velmi dobry clanok, dakujem. pravdu sa oplati pomaly a iste obcas precitat...
velmi dobry clanok, dakujem. pravdu sa oplati pomaly a iste obcas precitat...
nie som madar, ani praviciar, ale toto do istej miery u orbana chape, ze madari sa pokusaju postavit geopolitickym maniakom....
kdh je s pravicou z jedineho dovodu, boja sa medii, lebo tie su pravicove. media keby sa pustili do KDh tak ich mozno zlikviduju, ale mozno by im to pomohlo, lebo niekedy to je aj kontraproduktivne.
driet ako kon je jedna vec, druha vec je zdieranie svojich pracovnikov za tie zebracske mzdy, ked nasi podnikatelia sa vyvazaju na farach, rozsiruju svoje vily a pod....problem je prerozdelovanie bohatstva na kazdom stupni spolocnosti, kde sa nam tvori velka masa podvizivenych a vobec ma neprekvapi, ked sa z toho vykluje nejaky druh socializmu - idete sami proti sebe dravci..
sulik je odpad, ktory by mal byt vo vazeni a nie predseda narodnej rady. Tento bezocivy uboziak sa vysmieva celemu Slovensku, pohrda nim a zasluzil by si verejnu potupu a vyhostenie zo Slovenska, tiahnite vy svine, ktore prisluhuju za provizie nadnarodnemu kapitalu v prospech ozobracovania Slovakov.
treba setrit co najviac, ved predsa treba sulikovi vytvorit priestor na jeho sr.o, ved uz predsa do politiky investoval dost a treba, aby zacalo tiect aj opacnym smerom..
len co teraz nato modraci, co vcera obhajovali Sulika :))
vidis a o toto mi presne ide, lebo je o 100 km kratsia, tak naco investovat do MIskolc - KOsice, ked madarom aj tak chyba 80 km ku hranici od Miskolca?? a nesustredit sa na na spajanie Kosice-zvolen-nitra??
ked to nie je pripravene, tak by som sa sustredil na severnu cast a spajal prve slovensko, az potom by som zacal robit nieco s Madarskom...
jasne, keby si trosku inac chapal text :)))...naco mi davas priklad s terajsou situaciou, cez Miskolc chyba cca 100km dialnice, cez Zvolen 200km dialnice, takze ja by som to radsej nechal na Madarskych 100km a nasich 185 km a kazde dva roky spravil dalsich 15 km...a nebolo by ziadne keby.
keby bola dialnica komplet cely juh, tak tych 100km usetrenych ... by potom mi vobec nevadila upchata NItra.
uvidime dokedy bude tych 150 km do Zvolena z Kosic, uz mohli byt prve 15 km....ked bude KOsicky kraj jazdit cez madarsko dalsich 20 rokov, tak by za ten cas zaplatil cez Myto nasu juznu dialnicu...
je tam zaruka a fico ked je spatna firma co s tym moze? to ze sa este nepostavilo je ina vec, ale nepostavi dialnicu ani tato vlada kosice-bratislava. Chyba sa spravila uz daavno skor za odbornika MIklosa, lebo prv sa mala stavat asi skor juzna trasa, ktora je daleko lacnejsia ako v tom nasom kopcovitom terene...
radsej platit madarom Myto a po 20 rokoch to co tam utratia Slovaci, tak by sa splatil uver ...
kosice-bratislava = cez Madarsko-519km, cez Zilinu-469km, cez Zvolen 406 km. Takze to co vytrepes na benzin, by si mohol ist cez Zvolen, zaplatit Slovensku myto a este by si aj usetril a kludne by to mohlo byt cez Zvolen predrazene :))
kosice-bratislava = cez Madarsko-519km, cez Zilinu-469km, cez Zvolen 406 km. Takze to co vytrepes na benzin, by si mohol ist cez Zvolen, zaplatit Slovensku myto a este by si aj usetril.
ako moze byt juzna trasa cez juzne slovensko lacnejsia cez madarsko ako cez slovensko do bratislavy?? prekrucas moje slova, budete platit rozne myta Madarom, namiesto toho, aby sa splacali nase uvery na nase cesty, v tom je ten rozdiel. Ja nikoho nechcem nutit aby jazdil tu a tam, ale aby sme minuli menej na benzin, ked idem z kosic cez zvolen, ako cez miskolc do Bratislavy tak mi to urcite vyjde lacnejsie, lebo je to kratsie, tym ze sa pocka s vystavbou nasej juznej cesty sa nic neriesi, akurat naplast a vyliatie penazi Madarom.
ja nemam nic proti tej trasy ako Kosican, ale dal by som prednost stavbe juznej trasy prv, resp. spojenie cez slovensko do Bratislavy, ako kosicania popri modrom zmrazeni vystavby slovenska vyleje cez dialnicne znamky a pod. peniaze na Madarske cesty.
ty nerozumies co tym chcem povedat, ze dialnicne znamky budu ludia platit v Madarsku a rozne Myta,namiesto toho, aby kosicky kraj pri presune do Bratislavy financoval nasu vystavbu...
Odporúčame