Nech žije "zaplesňovanie" budov. Za peniaze vlastníkov. Z ktorých veľkú časť už nikdy neuvidia. A za pár rokov veľa zábavy pri pokuse o odstránenie de facto špeciálneho odpadu.
Nech žije "zaplesňovanie" budov. Za peniaze vlastníkov. Z ktorých veľkú časť už nikdy neuvidia. A za pár rokov veľa zábavy pri pokuse o odstránenie de facto špeciálneho odpadu.
Trochu ma sklamalo,že aj nový Focus má extrémne vysoký predok. Obmedzuje to výhľad z vozidla, zvyšuje ťažisko, čo neprispieva k bezpečnosti. Zadné svetlá sú také "roztečené za roh" - na promo fotkách je zámerne bordová,ktorá to výborne kamufluje:). Focus bol vždy tajný typ, čo sa týka jazdných vlastností, ale s každou ďaľšou verziou sa blíži k mainstreamu (horšie jazdiacemu),čím stráca primárnu výhodu. Pípajúci elektroasistenti-OK, ale tradiční Focusáci po takýcho "náhradách" neprahnú.Inak je zaujímavé, že Ford ladí geometriu dízlov do výrazne väčšej nedotáčavosti ako u benzínov. Vidieť to na náklone kolies na fotke zozadu, kde je auto v zatáčke v nedotáčavom "pokľaku". Benzíny naproti tomu, majú o niečo väčší príklon kolies vpredu a odklon vzadu, čo je vhodnejšie pre jazdné vlastnosti. Tiež nižšia hmotnosť benzín.motora je plus. Ak ku tomu prirátam, že Brusel chystá masívne zdraženie nafty (zmenou výpočtu zdanenia palív), tak v prípade Focusu, sú benzíny oveľa lepšou voľbou.
Odporúčame