvyhodnovane. Dotacie uz nie su takmer nikde a predaje stupaju.
Vytiahni paty z dzedziny a chod sa pozriet na vychodne pobrezie ciny ako to vyzera “ked si vybera zakaznik”. Dychat sa tam neda…
Spalovacie auta budu nahradene. Pokrok nezastavis. Uz sa s tym konecne zmier…
Ale, ale, ale… 20% celosvetovych predajov a ty vidis slepu ulicku? Toyota uz viac ako 20 rokov maka na vodiku a jazdi nan max par autobusov. Spocitaj kolko energie stoji vyroba kila vodika, potom zarataj ucinnost spalovacieho motora…
Doslo?
Obe auta mame cisto na baterky. Uz 4 a 2 roky. Stale cakam na nejake obmedzenie a ono nie a nie prist…
Som v SOKU!
Volil si vladnu koaliciu a zaroven si dosiel k zaveru v prvej vete…
Paradox obludnych rozmerov…
Jednoznacne Myslitel!
vid jeho dalsie prispevky :)
Bozinku Palino, Teba naozaj nasilim vytrhli z minuleho storocia…
Uz som to pisal minule, ak nie si schopny porovnat dve tabulky, tak pre Teba nikdy nebudu :)
S trochou mozgovej kapacity a stipkou chcenia, by si to ale isto zvladol.
Predaj EV celosvetovo stupa. Chapem, ze v Tvojej dedinskej bublinke nie. Ale to ZHOLA NIC neznamena :)))
Urcite?
A vodik sa premeni na elektricku energiu pomocou “abraka-dabra”, alebo spalovanim s ucinnostou 25-30%?
Pohroma, za ktoru si mozu VYHRADNE sami.
Stiahnut z odmien manazmentu, ktori boli zapojeni a automobilky ani zakaznici si nic nevsimnu :D
Vodik je slepa ulica.
Elektricke auta dosiahli za 10 rokov vyvoja posun, ktory sa vodikovym autam nepodaril za desatrocia.
Je to len dalsi spalovaci motor. Efektivita 25-30%, naklady na vyrobu su energeticky neudrzatelne.
Skladovanie je technicky aj financne narocne.
Vodik su vyhodene peniaze...
Konecne si sa dostal k meritu veci.
"Kupa luxusneho auta je nezmysel, kupujem auta na ktory mam prijem"
A tu je cela pointa tvojich prispevkov.
Nemas na to, tak hejtujes...
Ak mam 30k€ na auto, urcite kupim 3-4rocnu vybavenu A6 ako fungel novy osekany superb. Hodnota za peniaze je jednoznacna.
Mimochodom ohladom tvojho stretnutia s bateriou... vieme, ze si sa touto problematikou osobne ani vzdialene nikdy nestretol. Inak by si tu denne nevypisoval bludy. Tvoj jediny zdroj je autoforum a ta stranka ma vahu doveryhodnosti na elektromobily, asi ako prd vo vetre.
Poslednu vetu nekomentujem, bo zjavne pod vahou faktov otacas :D
Pravdu mas.
- tak
- aj toto plati
- manzelka 20t km (cca 13kwh/100), ja 40-45t km (cca 17kwh/100)
Dik, zasa suhlas
Nemam pri sebe moj excel, ale cca 10 MWh rocne spapkaju dve auta.
Ano bez baterii mimo aut (nemam v2l). Spotrebice idu vzdy cez den, kurenie je plynove, takze minimum. Pracujem hybrid h/o a na job site. V zasade kazdy druhy den som doma a vtedy nabijam so znizenym vykonom takmer cely den.
Data beriem z ims ssd sk.
Odporúčame