Mozno mas pravdu, ale vsetky prieskumy mozu mat taku podstatu.
Alebo mas niekde nestrannu kontrolu?
Mozno mas pravdu, ale vsetky prieskumy mozu mat taku podstatu.
Alebo mas niekde nestrannu kontrolu?
Hej janko, ked volici smeru kritizuju vlastnych predstavitelov, tak ich zosmiesnujes.
Preco?
Je to ta kultura poslusnych, ktoru chcete nanutit väcsine?
Trochu pravdy asi mas. Ale ked je uz reputacia v riti, tak je to uz jedno.
Poslancov zacal kupovat vyhybkar. A to bolo v poriadku, tlieskali ste.
Mate co ste chceli.
No neviem, kto je este v parlamente a nebol este pri moci?
Samozrejme dat sancu niekomu novemu ale znamena tiez, ze prv sa cela garnitura pri koryte nakrmi a potom sa vykaslu na sluby.
A ked uz budu nevolitelni, tak pokradnu este aj platinove sitka.
Lepsie je ked sebakriticky zaobchadzame aj so "svojimi".
Pises piate cez deviate ale co od Teba ocakavat?
Pisal si VW na Slovensku
Co ma VW na Slovensku so Skodou?
VW Bratislava nevznikla pred vojnou a vsetko co pises sa na to nevztahuje.
A na tie ostatne prkotiny si hladaj niekoho ineho kto je ochtny s Tebou stracat cas.
Privatizacia bola nepekna cast slovenskych dejin. Ale bola nanutena zvonku. A presne tak to skoncilo. Ostali sme s holou ritou. Neviem Tvoje udaje nijako preverit. Ako pracovali banky ake uvery komu davali tiez neviem.
Ale jedno viem velmi presne. mali sme dvoch pravicovych prezidentov a obaja obrali dedicov o dedicstvo. A s tymto ukradnutym kapitalom robili dalsie ksefty.
Ked na takychto praktikach fungovala privatizacia, tak to bolo takto chcene a vysledok je, tak ako obrali obaja prezidenti dedicov tak obrali nas vsetkych o dedicstvo nasich otcov.
A ked sa ich Ty zastavas, tak si jednym z nich.
Otazka sa da polozit aj inak. Kolko sa elektrizovalo pred vstupom do EU a kolko po nom.
Pomozem Ti vyse 1500 pred 21 po. Kolko dieslovych lokomotiv sa kupilo po 89?
Noze napis. Pre osobne vlaky ani jedna.
A potom tu niekto vyplakava ze na neelektrifikovanej trati, ktoru komunisti uz v 47 roku naplanovali elektrifikovat, horela jedna 40 rokov stara dieslova lokomotiva.
Vobec sa nezastavam Fica, Problem je v tom, ze zelezniciam podrezala krk modra banda.
A Fico uz nemal co zasahovat, lebo nakladna doprava bola uz prestahovana na cestu a kvoli osobnej doprave sa eletrifikacia neoplatila.
Asi tak, ale vyplakavaju nad vlakmi zadarmo
a sami postavili houno.
Ako sa pricinili oni k tomu, ze ma podnik hodnotu 1,5 miliardy?
Aka bola kupna cena? Ake boli ich investicie?
Eurofondy som nikde nepominal, na nete som cital ze bolo financovane 25% z rozpoctu vlady a 75% z prispevkov EU. Za pravdivost samozrejme nemozem garantovat.
Neviem, mozno EU prispievala uz pred nasim vstupom. Alebo sa diali zazraky.
Od 95 do 2004 sa nedialo nic a z jedneho dna na druhy so objavili miliony na stole.
Znousku blbosti tu pises Ty.
Mna sa pytal GrüßGott preco VW prevzal Skodu (pritom pisal o Slovenskej) a potom argumentoval, ze pred vojnou bola sukromna (na Slovensku este vobec neexistovala)
A co sa tyka privatizacie, Helmut Kohl povedal Meciarovi: vy musite privatizovat.
A to doslovne.
Lenze na Slovensku nemal nikto kapital na privatizaciu a podla vtedajsich zakonov ani nesmel mat.
