Veď len ďalších 200 premrhaných miliónov
Podla zdrojov nie je nič jasné, pretože peniaze síce prefinancovali na iné železničné účely, ale výstavbu úseku chceli financovať z eurofondov v ďalšom období. Taktiež sa v článkoch nachádza, že OLAF to vyšetruje, ale veria, že Slovensko sa ako v mnohých prípadoch obháji a presvedčí Brusel, čo sa ale nestalo! Takže výstavba nemohla byť financovaná ani z nového programového obdobia eurofondov od 1. januára 2014. A ako ste sa mohli dočítať v článku, výstavba je financovaná zo štátneho rozpočtu. Takže áno, čo sa týka tohto konkrétneho projektu je to premrhaných 200 miliónov, pretože na to peniaze z EU boli, ale tým, že tam "lietalo" 44 miliónov a nastali ďalšie nezrovnalosti sa tak nestalo. Ďalšími faktami je to, že výstavba sa predĺžila viac ako o tri roky, tak to asi také jednoduché nebolo, keď projekt stál a nemal sa z čoho preplatiť. S výstavbami sa opäť intenzívne začalo aj na jar tohto roku. Takže, až taký povrchný článok to podľa mňa nie je, keď už idete niekoho urážať.