Presne tak aj ja v dome, ako aj všetci moji priatelia mali nedoplatky na plyne, teda sa kúrilo viac ako minulú zimu.
Presne tak aj ja v dome, ako aj všetci moji priatelia mali nedoplatky na plyne, teda sa kúrilo viac ako minulú zimu.
Bol som zvedavý, ako sa darí obci Štrba, kde je od "nežnej" richtárom p. Sýkora.
Nedozvedel som sa, s akým rozpočtom tam pracujú, odkiaľ im do rozpočtu tečú peniaze, skrátka nič, čím by som túto obec porovnal s nejakou podobnou.
Pracujú tam v úplnom utajení. Bude dobrý predseda ZMOS :)
Pri Zvolenského ututlávaní reality bola RKC, lepšie povedané veriaci rozdelení do dvoch táborov, za a proti. To bola najväčšia chyba, ktorú KB urobila. Vyhováranie sa Zvolenského, že on ho neodvolal, ale pápež stojí na vode. Keby nedal teplý bonz Vatikánu, tak nepríde žiadna inšpekcia.
Bezák bol v TT obľúbený, lebo po jeho odvolaní veriaci povstali a protestovali. Keby bol taký, ako ho opisuje Zvolenský, tak tí ľudia nebudú za ním stáť.
A potom by ma zaujímalo prečo leteli z pozícií ďalší hodnostári cirkvi, ktorí sa za Bezáka postavili. Napr. riaditeľ BB biskupského úradu Farkaš.
V kauze Bezák má Zvolenský najväčšie maslo na hlave a vďaka nemu opustilo RKC najviac veriacich. Bezák chcel cirkev trochu modernizovať, Zvolenský by najradšej upaľoval.
Presne si popísal problém. Slovenské rádia sa snažia hrať čo najviac zahraničnej muziky, aby si chytili hlavne mladých poslucháčov.
A mladí? Kašlú na slovenské rádia, radšej si pustia do uší zahraničné rádia alebo pesničky z pamäťových médií.
Preto by sa mali rádia radšej sústrediť na strednú a staršiu generáciu. Tým práve slovenská hudba nevadí. Aj keď pretláčanie "zvučných mien slovenskej popmusic" za každú cenu je často na úkor dobrej hudby.
Kiskove lietanie nemám snahu ospravedlňovať.
Novinári hodili medzi rozzúrených psov špikovú kosť a reakcie tých, ktorí chcú za každú cenu roztrhať Kisku, ktorí im naleteli, nedali na seba dlho čakať. Novinár sa rehoce, lebo nedal žiadny fakt, len domnienku. Napísal "Vládne lietadlo tak mohlo s prezidentom pristáť na popradskom letisku 42-krát. To by znamenalo, že len na jeho lety prispeli daňoví poplatníci sumou vyše 200 000 eur". Napriek tomu je pod článkom viac komentov, ako pri fakte, že Váhostav dokázateľne okradol svojich dodávateľov.
Nikto nevie koľko krát letel, len bľabotajú o h.... a diskusia vrie. Musím vypnúť PC, aby mi tá žlč, ktorá z diskutérov fŕka neznesvárila prostredie.
:)
Prevážať ho autom by možno bolo najlacnejšie. Ale aj najbezpečnejšie?
Teraz nemyslím na prezidentovu bezpečnosť, ale na bezpečnosť nič netušiacich vodičov, keď sa ti v neprehľadnej zákrute v plnej rýchlosti v strede cesty vynorí auto s majákom...
Zažil som to len raz a skoro som sa posr... Nebolo kde uhnúť a ani neviem čo som urobil, ale obišlo sa to len s odratým podvozkom, ako som to zvrtol cez krajnicu.
Len nech si radšej lieta, tam nás neohrozuje jeho sprievod.
Chcel by som sa pripojiť ku kritikom Kisku.
