Milý pán Olimo, vitajte, pán Vlado mi vysvetlil, prečo drží stále pohromade. Tu silu mu dávate práve Vy. Vitajte môj milý.
Milý pán Olimo, vitajte, pán Vlado mi vysvetlil, prečo drží stále pohromade. Tu silu mu dávate práve Vy. Vitajte môj milý.
Poznanie o tom ako mám písať, prijmem od kohokoľvek, len nie od Vás, pán Lorak. A prestaňte mi tu kázať. Opakujem, vaše úvahy ma vonkoncom nezaujímajú. Ja Vám na blog neleziem, nelezte mi ani Vy.
A kam by sme chodili, pán Vladko, ľahneme si a budeme popíjať.
Vitajte pani Mika. Ďakujem za Váš koment.
Pán Duves, zdravím Vás, som rada, že ste tu.
Vitajte pán Vladko, ďakujem Vám pekne.
Já mám právo pomenovať veci, ako ich vidím, vyháňať však niekoho odtiaľto, na to právo nemám. Verím, že vnímate jasne tento rozdiel, pán I30.
Ctený pán Herman, Vy ste vzdelaný a múdry človek, píšete zasvätene a sebaisto. Nerozumiem ani zbla tej teologickej časti vo Vašom príspevku. Ale viem jedno, neznášam slaboduché piktogramy, hlúpe a klišoidné, ale ani vo sne by ma nenapadlo, nabádať Vás k tomu aby "...ste prestal (tu) otravovať vzduch svojimi blábolami..." Pod mojim blogom, vlastne kdekoľvek mi nevadia "protivníci", vadia mi však neznášanliví trolovia, ktorí chcú najlepšie, iným zavrieť ústa, pretože nepíšu, ako by sa páčilo im. Uvedomte si čítanosť pána Teológa a svoju, pán Herman. Potom Vaše nabádanie vyzneje v čudnom svetle. Nie, nerozdeľujem blogerov podľa návštevnosti, ale obľuba pána Teológa, ľudia ho čítajú, možno vyplýva z toho, že ľudia všeobecne čosi hľadajú. Pretože sú múdri. hľadajú niečo, čo ich presahuje. Sú smädný, preto hľadajú. Nie som si istá, či to tu nájdu, ale pri svojom hľadaní "večnosti" pokladajú Teológa za rešpektovaného partnera. Ináč by sem predsa nechodili.
V danom, konkrétnom slovníku. Alebo ste tak jednoduchý, alebo to hráte, pane Rejpale. To čo ste tu napísali, platí len pre ten jeden konkrétny slovník, treba si všimnúť aj ďalšie odkazy.
Reagovala som na Váš výsmešný príspevok, dnes 09:27
Pane Rejpale, s vami sa proste nedá. Ani z voza ani na voz. Myslela som, že som Vám to s tou obcesí či po slovensky obcesiou vysvetlila. Zdá sa že patríte k tým jednoduchším, ktorým aj keď veci vysvetlíte, budú neustále mlieť len to svoje:
slovenské stránky, kde nájdete slovo "obcesia", tak ako sa používalo kedysi:
http://goo.gl/69Xdk
A ČESKÉ stránky, kde sa toto slovo "obcese" alebo "obcesí" v siedmom páde, používa v tomto staršom podaní.
http://goo.gl/HNO3c
Nevyučujte nás tady, když neznáte ani svůj vlastní jazyk, mudrlante Rejpale.
Páne Rejpale, s vami sa proste nedá. Ani z voza ani na voz. Myslela som, že som Vám to s tou obcesí či po slovensky obcesiou vysvetlila. Zdá sa že patríte k tým jednoduchším, ktorým aj keď veci vysvetlíte, budú neustále mlieť len to svoje:
slovenské stránky, kde nájdete slovo "obcesia", tak ako sa používalo kedysi:
http://goo.gl/69Xdk
A ČESKÉ stránky, kde sa toto slovo "obcese" alebo "obcesí" v siedmom páde, používa v tomto staršom podaní.
http://goo.gl/HNO3c
Nevyučujte nás tady, když neznáte ani svůj vlastní jazyk, mudrlante Rejpale.
