To su také krčmové reči ekonomických neandertálcov. Jediné krajiny, ktoré by na to doplatili, by boli Maďarsko a Slovensko, pretože by prišli o zisky z predaja elektriny poplatkov za tranzit. Ukrajina by sa bez nás v pohode zaobišla.
To su také krčmové reči ekonomických neandertálcov. Jediné krajiny, ktoré by na to doplatili, by boli Maďarsko a Slovensko, pretože by prišli o zisky z predaja elektriny poplatkov za tranzit. Ukrajina by sa bez nás v pohode zaobišla.
Tak písali v kremeľskom fašistickom obežníku?
Každý príčetný človek, ktorý nemá hlavu vypláchnutú kremeľskou fašistickou propagandou, sa pobavil. :-)
"Rusko súhlasilo, že bude po vojne rešpektovať územnú celistvosť Ukrajiny. V nedeľu to povedal americký viceprezident J. D. Vance"
Čo ten táraj nazýva územnou zelistvosťou Ukrajiny. Veď ten pred rokom ani nevedel, kde Ukrajina je.
No ako inak môže rozmýšľať človek, ktorý sa učil z ruských fašistických učebníc.
No vidíte. To je Vás pohľad. Nevravím, že je navrh utý mrakodrap víťaz hitparády. Architektúra je ale jedou z oblastí výtvarného umenia. A umenie je subjektívne. Má mnoho podôb. Predpokladám, že keby ste žili v dobe Le Corbusiera, tak by ste hovorili, že je to fádne, bez omietky a farby, samý betón...
Lakhta Center je isto zaujímavý projekt. Mne ale napr. príde prvoplánový, robený na propagandistický efekt, taký gýčový. Ale ok. Musíte ale vnímať kontext.
1. Lakhta Center je postavený ako solitér.
2. Je to stavba vysoká skoro pol kilometra, čo umožňuje realizovať tvar, ktorý má.
3. Podarujte investirovi miliardu eur a možno aj v BA naplánujú niečo architektonicky nákladnejšie.
Sťažujte sa u súdruha žinčicu na Súmračnej. Alebo ešte lepšie, príďte podporiť manifestácie proti jeho politike, ktorú ste tak výstižne opísali vo svojom príspevku.
Máte pravdu. Mal som na mysli štandardné metro, ktore je úplne alebo z prevažnej časti pod zemou. V Kodani je tzv. ľahké metro a v Osle ide pod zemou len v centre.
Vy budete asi múdrejší, ako bezpečnostné predpisy platné v EÚ.
Súhlasím. Smrť ruskému nacistickému režimu, ktorý okupuje východnú Ukrajinu.
Sláva slobodnej a fašistickému Rusku hrdinsky vzdorujúcej Ukrajine. :-)
Je zjavné, že nemáte ani poňatia o ekonomických skutočnostiach. Krčmová škola?
Tak len na upresnenie, najmenší a najmenej ľudnatý Bratislavský kraj ešte stále tvorí cca. 20% HDP Slovenska. Koľko ten Váš?
Mýlitete si súkromný komerčný objekt s nejakým štátnym projektom, ktorý by mal vzbudzovať "národnú" hrdosť. A premrhaná šanca to bude pre koho?
Danú stavbu navrhlo špičkové svetové architektonické štúdio a projekt uspel v medzinárodnej súťaži.
Ja so vzhľadom nemám problém. Skôr mo vadí, že investor upustil od výstavby jeho menšej dvojičky. Áno mohlo by tam byť aj niečo iné, čo by sa zas nepáčilo inej skupine ľudí. Ale dáte investorovi na to vaše "vylepšenie" vzhľadu ďalších 50-100 mil eur? Architektúra je o rozmanitosti. No a v danej lokalite momentálne nie je (okrem socialistickej TASR) a podľa pripravovaných projektov ani nebude, budova podobného vzhľadu. Takže aj z tohoto pohľadu bude budova prínosom. Veľa záleží aj od použitých materiálov.
Od kedy stavebné povolenie zahŕňa design budovy?
To ako to funguje v iných krajinách v prípade vami spomenutých miest ja neviem. Vy áno? Podstatné je ale iné. To, že na jednej strane najmä voliči postkomunistických strán ako SmeroHlas, SNS alebo republikánskych neofašistov kritizujú ako to funguje v BA, ale na druhej strane peniaze z daní Bratislavčanov si radi privlastnia. Keď sú takí múdri a kritizujú BA, tak prečo naopak nedotujú Bratislavu zo svojich daní oni.
Povolenia na čo ko krétne?
Kiež by taká neschopnosť bola aj na zvyšku Slovenska. Dnes by nebolo najchudobnejšou krajinou EÚ. Buďte radi, že Bratislavský kraj živí zvyšok Slovenska. Ak by v BA ostávali všetky dane, ktoré vyprodukuje, bolo by v BA aj to nie potrebné metro.
Lenže výškové budovy pri Dunaji nestavia Slovensko, ale súkromný developeri. Druhá vec je, odkiaľ majú na to peniaze oni. To sa ale môžeme pýtať aj o tých v iných krajinách.
Jáj tak. Takže komunisti Bratislavu zveľaďovali búraním historického centra a stavaním panelákov a socialistických škatúľ, ale súčasne vedenie mesta, ktoré nijakým spôso om nemôže ovplyvniť design architektúry, ničí Bratislavu. No pán je zjavne odborník. :-D
Presne takto premýšľa ten, kto v BA nebýva. Tak, ako o Maďarsko-slovenských problémoch tárali v 90. rokoch ľudia, ktorí na južnom Slovensku ani neboli. A práve preto si dovolíte tárat takú hlúposť, že BA je jediná metropola ktorá nemá metro. Medzi hlavné mestá Európy, ktoré nemajú vybudované metro, patrí nie len Bratislava, ale aj Dublin, Kodaň, Ľubľana, Oslo, Rejkjavík, Sarajevo, Skopje, Tallinn, Tirana, Valletta a Záhreb. A to nerátam iné väčšie mestá ako BA, ktore tiež nemajú metro.
Odporúčame