Od novinárov by som potreboval, keby na Úrade pre ochranu verejných činiteľov vypátrali, koľko by to stálo, keby ho viezla prezidentská limuzína, koľko by to stálo, keby fakt išiel vlakom a koľko skutočne stojí lietadlo - vládny špeciál.
Nech novinárom úrad povie, koľko stojí jeho letová hodina aj v závislosti od toho, koľko lieta. Pilotov pravdepodobne platia či lietajú, alebo nie. Garážovanie platia aj keď lietadlo je mimo BA letiska. Lietadlo musí byť stále natankované a ak by nelietalo, tak by sa palivo aj tak muselo pred letom po dlhej dobe, vymeniť.
Niekto dal do pľacu, že letová hodina stojí 1200 €. Ak celkové náklady na lietadlo za rok sú 240 000 €, potom pri 200 hodín za rok letová hodina je1200 €. Ak by lietadlo lietalo 400 hodín ročne už by to bolo len 600 €.
Preto by ma zaujímalo, akému druhu prepravy prezidenta by som sa pripojil.
P.S. Nie sú vyhodené peniaze na doživotné užívanie limuzíny s ochrankou bývalými prezidentami?
To je zavádzanie. Nemôžete rátať s 25 ročnou infláciou pre všetky roky sporenia v II. pilieri. Tá vami vypočítaná inflácia platí len na tie peniaze, ktoré si vložil prvý rok do DSS-ky. Na ďalší rok už môžeš rátať len s 24 ročnou infláciou, atď.
Na druhej strane bude sporiteľovi rásť zárobok. A ten je v SR zatiaľ cca 3 - 4% ročne. Ak by rástli takto zárobky stále, tak ten čo zarába teraz 400 €, za 25 rokov by mal zarábať 945 €. Tým pádom bude mať inú výšku odvodu. Teda keď už príde ten 25 rok jeho pobytu v II. pilieri, tak jeho ročný vklad bude väčší, ako ten, ktorý tam pred 25 rokmi vložil spolu aj s úrokmi za 25 rokov.
Škoda, že už mám dôchodok predo dvermi, určite by som do II. piliera vstúpil.
Súdruh Brehy, každý vidí čo chce.
Jedno tvrdí prezidentská kancelária, druhé ministerstvo vnútra.
Ale som rád, že ty stíhaš a kvalitne rozmýšľaš nad článkom.
Prezidentská kancelária uviedla, že o spôsobe prepravy prezidenta rozhoduje ministerstvo vnútra.
Ministerstvo vnútra riadi Kali.
Kaliho riadi Fico.
Fico potrebuje ukázať Kisku v negatívnom svetle. Preto nariadi Kalimu, aby zásadne používal vládny špeciál, aby sprievodné policajné vozidlá jazdili agresívne, a potom do dá presstitútkam, aby Ficovoliči mali o čom diskutovať.
Myslíte si, že autom by to vyšlo lacnejšie? To idú minimálne tri autá, traja šoféri, traja až piati ochrankári, na komplikovaných úsekoch musia stáť policajti.... Pod Strečnom by to odstavili najmenej hodinu pred prejazdom prezidenta...
Takto by to v piatok bolo určite pre všetkých výhodnejšie ako lietadlo.
Novinári zabudli uviesť, že najlacnejšie by bolo ho zamaskovať za bezdomovca, posadiť ho do Favoritky a pustiť samého na cesty. Veď je to len prezident.
Marinčin si neuvedomuje čo povedal. ...to si len trošku vystrelili z novinárov... Včera všetky televízie uviedli túto blbosť, že dostal len polovicu puku, ako fakt.
Keďže si novinári nič neoverujú, tak vyhlásenia všelijakých vtipkárov predkladajú ako nezvrátiteľné fakty. Preto, že ničomu nerozumejú? Nie. Sú to lajdáci, ktorí potrebujú rýchlo zbúchať nejaký článok, uviesť v ňom nikomu nič nehovoriaci zdroj (väčšinou zvolia formuláciu "zo zdroja blízkeho ...."). Nič si neoveria, informáciu ešte stihnú posunúť svojmu kámošovi z konkurencie, aby v budúcnosti od neho dostali inú blbosť a rýchlo odovzdať šéfredaktorovi. Ten to uverejní, lebo informáciu získal prvý.