Povedal prezident ....
A preto chcu teraz miliardy?
Za co?
Ako sa oni k tomu "pricinili"?
Tieto projekty boli vypracovane a z velkej casti aj realizovane pocas Meciarovej vlady.
Zakladny kamen na ektrifikaciu BB - Zvolen bol polozeny v roku 1995.
Modra banda sice posunula realizaciu dozadu, ale zabranit jej nemohla, lebo uz boli schvalene prispevky EU.
Pocas vladnutia modrej bandy sa nepostavilo nic.
Relizoval sa projekt ktory bol vypracovany a schvaleny pociac Meciarovej vlady.
A ked spominas dialnice, je to ten isty problem ako so zeleznicami.
Modra banda zastavila vsetko. Co nebolo pozvarane to vytunelovali.
Si to tu zaplavil prispevkami, ktore len potvrdzuju ze mam vo vsetkom pravdu.
Zakladny kamen elekrifijacie trate BB - Zvolen bol polozeny v roku 1995 a vsetky projektove prace boli vtedy vypracovane. Realizaciu sice modra banda posunula dozadu, ale kedze uz boli aj prispevky EU schvalene, nemohla jej zabranit a ako posledna trat bola v rokoch 2004 - 2006 elektrifikovana.
Ziadna dalsia trat elektrifikovana nebola, naopak zrusovali sa spoje.
Pravda je ta, co komunisti a potom Meciar nepostavili to nemame.
Elektrifikácia tratí na strednom a východnom Slovensku
V súlade s vývojom v susedných štátoch už 22.10.1945 schválil Zbor povereníkov plán elektrifikácie do roku 2000. Jej účelom bolo ušetrenie uhlia, ktoré sa na parnú prevádzku spotrebovalo až 10% z celkového vyťaženého množstva v ČSR.
V 1. etape mali byť elektrifikované aj trate Vrútky - Lučenec, Diviaky - Banská Bystrica - Zvolen. V 2. etape mali byť následne elektrifikované trate Banská Bystrica - Margecany. A 3.etape aj Brezno n/Hronom - Plešivec, Plešivec - Rožňava - Košice, Poprad - Podolínec - Prešov, Lučenec - Lenartovce - Plešivec, Humenné - Prešov.
Beránek, F.: Elektrifikácia tratí ČSD na Slovensku, Výstavba Slovenska, 2, 1947, č.12
Posledne trate elekrtifikoval Meciar.
Chcel si, aby som Ti odpovedal na Tvoje otazky, ze je to pre Teba velmi dolezite.
Dobre. Tvoja odpoved je dalsich sest otazok.
Chces odo mna aby som Ti menoval firmy, pritom ani stat nepozna vlastnikov firiem napr. u
myta
Co tym sledujes? Chces azda takym sposobom spochybnit, ze modra banda umoznila preniest nakjadnu dopravu z kolajnic na cesty?
Keby Meciar nebol elektrifikoval zeleznicne trate tak by tu plakalo ovela viac ludi. Mal on lepsie podmienky ako modra banda?
Aj trat Zvolen Lucenec Kosice mala byt elektrifikovana. Modra banda v tom regione pozrusovala spoje namiesto budovania.
A teraz placete a odo mna chces aby som Ti menoval firmy.
Nepripadas si trochu uboho.
1. ja som svoj prispevok nenechal zmazat
2. nikde som nepisal ze niejake firmy to riadia, mozno skor podporuju ale neviem
3. neporozumel som
4. nezaujima ma z akeho rozpuctu vlaky zadarmo su financovane, ale krizova dotacia to nie je. Dotacia verejnej dopravy asi hej
5. Tento komlex otazok mala modra banda pred 20 timi rokmi zodpovedat a nepreniest nakladnu dopravu z kolajnic na cesty.
Namiesto utahovania opaskov a zrusovania prevadzok na zeleznici mali do zeleznic investovat a hlavne elektrifikovat. Dnes by sme mali ovela mensie starosti s kvalitou zeleznic za ovela mensie peniaze, kedze naklady boli vtedy neporovnatelne nizsie ako dnes.
Odporúčame