...ktorých poznám, pána prezidenta Havla, nemá rado. Iste, že to nič neznamená, ale niečo to o veci napovedá. Čo sa týka Husáka a jeho prístupu, osobného prístupu k "českosti" bol tento prístup dosť zvláštny. Povedzme, že nadovšetko miloval Slovákov. U Havla je to podobné, len v opačnom garde. Slovákom hodne ublížil, on sám osobne svojimi intervenciami v prípade vojenskej výroby na Slovensku. No prepáčte, že si ho Slováci nevážia. Garantujem Vám jednu vec, o päťdesiat rokov sa o Havlovi nenájde, pravdepodobne nikde ani zmienka, na rozdiel od osobnosti Husáka. Nech je názor na neho aký chce, bol to mimoriadne silný prezident. A schopný, na rozdiel od pána Václava Havla.
Pane Rejpale, obcesia, je pôvodný bežne používaný termín, je pravda, že sa dnes viac používa slovo obsesia, aby sa tak terminológia prispôsobila svetovým jazykom. Pôvodne pred rokmi sa však používal termín obcesia. Som človek staršej školy.
Čo sa týka Vášho názoru na odchod Husáka z hradu i jeho prítomosti v prezidentskej vilke, ta trvala až do nejakého 5 či 6 januára 1990. Všetko, čo v tejto súvislosti hovoríte je pravdou. Vlastne neprotirečíte, len dopĺňate a tomu som rada. Toľko k neoficiálnej prítomnosti Husáka na hrade. Skutočnou obcesiou a paranoiou niektorých českých občanov je osobnosť súdruha Husáka. To chápem. Niečo o tom napíšem v nasledujúcom článku. Zajtra alebo pozajtra to sem hodím. Príďte, budem sa tešiť. Úprimne, ja osobne som rada, že ste tu. Vaša zotrvačnosť v myslení je dosť zarážajúca. väčšina ľudí z Prahy...
Pán Lorak na Vaše obcesie nebudem reagovať. Ja hrám s ľuďmi vždy čestné a poctivé hry.
Opakujte, čo len chcete a koľko chcete.
píšete "...neprípustné je hovoriť iba o Rómskej kriminalite..."
a to ste kde vyčítali? Autor sa sústredil na istý boľavý segment spoločnosti. Je to jeho právo a jeho pohľad. Vy sa konečne, pán Boxy, naučte vysporadúvať s inými názormi než sú tie Vaše.
Ta hyperbola s obrázkom, pán Boxy, je silná, to máte pravdu. Dotvára tvrdú, mimoriadne tvrdú náplň textu. Tvrdšia sa mi zdá skutočnosť, že rómsky mladík kameňom udrel starú ženu do hlavy. Prostriedky autora sú naozaj silné. Ja ich nechápem, ako rasistické.
Až na poburujúce nadpisy, nevidím nič na článku autora s čím by som mala nesúhlasiť. A vôbec ma nezaujíma ku komu patrí a s kým sa stýka. Riešim iba článok. Ten sa mne osobne nezdá ani "fašistický" ani závadný inak. Z posolstvom sa plne stotožňujem aj s časťou článku, že svedomie autorovi nedovoľuje na problém nahliadať, ako na princíp kolektívnej viny. Rozumne na mňa pôsobí aj téza, že nemá v úmysle Rómov, všetkých Rómov hádzať do jedného koša. Politologické kastovanie a označovanie niektorých tiež diskutujúcich, sa mi z tohto dôvodu ani trochu nepáčia.
Pán Obelisk, ste fašista, rozumný, uvedomelý a vnímavý.
Odporúčame