Preto sa nedozvedáme pravdu (ani v Pravde), ale to,čo "blízky zdroj" potrebuje pustiť medzi národ.
Okrem marže pumpári si dokážu účtovať aj „osobný“ príplatok. Získaný vlastnou hlavou. Podľa normy musí byť každý výdajný stojan pravidelne certifikovaný, môže mať toleranciu ± 2%. Okrem toho výrobcovia pištolí udávajú toleranciu ± 1% a na stojan (čerpadlo) ± 0,5%. Šikovný pumpár si to dokáže spočítať a spracovať toho, kto mu to nastavuje, aby tolerancia bola maximálna, čo je 3,5%. Poviete si nič moc, ale na jednej plnej nádrži je to viac ako 1,5 litra, t. j. napr. pri nafte 1,75 € na jednej nádrži do osobného auta.
Cisterna, ktorá dopravuje na pumpu naftu dovezie naraz cca 25 000 l nafty. Pri tolerancii 3,5% dokáže vytankovať naviac 820 - 870 litrov, teda tisíc euro na jednej cisterne, ktorá prichádza na priemernú pumpu každý 2-3 deň.
Mám to odskúšané. Na pofidérnych pumpách vás nalákajú cenou o 1 - 1,5 centa nižšou, ako je na značkových. Pri značkovej pumpe zaplatíte za plnú nádrž (50 lx1,199=59,95 €), ale na lacnej pumpe s cenou 1,184 máte plnú nádrž až pri 51,75 l x1,184=61,27 €.
Absolútne súhlasím s týmto názorom.
No tie tri prípady, ktoré som popísal hore sú všetko priecestia s rampami, kde väčšinou aj ten najväčší frajer zbadá, že sú dole.
Ale aj tak mám taký neblahý pocit, že na nárast kolízií vlakov s autami železnice zareagujú práve opačne. Ešte predĺžia dobu, kedy bude výstražné znamenie zakazovať vstup na koľaje, miesto toho aby čas optimalizovali.
Ďalší ťah premiéra, ako zdeformovať informácie. Tým, že sa nedá pevné %, ale pevná suma, tak sa tým najnižším poberateľom dôchodku zdvihne dôchodok akoby vysoko. Ale na stránke SP sa dá zistiť, aký bol priemerný starobný dôchodok za jednotlivé roky. Potom vychádza, že rast dôchodkov za Dzurindu I. bol priemerne 8%(8,64%,10,33%,7,43%,5,59%), Dzurindu II. 7,75% (6,52%, 8,35%, 9,47%, 6,65%). Za Fica I. to bolo priemerne 6,61% (8,01%, 6,15%, 8,52%, 3,77%) a po zavedení pevnej sumy za Fica II. už len 3,39 % (3,81%, 3,89%, 2,48%).
To znamená, že dôchodcom s najnižším príjmom za Fica nerastie dôchodok, ale oproti minulosti klesá. Preto je nutné prijímať sociálne balíčky, lebo za jeho vlády na život, aký boli dôchodcovia zvyknutí, reálne mať nebudú.
http://www.socpoist.sk/vztah-priemernej- vysk…
Ináč povedané, Fico na dôchodcov kašle, ale oni ho zbožňujú (volia). Radosť mať takých voličov.
Názory odborníkov smerujú k tomu, aby boli vodiči trpezlivejší, pozornejší, cvičili vnemy a pod.
Nikto nepovie, že veľký podiel majú samotné železnice. V Prievidzi, Novákoch, Partizánskom začne blikať červená, zastavite, padnú rampy a pozriete na stanicu a tam ešte len ľudia nastupujú do vlaku. Po minúte a pol dvihne výpravca palacinkáreň a vlak šialenou rýchlosťou 20 km/hod. sa prerúti popred vás a to tam stojíte už tri a pol minútu. Potom ešte ďalších 45 sekúnd až minútu, kým si sa zdvihnú rampy. Pri dobrej konštelácií tam strávite 4 minúty, ale väčšinou minimálne 5.
Kto si takto zopárkrát zbytočne postojí pri rampách, môže niekedy v budúcnosti, najmä keď sa dostane do časovej tiesne, zariskovať a zrovna tam je nastavená signalizácia optimálne a nešťastie je hotové.
Železnice zneužívajú svoju silu a prednosť vlakových súprav zbytočným predlžovaním doby, keď odstavia premávku na neúmerne dlhý čas. Vlak prejde cez priecestie za 10 sekúnd a závory sú dolu 25 krát dlhšie.
Nebuď naivný. Mestá a obce majú záujem takto investovať do svojej infraštruktúry. Prinesie to zvýšený počet obyvateľov a oni žijú z podielových daní, ktoré sú rozdeľované % podľa počtu obyvateľov v meste s trvalým pobytom k 1.1. predchádzajúceho kalendárneho roku a sčasti aj % počtu obyvateľov v meste, ktorí dovŕšili vek 62 rokov, s trvalým pobytom na území mesta.
Potom je úmera, že čím viac obyvateľov, tým je zo zákona vyšší plat primátora, starostu.
A keď obec splatí úver, tak môže byty predať a kolobeh sa môže začať opäť, lebo bude vykrikovať, že nemá nájomné byty. Veď prečo by starosta byty nepredal lacno, veď je to jeho potencionálny volič.
Teraz sa musí každý Slovák doslova nasr....
Krym, ktorý má niečo vyše 2 milióny obyvateľov spotrebuje za rok 1,9 miliardy eur. Slovensko, pri 2,5 násobnom počte obyvateľov mal v roku 2014 príjem do štátneho rozpočtu 13,8 miliardy eur a nestačilo mu to, lebo výdavky má 17,2 mld.
Alebo ďalší nepodarený pokus novinárov propagovať UA.
Tiež sa mi "páči" výraz 7,6 milióna eur denne. To by bolo pri 365 dňoch 2,77 mld. a nie 1,9 mld. eur. Alebo rátali len 250 dní (pracovných), potom by to vychádzalo.
Kto čakal, že by Čislák dal niečo na papier, bol nesmierny optimista, alebo skôr naivka.
Veď to sa nesmie. To sú dôvody ako prasa na to, aby ho mohli kritizovať. Co je psáno - to je dáno.
Takto je to ideálne. Povie pár nesúvislých viet, pripraví si ďalšiu stratégiu pre finančné skupiny a tichučko počká, kým pseudokauza CT sa stane naozaj preudokauzou.
A ideme Smerom k Istotám.
11 členov rady – dvaja zástupcovia učiteľov, jeden zástupca ostatných zamestnancov, štyria zástupcovia rodičov a štyria zástupcovia zriaďovateľa (väčšinou poslanci a väčšinou zároveň aj rodičia). Na gymnáziách majú rady o jedného zástupcu rodičov menej a, naopak, zástupcu študentov.
Toto je klasický model voličov, ktorí nemajú záujem na tom, aby bol riaditeľ prísny, nekompromisný, aby zavádzal nové metódy do vzdelávacieho procesu, aby sa národ vzdelával. Kto bude voliť zmenu? Učiteľ? Upratovačka? Rodičia, aby nebodaj ich deti mali zlé známky?
Takisto aj navrhovaný model navádza na možnosti manipulácie.
No tak "Bábo raď!"
Najlepšie by boli výberové konania z nezávislou komisiou. Ale ruku na srdce, dokážeme vytvoriť nezávislú komisiu?
Odporúčame